הקליפ לולה עכשיו אצלכם

../images/Emo41.gifהקליפ לולה עכשיו אצלכם ../images/Emo13.gif

ערב טוב גולשים יקרים,
הנה לאט לאט שנת 2004 עומדת להסתיים, ואין דרך טובה יותר לסיים אותה עם הקליפ לולה של מלכת הפופ הבלתי מעורערת אצלכם במחשב, אז מי שלא הספיק לראות את הקליפ החדש והמרהיב של דנה מוזמן לעשות זאת כאן.....
לא לשכוח להמשיך והלצביע לשיר השנה של כוכב נגה בסקר השערוריתי של השנה הצביעו עכשיו ל "שיר השנה" של כוכב נגה
....
לא לשכוח ביום שישי הקרוב כוכב נגה רדיו ירושלים 20:00-22:00 חוגג תכנית סילבסטר מיוחדת עם המון אוחרים הפתעות השמעות בכורה ועוד ועוד ריגושים, יהיה כיף, שמח, מצחיק, חגיגי, כל זאת על מנת לאפשר לנו לפתוח את שנת 2005 הכי כיף שאפשר
...
דנה אינטרנשיונל סיכום שנת 2004, ואילו פרויקטים מתוכננים לנו ל 2005 כל זאת בסוף השבוע הקרוב
ערב מהנה לכולם
....
 
מווושיקווווווווווו , גליייייתתתתתתת

מושיקו, סופסןפ יש התעוררות בפורום אני כל כך שמחה, רק לולה יצא וכבר כולם התאחדו והתגבשו, צפו והתלהבו, וישר הגיבו, איזה כיף ליהיות פה, האוירה פשוט חמה ,בערב קר שכזה אני נמצאת פה ומתחממת, נורא כיף וזה ממש מחמם לי את הלב, אוהבת את כולכם שלכם ברנדה דנה
 
למעלה