הרכבת הקלה(
) - בושה

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifהרכבת הקלה(../images/Emo35.gif) - בושה../images/Emo70.gif

הרכבת הקלה(
) - בושה

אני באמת לא יודע מה קורה בירושלים, בכל אופן, אני חושב שהטעות הגדולה של הרכבת הקלה, היא שהיא "חיכתה" שיצטרכו אותה. המצב בתל אביב לא היה צריך להגיע למצב הזה מלכתחילה, במצב של ת"א עכשיו, הפרוייקטים העתידיים כבר אמורים להראות כמו המטרו, ולא כמו קו אחד שכולם מחכים לו, ועוד חזון עתידי של ארבעה קוים
. אני חושב שהמדינה לא למדה מכך, וזה יקרה גם בערים אחרות, וזמנים עתידיים.
 

mucool2

New member
אמרו לך פעם

הרכבת הקלה(
) - בושה

אני באמת לא יודע מה קורה בירושלים, בכל אופן, אני חושב שהטעות הגדולה של הרכבת הקלה, היא שהיא "חיכתה" שיצטרכו אותה. המצב בתל אביב לא היה צריך להגיע למצב הזה מלכתחילה, במצב של ת"א עכשיו, הפרוייקטים העתידיים כבר אמורים להראות כמו המטרו, ולא כמו קו אחד שכולם מחכים לו, ועוד חזון עתידי של ארבעה קוים
. אני חושב שהמדינה לא למדה מכך, וזה יקרה גם בערים אחרות, וזמנים עתידיים.
אמרו לך פעם
שאתה קוּטר? מה שהיה היה. עכשיו כשסוף סוף עושים משהו (לא מושלם ועדיין לא מספיק, אבל טוב בהרבה מהמצב הנוכחי) נזכרת להתלונן?
 
זה הבעיה...

אמרו לך פעם
שאתה קוּטר? מה שהיה היה. עכשיו כשסוף סוף עושים משהו (לא מושלם ועדיין לא מספיק, אבל טוב בהרבה מהמצב הנוכחי) נזכרת להתלונן?
זה הבעיה...
שזה לא עכשיו, בכלל לא. ועדיין לא נראה כאילו זה בראשי הכותרות.
 

mucool2

New member
יש קשיים, אבל יש התקדמות

זה הבעיה...
שזה לא עכשיו, בכלל לא. ועדיין לא נראה כאילו זה בראשי הכותרות.
יש קשיים, אבל יש התקדמות
וגם אותי הקצב לא מספק. דווקא התכנון של הקווים הוא סביר (לא שאין לי השגות לגביו), רק שיתחילו כבר לעבוד!
 
וזה מה שאמרתי...

יש קשיים, אבל יש התקדמות
וגם אותי הקצב לא מספק. דווקא התכנון של הקווים הוא סביר (לא שאין לי השגות לגביו), רק שיתחילו כבר לעבוד!
וזה מה שאמרתי...
שהמדינה לא משקיעה בפרוייקט כמו שצריך, ולא נותנת לו את החשיבות הראויה. וזו לא הבעיה של מה שקורה כיום, כמו שאמרת - מה שהיה, היה. הבעיה היא האם יפיקו לקח בעתיד, לערים הבאות, לפני שהם יגיעו לחצי מהמצב בת"א. תחשוב מה יקרה עד שיקומו ארבעת הקווים האלו (2020 לפי התכנון, ואתה יודע מה זה אומר).
 

mucool2

New member
אבל זה לא מה שאני אמרתי

וזה מה שאמרתי...
שהמדינה לא משקיעה בפרוייקט כמו שצריך, ולא נותנת לו את החשיבות הראויה. וזו לא הבעיה של מה שקורה כיום, כמו שאמרת - מה שהיה, היה. הבעיה היא האם יפיקו לקח בעתיד, לערים הבאות, לפני שהם יגיעו לחצי מהמצב בת"א. תחשוב מה יקרה עד שיקומו ארבעת הקווים האלו (2020 לפי התכנון, ואתה יודע מה זה אומר).
אבל זה לא מה שאני אמרתי
המדינה נותנת לפרויקט הזה המון חשיבות, ממה שאני רואה. גם התקציב המיועד לקו האדום ידוע ולא נראה לי שיש בעיה איתו. לא הבנתי לאיזה ערים אחרות אתה מתכוון. המצב בת"א שונה מכל עיר אחרת בארץ (והכוונה היא לא לת"א עצמה, אלא לכל המטרופולין, כי כל קווי הרק"ל עוברים בכמה ערים). בירושלים העבודות מתקדמות, והק"ל תגיע לשם הרבה לפני גוש דן, בחיפה החליטו על איזה פתרון-ביניים לא ברור, ולדעתי הם בעצמם עוד לא יודעים מה הם רוצים, ובבאר שבע אין כנראה צורך ברק"ל בשלב הזה, אבל ברגע שיתעורר לא תהיה בעיה גדולה לבנות את התשתיות בעלות נמוכה יחסית. מה יהיה עד שיקומו ארבעת הקווים? אני מקווה שיהיה טוב. יש עוד המון מה לשפר בתחום התח"צ בגוש דן, עוד לפני כניסתה של הרק"ל לפעולה, ואני ממליץ לך לקרוא את הדו"חות של חברת נתיבי איילון בנושא.
 
איפה ניתן למצוא...

אבל זה לא מה שאני אמרתי
המדינה נותנת לפרויקט הזה המון חשיבות, ממה שאני רואה. גם התקציב המיועד לקו האדום ידוע ולא נראה לי שיש בעיה איתו. לא הבנתי לאיזה ערים אחרות אתה מתכוון. המצב בת"א שונה מכל עיר אחרת בארץ (והכוונה היא לא לת"א עצמה, אלא לכל המטרופולין, כי כל קווי הרק"ל עוברים בכמה ערים). בירושלים העבודות מתקדמות, והק"ל תגיע לשם הרבה לפני גוש דן, בחיפה החליטו על איזה פתרון-ביניים לא ברור, ולדעתי הם בעצמם עוד לא יודעים מה הם רוצים, ובבאר שבע אין כנראה צורך ברק"ל בשלב הזה, אבל ברגע שיתעורר לא תהיה בעיה גדולה לבנות את התשתיות בעלות נמוכה יחסית. מה יהיה עד שיקומו ארבעת הקווים? אני מקווה שיהיה טוב. יש עוד המון מה לשפר בתחום התח"צ בגוש דן, עוד לפני כניסתה של הרק"ל לפעולה, ואני ממליץ לך לקרוא את הדו"חות של חברת נתיבי איילון בנושא.
איפה ניתן למצוא...
את הדו"חות הללו
ולגבי ערים אחרות, הכוונה היא שבעתיד כשהאוכלוסיה תגדל, התנועה בכבישים תגדל, גם ערים אחרות יצטרכו בסופו של דבר רכבת קלה/תחתית, ולפי דעתי בכל עיר מפתוחת צריכה להיות רכבת כזאת. הכוונה שלי היא בעצם, שערים אחרות לא יגיעו למצב גרוע, ורק אח"כ יזכרו שצריך רכבת.
 
אלו...

איפה ניתן למצוא...
את הדו"חות הללו
ולגבי ערים אחרות, הכוונה היא שבעתיד כשהאוכלוסיה תגדל, התנועה בכבישים תגדל, גם ערים אחרות יצטרכו בסופו של דבר רכבת קלה/תחתית, ולפי דעתי בכל עיר מפתוחת צריכה להיות רכבת כזאת. הכוונה שלי היא בעצם, שערים אחרות לא יגיעו למצב גרוע, ורק אח"כ יזכרו שצריך רכבת.
אלו...
http://www.ayalonhw.co.il/template/default.asp?maincat=4&catId=5&pageId=229
 

mucool2

New member
ערים אחרות? תלוי איפה.

איפה ניתן למצוא...
את הדו"חות הללו
ולגבי ערים אחרות, הכוונה היא שבעתיד כשהאוכלוסיה תגדל, התנועה בכבישים תגדל, גם ערים אחרות יצטרכו בסופו של דבר רכבת קלה/תחתית, ולפי דעתי בכל עיר מפתוחת צריכה להיות רכבת כזאת. הכוונה שלי היא בעצם, שערים אחרות לא יגיעו למצב גרוע, ורק אח"כ יזכרו שצריך רכבת.
ערים אחרות? תלוי איפה.
ערים בתוך גוש דן (מהרצליה עד ראשון, פ"ת במזרח) הן יחידה אחת, ואין בהן כל כך צורך ברשת רכבות קלות פנימית. פרט ל-4 המרכזים המטרופוליניים שציינתי, הערים היחידות שעולות בדעתי כמועמדות למערכת עצמאית הן אשדוד ונתניה, וני לא בטוח שיש בהן צורך כזה בזמן הקרוב.
 
חיפה../images/Emo35.gif

ערים אחרות? תלוי איפה.
ערים בתוך גוש דן (מהרצליה עד ראשון, פ"ת במזרח) הן יחידה אחת, ואין בהן כל כך צורך ברשת רכבות קלות פנימית. פרט ל-4 המרכזים המטרופוליניים שציינתי, הערים היחידות שעולות בדעתי כמועמדות למערכת עצמאית הן אשדוד ונתניה, וני לא בטוח שיש בהן צורך כזה בזמן הקרוב.
חיפה

ואל תגיד לי כרמלית
, ואני לא מדבר על עכשיו, אבל שוב קח את נתע שהוקמה ב - 97, וקו אחד יפעל (אולי) ב - 2012. 15 שנה.
 

OMER G17

New member
הפתרון בחיפה מצחיק ודבילי....וחבל!

אבל זה לא מה שאני אמרתי
המדינה נותנת לפרויקט הזה המון חשיבות, ממה שאני רואה. גם התקציב המיועד לקו האדום ידוע ולא נראה לי שיש בעיה איתו. לא הבנתי לאיזה ערים אחרות אתה מתכוון. המצב בת"א שונה מכל עיר אחרת בארץ (והכוונה היא לא לת"א עצמה, אלא לכל המטרופולין, כי כל קווי הרק"ל עוברים בכמה ערים). בירושלים העבודות מתקדמות, והק"ל תגיע לשם הרבה לפני גוש דן, בחיפה החליטו על איזה פתרון-ביניים לא ברור, ולדעתי הם בעצמם עוד לא יודעים מה הם רוצים, ובבאר שבע אין כנראה צורך ברק"ל בשלב הזה, אבל ברגע שיתעורר לא תהיה בעיה גדולה לבנות את התשתיות בעלות נמוכה יחסית. מה יהיה עד שיקומו ארבעת הקווים? אני מקווה שיהיה טוב. יש עוד המון מה לשפר בתחום התח"צ בגוש דן, עוד לפני כניסתה של הרק"ל לפעולה, ואני ממליץ לך לקרוא את הדו"חות של חברת נתיבי איילון בנושא.
הפתרון בחיפה מצחיק ודבילי....וחבל!
אני מקווה שיהיה שכל לבנות שם רכבת קלה
 
אם תשים לב...

יש קשיים, אבל יש התקדמות
וגם אותי הקצב לא מספק. דווקא התכנון של הקווים הוא סביר (לא שאין לי השגות לגביו), רק שיתחילו כבר לעבוד!
אם תשים לב...
כל שנה מתווספת עוד שנה שמועד סיום הפרוייקט, למיטב ידעתי הקו האדום אמור לפעול ב - 2012, בשנה הבאה זה יהיה 2013.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה