הרבה זמן לא היו צ'ופרים

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifהרבה זמן לא היו צ'ופרים../images/Emo41.gif

הרבה זמן לא היו צ'ופרים

הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
 

fireman

New member
צ'ופר 2

הרבה זמן לא היו צ'ופרים

הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
צ'ופר 2
 

muki123

New member
613 זועק לצביעה מחודשת!

הרבה זמן לא היו צ'ופרים

הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
613 זועק לצביעה מחודשת!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif רבה

הרבה זמן לא היו צ'ופרים

הפעם צ'ופר קצר, 2 תמונות בסה"כ אבל ייחודיות מאוד.... לא שאתם לא מכירים את הקטרים הללו אלא העובדה שהקטרים הללו היו הקטרים האחרונים שנכנסו לתחנת באר שבע צפון כתחנת נוסעים פעילה. תהנו.
רבה
2 התמונות יתקבלו ב-RP בברכה (אם יש להם שכל, כמובן...)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה