הקרונות החדשים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
רוצים עוד ערן!!! אני-

קרון ניהוג
יש לי דיאגרמות סכמטיות נוספות, חד מימדיות....זה יעלה מתישהו בהמשך השבוע מאחר וזה מצריך המון עבודה.
רוצים עוד ערן!!! אני-
מוכן להיות השוליה שלך לעינייני סריקות!!!
 

skooozy

New member
שכחתי-האם יהיו רמפות-

קרון ניהוג
יש לי דיאגרמות סכמטיות נוספות, חד מימדיות....זה יעלה מתישהו בהמשך השבוע מאחר וזה מצריך המון עבודה.
שכחתי-האם יהיו רמפות-
לנכים בקרונות אלו? שיוכלו לעלות על הרכבת כמו באירופה על רמפה מתקפלת לתוך רצפת הקרון? נראה לי שזה היה קריטריון חשוב לקרונות,לא? סליחה על הנדנוד ותודה ענקית ערן על התמונות
 

fireman

New member
איך שכחתי את זה../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

שכחתי-האם יהיו רמפות-
לנכים בקרונות אלו? שיוכלו לעלות על הרכבת כמו באירופה על רמפה מתקפלת לתוך רצפת הקרון? נראה לי שזה היה קריטריון חשוב לקרונות,לא? סליחה על הנדנוד ותודה ענקית ערן על התמונות
איך שכחתי את זה

הקרונות הללו יהיו יותר טובים מנידרפלור....הרצפה תהיה בגובה הרציף
 

fireman

New member
בהחלט!

כל הרציפים בארץ באותו גובה?
בהחלט!
רציפי רכבת נבנים עפ"י תקן. הגובה מקצה המסילה העליון (שטח המגע שבין הגלגלים לפס) ועד לגובה שפת הרציף צריך להיות 96 ס"מ. והמרחק מקצה הרציף למרכז המסילה צריך להיות 1.65 מ'.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif

בהחלט!
רציפי רכבת נבנים עפ"י תקן. הגובה מקצה המסילה העליון (שטח המגע שבין הגלגלים לפס) ועד לגובה שפת הרציף צריך להיות 96 ס"מ. והמרחק מקצה הרציף למרכז המסילה צריך להיות 1.65 מ'.

אני מבין שכבר אין בארץ תחנות מהדור הישן.
 
מילת המפתח כאן היא "צריך"

בהחלט!
רציפי רכבת נבנים עפ"י תקן. הגובה מקצה המסילה העליון (שטח המגע שבין הגלגלים לפס) ועד לגובה שפת הרציף צריך להיות 96 ס"מ. והמרחק מקצה הרציף למרכז המסילה צריך להיות 1.65 מ'.
מילת המפתח כאן היא "צריך"
לא נראה לי שמה שכתוב בתקן אכן מתורגם לבטון ברציפים. אם תיסע ברכבת אחת מסויימת, תראה כמעט בכל תחנה שתגיע אליה המדרגות יהיו במקום שונה ביחס לרכבת. בקיצור, צריך להאחיד את כל הרציפים בארץ (השונים מהתקן) ולוודא שלא רק שאין הפרש גובה בין הרציף לרצפת הקרון, אלא גם שאין מרחק גדול מ-2-3 ס"מ בין שפת הרציף לתחילת הקרון. לצערי, לא נראה לי שמישהו ישקיע את הכסף להרמת/הנמכת חצי מהרציפים בארץ לטובת הנכים (והזקנים ורוכבי האופניים, ושאר בני תמותה גם) - גם לא בתכנית החומש החמישית. לפחות אקווה שהרציפים החדשים שנבנים אחידים ומתאים לקרונות...
 

skooozy

New member
אבל רוב הרציפים בארץ אינם-

איך שכחתי את זה

הקרונות הללו יהיו יותר טובים מנידרפלור....הרצפה תהיה בגובה הרציף
אבל רוב הרציפים בארץ אינם-
באותו גובה..... האם יש לך הדמייה של הרמפות או שאין כלל רמפות בקרונות להעלאת כסאות גלגלים?
 

fireman

New member
יש חתך של רמפה....

אבל רוב הרציפים בארץ אינם-
באותו גובה..... האם יש לך הדמייה של הרמפות או שאין כלל רמפות בקרונות להעלאת כסאות גלגלים?
יש חתך של רמפה....
צריך לסרוק את זה.... כל הרציפים בארץ אמורים להיות בדיוק באותו הגובה....
 

skooozy

New member
ערן, אני חזרתי עכשיו מיציאה-

יש חתך של רמפה....
צריך לסרוק את זה.... כל הרציפים בארץ אמורים להיות בדיוק באותו הגובה....
ערן, אני חזרתי עכשיו מיציאה-
עם ידידות מהעבודה ומיהרתי להדליק את המחשב ולבדוק אם העלת תמונות חדשות. אתה בטח מבין את השגעון הזה-עד שיש חידוש בצי הרכבתי ברכבת ישראל אנחנו מתייבשים!! יש מצב שתצ'פר אותנו בעוד מתנות כאלו?? פשוט עשית לנו את הסופ"ש!!! PLEASE MAN???
 

fireman

New member
תתבייש....

ערן, אני חזרתי עכשיו מיציאה-
עם ידידות מהעבודה ומיהרתי להדליק את המחשב ולבדוק אם העלת תמונות חדשות. אתה בטח מבין את השגעון הזה-עד שיש חידוש בצי הרכבתי ברכבת ישראל אנחנו מתייבשים!! יש מצב שתצ'פר אותנו בעוד מתנות כאלו?? פשוט עשית לנו את הסופ"ש!!! PLEASE MAN???
תתבייש....
אתה עם ידידות מהעבודה ואתה רץ למחשב?
לצ'פר היום אין מצב וגם לא בכמה ימים הקרובים....אני נכנס לכמה ימים מטורפים בפרוייקט שאני מנהל כך שאין סיכוי.... כל החומר כבר נסרק והסריקה היא באמת לא הקטע הבעייתי כאן כי אם העבודה על כל החומר שנסרק בפוטושופ... מדובר בחלק מהחוברת ברוחב של כמעט מטר שחסרקתי בחלקים ואת החלקים הללו צריך לחבר ביחד ולהפריד את החלק העליון מהתחתון ובאמת שאין לי זמן לזה כרגע.... אבל זה יגיע....אל תדאגו....יש לי גם עוד חוברת של במוברדיה בעברית שאני עדיין מתלבט אם לסרוק מאחר ומדובר יותר בחוברת של "קידום מכירות" ולא במשהו בעל עניין. זה יקח זמן, לא הרבה אבל ייקח זמן....גם את מה שסרקתי להערב סרקתי רק כי הבטחתי ביום שישי וזה נעשה בדוחק רב מבחינת זמן....זה היה פשוט יד אחת על הסורק והיד השניה על הפוטושופ.... חכו כמה ימים ואני אתן לכם גם מערך שלם כאן בפורום.....
 

skooozy

New member
נשמה טהורה שכמותך!! יש-

תתבייש....
אתה עם ידידות מהעבודה ואתה רץ למחשב?
לצ'פר היום אין מצב וגם לא בכמה ימים הקרובים....אני נכנס לכמה ימים מטורפים בפרוייקט שאני מנהל כך שאין סיכוי.... כל החומר כבר נסרק והסריקה היא באמת לא הקטע הבעייתי כאן כי אם העבודה על כל החומר שנסרק בפוטושופ... מדובר בחלק מהחוברת ברוחב של כמעט מטר שחסרקתי בחלקים ואת החלקים הללו צריך לחבר ביחד ולהפריד את החלק העליון מהתחתון ובאמת שאין לי זמן לזה כרגע.... אבל זה יגיע....אל תדאגו....יש לי גם עוד חוברת של במוברדיה בעברית שאני עדיין מתלבט אם לסרוק מאחר ומדובר יותר בחוברת של "קידום מכירות" ולא במשהו בעל עניין. זה יקח זמן, לא הרבה אבל ייקח זמן....גם את מה שסרקתי להערב סרקתי רק כי הבטחתי ביום שישי וזה נעשה בדוחק רב מבחינת זמן....זה היה פשוט יד אחת על הסורק והיד השניה על הפוטושופ.... חכו כמה ימים ואני אתן לכם גם מערך שלם כאן בפורום.....
נשמה טהורה שכמותך!! יש-
מצב לבקש מבומברדייה את אותו קטלוג? כדי שאוכל לצפות בתמונות בזמני החופשי?
 
לחן, לי ולערן יש את הקטלוג, אך לא

יכלו להתאמץ שם ולהפיק-
בלעדית לחברי הפורום קטלוג יוקרתי...
לחן, לי ולערן יש את הקטלוג, אך לא
כל קטלוג או מסמך רכבתי שאני מקבל בדואר ניתן לדווח עליו כאן כי מדובר בדואר יום יומי של מוצרים כאלה המגיעים למגה-ארכיון כל יום. אשתי ממיינת את הדואר והיא גם מסמנת את כתבות הרכבת והאוטובוסים בעיתון. אני מקבל כל יום את "ידיעות-אחרונות", "הארץ", "מעריב" ו-"גלובס" הביתה והכל למען האהבה הגדולה: רכבות ואוטובוסים. את כל שאר העיתונים אני נותן לשכנים.
 

skooozy

New member
../images/Emo13.gif צריך לגייס סורק-

לחן, לי ולערן יש את הקטלוג, אך לא
כל קטלוג או מסמך רכבתי שאני מקבל בדואר ניתן לדווח עליו כאן כי מדובר בדואר יום יומי של מוצרים כאלה המגיעים למגה-ארכיון כל יום. אשתי ממיינת את הדואר והיא גם מסמנת את כתבות הרכבת והאוטובוסים בעיתון. אני מקבל כל יום את "ידיעות-אחרונות", "הארץ", "מעריב" ו-"גלובס" הביתה והכל למען האהבה הגדולה: רכבות ואוטובוסים. את כל שאר העיתונים אני נותן לשכנים.
צריך לגייס סורק-
איימתני לשורות הפורום...
 

mucool2

New member
גם חוברות "קידום מכירות" יכולות

תתבייש....
אתה עם ידידות מהעבודה ואתה רץ למחשב?
לצ'פר היום אין מצב וגם לא בכמה ימים הקרובים....אני נכנס לכמה ימים מטורפים בפרוייקט שאני מנהל כך שאין סיכוי.... כל החומר כבר נסרק והסריקה היא באמת לא הקטע הבעייתי כאן כי אם העבודה על כל החומר שנסרק בפוטושופ... מדובר בחלק מהחוברת ברוחב של כמעט מטר שחסרקתי בחלקים ואת החלקים הללו צריך לחבר ביחד ולהפריד את החלק העליון מהתחתון ובאמת שאין לי זמן לזה כרגע.... אבל זה יגיע....אל תדאגו....יש לי גם עוד חוברת של במוברדיה בעברית שאני עדיין מתלבט אם לסרוק מאחר ומדובר יותר בחוברת של "קידום מכירות" ולא במשהו בעל עניין. זה יקח זמן, לא הרבה אבל ייקח זמן....גם את מה שסרקתי להערב סרקתי רק כי הבטחתי ביום שישי וזה נעשה בדוחק רב מבחינת זמן....זה היה פשוט יד אחת על הסורק והיד השניה על הפוטושופ.... חכו כמה ימים ואני אתן לכם גם מערך שלם כאן בפורום.....
גם חוברות "קידום מכירות" יכולות
להיות מעניינות. זה לשיקול דעתך.
 

fireman

New member
אין דלת חד כנפית לשימוש הנוסעים

דלת חד-כנפית מקטינה
כמבון את מהירות ההטענה...
אין דלת חד כנפית לשימוש הנוסעים
הדלת החד כנפית היחידה נמצאת בקדמת קרון הניהוג ומיועדת לנהג ואנשי צוות הרכבת
 
../images/Emo51.gifרבה על התמונות...

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
רבה על התמונות...
מתי יפורסם תוצאת המכרז וכמה זמן לוקח מהזכייה הברורה של בומברדיה עד שהקרונות יהיו מוכנים לנסיעה אחרי שהם יהו מורכבים כבר בבאר שבע יש העכרכת זמן כזאת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה