הפורום, החברים ומה שביניהם

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifהפורום, החברים ומה שביניהם../images/Emo41.gif

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
 
ערן. מחזק את ידך!!!!

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
ערן. מחזק את ידך!!!!
וזו ההזדמנות לקרוא לא רק האחד כלפי השני, אלא להפסקת האלימות באשר היא בכלל. נגד נהגי אוטובוסים וכלי הרכב. נגד נהגים ומשתמשים אחרים בדרך. וגם, נגד האלימות הנגרמת כתוצאה מחילוקי דעות כאלה ואחרים בין היושבים כאן בארץ הקודש. חגי
 
../images/Emo127.gif

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
 

יהודה א

New member
ערן ../images/Emo127.gif

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
ערן

ערן מחזק את ידיך
 

ה ו מ ר

New member
../images/Emo45.gif פעמיים.

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
פעמיים.
חשיבות הפורום היא בהיותו בימה לדיונים בנושא התח"צ, מקום להעשרת הידע ופלורליסטיות לגבי דעות של אחרים. אין מקום לנצל את הפורום להתנגחויות ולהשגת טובות אישיות כאלה ואחרות מהאנשים שכה יקרים לנו - העוסקים והמועסקים בתח"צ.
 
../images/Emo45.gif

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל

מסכים ערן. אני חבר חדש יחסית בפורום הזה, ונשביתי בקסמו. צר לי שתופעה מכוערת כזו נעשתה בשם הפורום הזה.
 

katzofir

New member
מצטרף לקריאתך

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
מצטרף לקריאתך
אחד הדברים שגרמו לי להצטרף לפורום (לבד מהנושא, כמובן) הוא איכות הדיונים והאנשים. איכות הדיונים והאנשים מעידה על איכות וחשיבות הנושא.
 

OMER G17

New member
מישהו יכול להסביר לי מה קרה?

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
מישהו יכול להסביר לי מה קרה?
אני בבית דתי ולא יכול לגלוש פה בשבת...ואני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה קרה.
 

euronitzan

New member
בקצרה,

מישהו יכול להסביר לי מה קרה?
אני בבית דתי ולא יכול לגלוש פה בשבת...ואני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה קרה.
בקצרה,
אחד מחברי הפורום נסע באוטובוס הנהוג בידי חבר אחר , אותו חבר ביקש מהנהג לרדת לא בתחנה, לאחר שהנהג סירב קלל אותו החבר והשתמש בשם הפורום כדי לנגחו
 

connex

Active member
הצטרפות לגינוי

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
הצטרפות לגינוי
קודם כל נקווה שאותו נהג ימשיך לכתוב כאן כי בפורום תחבורה ציבורית צריך שיהיו אנשים משני הצדדים- צד החובבנים והנוסעים והצד השני הצד של נותני השירות. חבל שיש אנשים (וכרגע לא משנה אם הם חברים בפורום או לא) שמקללים נהגים ולא מבינים שלפעמים ההתעקשות של הנהג לעצור רק בתחנות מצילה את חייהם.
 
מגנה בחריפות מקסימלית את הבחור

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
מגנה בחריפות מקסימלית את הבחור
שהתנהג בצורה וולגרית כזו וקורא לו להיות אמיץ ולבקש סליחה מעל דפי הפורום באופן פומבי. אני משוכנע שייסלח לו רק אם יודה. אני מבטיח לעשות "מאמצים מודיעיניים" יחודיים כדי לגלות מי זה אם לא יודה. אם יודה - נסלח לו ונסגור את הנושא.
 

s h o o s h a

New member
להפסיק את האלימות

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
להפסיק את האלימות
מצטרפת לקריאתו של fireman להפסיק כל פעילות אלימה נגד נהגי אוטובוס באשר הם ומעשי אלימות בכלל. החברה בה אנו חיים הופכת להיות חסרת סבלנות וסובלנות והדבר בא לידי ביטוי בחיי היומיום. גם מהעולם הוירטואלי, בו רבים מאיתנו נוטלים חלק, לא נחסכת האלימות והתכתשויות או שימוש בשם פורום מהווים טריגר. אני לא מעורה בקורות הפורום, אינני מכירה את משתתפיו והגעתי הנה לאחר דין ודברים שהתפתח בפורום שבניהולי (227) בענין נימוסים והליכות. הובעו דעות לכאן ולכאן ומה שברור ונהיר לי הוא כי נהגי התחבורה הציבורית עושים כמיטב יכולתם לתת מענה הולם לכל נוסע. ראוי שנזכור כי כאשר מדובר בבני אדם, הרי שיש 'סוגים' שונים. הדבר נכון גם לגבי הנהגים שכן גם הם בני אדם. לפיכך, חוזרת ואומרת כי סבלנות וסובלנות הן המפתח לתחילתו של שיפור במצב. מודה לאביתר אשר הזמין אותי לפורום ומכאן שלוחה ברכתי ותפילתי כי הפורום יעסוק רק בחידושי תחבורה, הודעות על שיפור תנאי הדרך וקיצור מסלולי הנסיעה. שבוע טוב שושה
 
שושה: נוכחותך כאן רצויה תמיד ! חברת

להפסיק את האלימות
מצטרפת לקריאתו של fireman להפסיק כל פעילות אלימה נגד נהגי אוטובוס באשר הם ומעשי אלימות בכלל. החברה בה אנו חיים הופכת להיות חסרת סבלנות וסובלנות והדבר בא לידי ביטוי בחיי היומיום. גם מהעולם הוירטואלי, בו רבים מאיתנו נוטלים חלק, לא נחסכת האלימות והתכתשויות או שימוש בשם פורום מהווים טריגר. אני לא מעורה בקורות הפורום, אינני מכירה את משתתפיו והגעתי הנה לאחר דין ודברים שהתפתח בפורום שבניהולי (227) בענין נימוסים והליכות. הובעו דעות לכאן ולכאן ומה שברור ונהיר לי הוא כי נהגי התחבורה הציבורית עושים כמיטב יכולתם לתת מענה הולם לכל נוסע. ראוי שנזכור כי כאשר מדובר בבני אדם, הרי שיש 'סוגים' שונים. הדבר נכון גם לגבי הנהגים שכן גם הם בני אדם. לפיכך, חוזרת ואומרת כי סבלנות וסובלנות הן המפתח לתחילתו של שיפור במצב. מודה לאביתר אשר הזמין אותי לפורום ומכאן שלוחה ברכתי ותפילתי כי הפורום יעסוק רק בחידושי תחבורה, הודעות על שיפור תנאי הדרך וקיצור מסלולי הנסיעה. שבוע טוב שושה
שושה: נוכחותך כאן רצויה תמיד ! חברת
חברתך עימנו לברכה תהיה !
 
../images/Emo45.gif

הפורום, החברים ומה שביניהם

שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif הבעתי את דעתי אמש. אינני יודע

הבעתי את דעתי אמש. אינני יודע
במי מדובר, ולדעתי מדובר באחד הטרולים שפקדו אותנו לאחרונה ועוררו מהומות. שימוש בשם הפורום למטרות כאלו מדרדר, לדאבוני ולדאבון לבם של חברים רבים אחרים, את הענינים שלא לצורך. מי שקילל עשה מעשה לא ייעשה, הן באופן אישי כלפי אדם באופן אישי, הן כלפי עובד ציבור שעושה את מלאכתו נאמנה והן כלפי חברי פורום תחב"צ שמעורבים על כורחם בויכוח שלמכתחילה לא היה צריך לפרוץ. צורת התבטאותו של אותו "חבר פורום תחב"צ" רק מאוששת את דעתי, כי הוא אינו חבר הפורום כי אם טרול שמקומו לא יכירנו בפורום. אני שב ומבקש מחברנו 8991801 לשקול את עמדתו ולשוב לפעילות, הן כמי שמכיר אותו והן כחבר בפורום. בתקווה שיהיה שבוע טוב יותר ל- 8991801 ולכל חברי הפורום, שאינם מוציאים את דיבת הפורום רעה. כל טוב לכולם, אוהד
 
../images/Emo45.gif---מילים כדורבנות !!!

הבעתי את דעתי אמש. אינני יודע
במי מדובר, ולדעתי מדובר באחד הטרולים שפקדו אותנו לאחרונה ועוררו מהומות. שימוש בשם הפורום למטרות כאלו מדרדר, לדאבוני ולדאבון לבם של חברים רבים אחרים, את הענינים שלא לצורך. מי שקילל עשה מעשה לא ייעשה, הן באופן אישי כלפי אדם באופן אישי, הן כלפי עובד ציבור שעושה את מלאכתו נאמנה והן כלפי חברי פורום תחב"צ שמעורבים על כורחם בויכוח שלמכתחילה לא היה צריך לפרוץ. צורת התבטאותו של אותו "חבר פורום תחב"צ" רק מאוששת את דעתי, כי הוא אינו חבר הפורום כי אם טרול שמקומו לא יכירנו בפורום. אני שב ומבקש מחברנו 8991801 לשקול את עמדתו ולשוב לפעילות, הן כמי שמכיר אותו והן כחבר בפורום. בתקווה שיהיה שבוע טוב יותר ל- 8991801 ולכל חברי הפורום, שאינם מוציאים את דיבת הפורום רעה. כל טוב לכולם, אוהד
---מילים כדורבנות !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה