מה מלי חושבת שהיא זמרת !?? שתצא מהסרט אין לה קול
E e l u l a New member 26/4/04 #2 יווו!!../images/Emo153.gif כל הזמן שאתה/את כותב בפורום אתה סתם כותב דברים מגעילים על המנחים!! מה הבעיה שלך..? אם לא נראה לך.. פשוט אל תגיד את זה..1!1 ומלי שרה יפה!!
יווו!!../images/Emo153.gif כל הזמן שאתה/את כותב בפורום אתה סתם כותב דברים מגעילים על המנחים!! מה הבעיה שלך..? אם לא נראה לך.. פשוט אל תגיד את זה..1!1 ומלי שרה יפה!!
L love amor New member 26/4/04 #4 ../images/Emo41.gifהתוכנית היום../images/Emo41.gif עוד מעט פירוט..עדיין לא הפסקתי לבכות
L love amor New member 26/4/04 #13 מיכל סיפרה על אח שלה... והיו 2 ילדים מהפיגוע בדולפינריום אז.. מלי שרה את "לאורך הים" ועוד כל מיני אנשים לא זוכרת
מיכל סיפרה על אח שלה... והיו 2 ילדים מהפיגוע בדולפינריום אז.. מלי שרה את "לאורך הים" ועוד כל מיני אנשים לא זוכרת
S Scratchy Girl New member 26/4/04 #9 ../images/Emo165.gif שרשור השידור היומי../images/Emo70.gif ../images/Emo104.gif היה עצוב תמונות: -1-
S Scratchy Girl New member 26/4/04 #11 -2- מצטערת על האיכות המאוד מאוד מאוד זוועה שיצאה לי.. לא יודעת למה זה ככה