צ'ופר 2הרבה זמן לא היו צ'ופרים![]()
![]()
הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
צ'ופר 2
613 זועק לצביעה מחודשת!הרבה זמן לא היו צ'ופרים![]()
![]()
הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
90% מהקטרים של ר"י נראים613 זועק לצביעה מחודשת!
90% מהקטרים של ר"י נראים
פשוט זוועה....
הרבה זמן לא היו צ'ופרים![]()
![]()
הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
רבה![]()
2 התמונות יתקבלו ב-RP בברכה (אם יש להם שכל, כמובן...)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.