השוואה חכמה

רץ ברשת

New member
../images/Emo41.gif השוואה חכמה

בעקרון הכתיבה תהיה בדוט נט (#C), אבל השאלה היא בעיקרה אלגוריתמית : לצורך ההפשטה, יש לי 2 משתני String באנגלית, כל אחד מילה אחת או יותר, אני מעוניין להפעיל אלגוריתם שיחזיר לי כתשובה עד כמה דומה התוכן 2 המשתנים הללו למשל,
str1 = "Barbara Bush", str2= ""Barbara Bush" str3 = "AA AA" str4=" BBBB B" str5 = "alexander mokdon" str6 = "alaxendar macdon"​
עבור הזוג הראשון יש התאמה של 100% עבור הזוג השני יש התאמה של 0% ועבור הזוג השלישי יש התאמה של משהוא באמצע, סדר גודל של 80% להערכתי. כלומר, מדובר באלגוריתם המנסה "להבין" עד כמה קרובים 2 מילים, ולהעריך זאת באחוזי התאמה. מה שעולה לי לראש זה ניתוח מורפולוגי ו/או אלגוריתם גנטי. אני מכיר את הנושאים רק ברמת הכותרת, לכן אשמח לקבל מידע נוסף כציד לממש זאת בצורות הנ"ל, או בכל צורה אחרת שאתם מכירים שעונה על הצורך. כמובן שגם לינקים למימושים של אנשים אחרים בנושא (ב #C) יתקבלו בברכה
תודה.
 

fat fish

New member
הכרות עם מספר פונקציות....

soundex, metaphone, levenshtein, similar_text לכל אחד מהם יש אלגוריתם שונה למציאת מידת ההשוואה בין מחרוזות הן על פי הפונטיקה (soundex ו-metaphone) והן על פי כללים דידוקיים (levenshtein ו-similar_text). את התיעוד של כולן תמצא באתר php.net.
 

רץ ברשת

New member
תודה רבה, אבל :

מכיוון שבסופו של דבר המימוש יהיה ב #C, אני לא יכול להסתמך על הפונקציות הנ"ל
1. האם יש את הקוד של הפונקציות, שניתן אולי ללמוד מהם כיצד לממש בעצמי ? 2. מכיר פונקציות / קוד דומה בדוט נט ? תודה.
 

stac

New member
תעבור לPHP.

נקודה. .... [או שאפשר לקראות את המימוש שלהם בC, קוד פתוח)
 

רץ ברשת

New member
לא תודה, אני מתכנת בשפה תכנות אמיתית ../images/Emo13.gif

היכן ניתן למצוא תעוד של הפונקציות הנ"ל (מה בדיוק עושה כל פונקציה), ואת הקוד ב C ?
 

barakbl

New member
אתה מעט חצוף.

זה פורום PHP אם לא שמת לב. ל"שפות אמיתיות" יש פורומים אחרים... טוב אני חוזר לכתוב ב"כאילו שפה" שנקראת PHP.
 

Lasro

New member
מתכנת בשפה אמיתית שבא לפורום PHP?

ובתור מתכנת שכותב בשפות אמיתיות הייתי מצפה ממך להכיר את וויקפדיה http://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_Distance ... או לפחות לדעת איפה לשאול את השאלות שלך :) מה אין פורום לC#?
 

קרלטון

New member
בפורום השפה האמיתית לא הצליחו לפתור...

אז באת לפורום של התכנות בכאילו?
 
שלא לבחירתי, אני מוצא עצמיכותב גם C# למחייתי

ושמע, PHP הרבה יותר נכונה, היא פשוט מרגישה טוב באפליקציות שאתה מוציא. ומשהו נוסף מכיוון שהיא קוד פתוח, אתה תמיד המגוון שאתה יכול למצוא בה הוא עצום, כי אם צריך משהו לא מחכים להוד רוממותו ביל גייטס שיתן הוראה לבנות את הפונקציה. מקיירוסופט תמיד בפיגור ותמיד מעתיקה את הטכנולוגיות שלה מהמתחרים. ושלא נדבר שכמות העזרה שאתה יכול למצוא ברשת ל PHP היא פי כמה וכמה ממה שאתה יכול למצוא ל .NET אני מנסה להרים משהו עכשיו שיאפשר לי לחזור ל- PHP למחייתי.
 

רץ ברשת

New member
גם אם כל מה שאתה אומר נכון (ואפשר להתווכח

אם ממש רוצים
) השוק מכתיב דוט נט / JAVA, לא PHP, - זו המציאות מבחינת היצע וביקוש ידידי. (עובדה שגם אתה כותב #C, שלא מבחירתך
)
 

barakbl

New member
זה בסדר, שוק העבודה ב PHP כל כך חזק כיום,

שאני לא חושב שיש איש PHP מובטל בישראל... ההיצע של העבודות עולה בצורה משמעותית על כמות המתכנתים. ככה שאין לך מה לדאוג. ה PHPיסטים מסתדרים יופי גם בלי הדאגות שלך.
 

רץ ברשת

New member
../images/Emo35.gif איפה אתה חי ../images/Emo35.gif

במקרה אני מעורה היטב בדרישות לאנשי ההייטק, אי אפשר בכלל להשוות את הדרישה לדוט נט/JAVA, לעומת PHP, ה PHP בטל בשישים. "ההיצע של העבודות עולה בצורה משמעותית על כמות המתכנתים" בהחלט יתכן שזה נכון, במידה וכמות המתכנתים מאוד קטנה
שוב, אני לא מתכוון להקניט, אלו פשוט העובדות בשטח.
 

barakbl

New member
אני חי יופי בגוש דן.

אני לא נכנס כאן למספרים, הם לא מעניינים ואני מניח ששנינו לא ממש יודעים אותם. את המתכנת שמחפש עבודה לא מעניין כמה גדול שוק העבודה בתחום בו הוא עובד, אלא מה הסיכוי שלו למצוא עבודה. ועובדתית, כיום, מתכנתי PHP בעלי מיומנות או נסיון סבירים, לא יתקשו למצוא עבודה, וזה אם נתבטא בלשון עדינה. אני לא אומר את זה מתוך ניחוש אלא מתוך ידע ובדיקה של הנושא לעומק (הן כמי שחיפש עבודה, והן כמי שניסה לתווך /לסייע במספר מקרים למעסיקים פוטנציאלים שונים למצוא מתכנתי PHP).
 

stac

New member
יש המון המון,

אין הרבה מתכנתים. אם אתה יודע לבנות מערכת חדשות ויודע מה זהLEFT JOIN אין בעיה למצוא עבודה בPHP.
 

MaD PenGuiN

New member
תעשה לולאה

שרצה על כל אות בנפרד ב2 המחרוזות ומגדילה איזשהו משתנה אם זו אותה אות. בסוף תחלק במספר האותיות ותכפיל ב100. מקווה שעזרתי :)
 
למעלה