השרשור היומי

מצב
הנושא נעול.

aas111

New member
מכתב למשרד תחבורה-יוזמה חשובה

השרשור היומי
מכתב למשרד תחבורה-יוזמה חשובה
הצעה/יוזמה אני חשבתי על ביטחון ציבור חשבתי לגבי גם עזרה למובטלים שיחזרו לעבודה אני מבין שיש בעייה כספית אך כידוע שיש מצב חירום שחייבים לטפל בעניין ביטחון מדינה .זה עדיפות ראשונה רק שתי הצעות להגביר כמו מאבטחים ,כמעט לכל אטובוס תהיה מאבטח שיבקוד את נוסעים וגמו כן לחייב כל מאבטח מין מערכת לזיהוי חפץ חשוד כמו למאבטחים בקניונים הצעה שנייה ,זה עלות קצת ייקר ואולי גם ייתרום לביטחון להתקין לכל תחנה חיישן שיזהה חומר נפץ במרחק רודיוס של תחנה וברגע שיאותר להודיע לכל נוסעים להתקין גם אזקעה לשומעים ולעיוורים להתקין איזה מין תאורה מהבהב לחרשים כדי שיזהו כי חרשים לא ישמעו את אזעקה במקביל להודיע למוקד שב"כ לפעמים אין ברירה חייבים לוותר על כסף למען ביטחןו
 
תראו מה מצאתי ב"רוטר נט"

השרשור היומי
תראו מה מצאתי ב"רוטר נט"
האוטובוס הדו-מפרקי יורד מהכביש האוטובוס הדו-מפרקי יורד מהכביש מאת: ברקת כנפו האוטובוסים הדו-מפרקיים הפכו בשנים האחרונות למחזה נפוץ בכבישי ישראל, אבל מתברר שהיתרון הגדול שלהם - קיבולת הנוסעים המורחבת - הוא גם חיסרון שממנו הם סובלים במציאות הבטחונית המורכבת הנוכחית. המשטרה שוקלת להוציא את אוטובוסי הענק האלה מחוץ לשימוש במסלולים עירוניים עמוסים, שאותם היא מגדירה כקווים מאוימים. החשבון שלה פשוט: במקרה של פיגוע, כמות הנוסעים הגדולה יותר תביא גם ליותר נפגעים. ימים ספורים לאחר כינוסה הבהול של ועדת הפנים, לדיון במערכת מיגון חדשנית שתופעל בתחבורה הציבורית בשל החשש מפיגועי טרור, ומסדרונות הכנסת שבו להתמלא בלובשי המדים הכחולים. נתוני הוועדה לפניות הציבור מלמדים, כי הצפיפות בקווים עירוניים ברחבי הארץ ובפרט בירושלים, לא רק שאינה נסבלת - אלא מהווה סיכון בטיחותי ובטחוני כאחד. יו"ר הוועדה משוכנע, שאנו עומדים לפני תקופה לא קלה בתחבורה הציבורית: "הוועדה החליטה שיש לקבוע תקנה, כמה אנשים מותר להכניס באוטובוס עירוני. עד היום בתחבורה הציבורית אין שום הגבלה". עם ההצעה הזו לא יכול היה סגן ניצב אלי ערוסי שלא להסכים. ערוסי, המשמש כראש מדור תחבורה ציבורית במשרד לבטחון פנים, ידע לספר גם על יוזמה אחרת המתבשלת בימים האחרונים במשרדו. שם, מסתבר, שוקלים להמליץ על הוצאתם של האוטובוסים הדו-מפרקיים משימוש בקווים עירוניים מאוימים. אבל יהודה משי זהב סבור, שזה לא מה שיוביל לצמצום הנפגעים בזמן אמת. "מהניסיון שלנו אנו מכירים אוטובוסים שהיו ריקים וגם היו אותה כמות של נפגעים, כך שאני לא בטוח שהדוחק הוא זה שקובע את מספר ההרוגים". כך או כך, בוועדה החליטו לעבור להילוך גבוה. על אף הפגרה, פנייה בנושא הוגשה לשר התחבורה והצעת החוק כבר מצויה בחבלי לידה. http://glz.msn.co.il/glz/news/nachon/4d09be836e7a4601ac012cc152d4371e.htm
 

ליילנד

New member
../images/Emo45.gifכן יש לי את הכחול

השרשור היומי
כן יש לי את הכחול
עניתי לך אבל זה כבר בעמוד הקודם אז אני כותבת שוב, יש לי את הכחול, ומשום מה החדש יצא ברזולוציה פחות טובה, אין לי מושג למה.
 

ערן שחר

New member
שאלה של מי שנוסע הרבה ברכבות צפופות

השרשור היומי
שאלה של מי שנוסע הרבה ברכבות צפופות
כל הזמן אומרים לנו שצפוף כי אין מספיק רכבות וקרונות אם ככה איך מפעילים את הקו לבית שמש יקחו קרונות מהקוים האחרים?
 

צחקן

New member
----------------->

כן יש לי את הכחול
עניתי לך אבל זה כבר בעמוד הקודם אז אני כותבת שוב, יש לי את הכחול, ומשום מה החדש יצא ברזולוציה פחות טובה, אין לי מושג למה.
----------------->
ב"ה אולי שמרתי אחד בJPG ואחד ב GIF או פורמט אחר. או שזה בגלל שהירווק הוא העתק של הכחול /צבעתי אותו בצביעה שונה.
 

omer landau

New member
לא נראה לי

שאלה של מי שנוסע הרבה ברכבות צפופות
כל הזמן אומרים לנו שצפוף כי אין מספיק רכבות וקרונות אם ככה איך מפעילים את הקו לבית שמש יקחו קרונות מהקוים האחרים?
לא נראה לי
כי זה הקו לכפר סבא ואלו אותם רכבות שסיימו את נסיעתן בתחנת רמלה ובלוז החדש הן יגיעו עד בית שמש והרכבות בקו תל אביב כפר סבא שסיימו את נסיעתן בתל אביב ההגנה ממשיכות לראשונים
 

טוארג

New member
צחקנוס מה קורה עם ה-SL200 הגרמני?

----------------->
ב"ה אולי שמרתי אחד בJPG ואחד ב GIF או פורמט אחר. או שזה בגלל שהירווק הוא העתק של הכחול /צבעתי אותו בצביעה שונה.
צחקנוס מה קורה עם ה-SL200 הגרמני?
 

ארזS

New member
והיה היום גם מפגש בנת"ע

השרשור היומי
והיה היום גם מפגש בנת"ע
ובמפגש הציגו לנו מצגת על התוכנית להקמת והפעלת הרכבת הקלה בגוש דן, כאשר השלב הראשון שנכנס כבר למכרז הוא מה שמכונה "הקו האדום" שיפעל מפתח תקוה , דרך בני ברק, רמת גן, תל אביב ויפו עד גבול בת-ים ראשל"צ.
 

ארזS

New member
ולטובת מי שלא הגיע למפגש

והיה היום גם מפגש בנת"ע
ובמפגש הציגו לנו מצגת על התוכנית להקמת והפעלת הרכבת הקלה בגוש דן, כאשר השלב הראשון שנכנס כבר למכרז הוא מה שמכונה "הקו האדום" שיפעל מפתח תקוה , דרך בני ברק, רמת גן, תל אביב ויפו עד גבול בת-ים ראשל"צ.
ולטובת מי שלא הגיע למפגש
סרקתי שניים מהדפים שחילקו לנו במפגש. הנה הדף הראשון עם תכנון הקווים.
 

ארזS

New member
=== 2 ===

ולטובת מי שלא הגיע למפגש
סרקתי שניים מהדפים שחילקו לנו במפגש. הנה הדף הראשון עם תכנון הקווים.
=== 2 ===
עוד משהו שחילקו לנו במפגש. מצטער על הסריקה הלא כל כך איכותית.
 

ליילנד

New member
../images/Emo41.gifמתי יהיה מוכן שלב ב' - הסגול?

ולטובת מי שלא הגיע למפגש
סרקתי שניים מהדפים שחילקו לנו במפגש. הנה הדף הראשון עם תכנון הקווים.
מתי יהיה מוכן שלב ב' - הסגול?
זה יהיה אחלה אם הרכבת הקלה תגיע לבקעת אונו, במהרה בימינו - אמן
 

suprman1

New member
הביקור בנ.ת.ע../images/Emo45.gif

מתי יהיה מוכן שלב ב' - הסגול?
זה יהיה אחלה אם הרכבת הקלה תגיע לבקעת אונו, במהרה בימינו - אמן
הביקור בנ.ת.ע

היה מרתק ומעניין מאוד...מי שלא בא הפסיד!!! לילנד היית חסרה שם בתור נציגת נשות הפורום
תודה למארגנים: חן, אלן ואורן מקווה שירבו מפגשים מקצועיים מסוג זה
 

ליילנד

New member
נשות הפורום../images/Emo35.gif

הביקור בנ.ת.ע

היה מרתק ומעניין מאוד...מי שלא בא הפסיד!!! לילנד היית חסרה שם בתור נציגת נשות הפורום
תודה למארגנים: חן, אלן ואורן מקווה שירבו מפגשים מקצועיים מסוג זה
נשות הפורום

כמה נשים כבר יש בפורום? דוקא מאוד רציתי לבוא, אבל היו לי תוכניות שתוכננו קודם ולא יכולתי לשנות, דוקא היה מעניין אותי לשמוע על התוכניות של הרכבת הקלה, מה עוד שאני רואה שיש תכנון עד אונו, אבל המוווון זמן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה