../images/Emo41.gifהפורום, החברים ומה שביניהם../images/Emo41.gif
הפורום, החברים ומה שביניהם
שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל
שלום רב לכולכם.... לצערי הרב את יום שישי פתחנו באוירה שלילית, מאוד מאוד שלילית שבמחינתי לא תעבור לסדר היום. פורום תחבורה ציבורית הינו אחד מהפורומים הגדולים בתפוז ומהמוכרים ביותר בארץ בנושא תחבורה ציבורית בגלל הבלעדיות שיש לו בתחום, מיום ליום הפורום הזה צובר עוד ועוד מומנטום, עוד ועוד הכרה ועוד ועוד כח לשנות ולו במעט ולהשפיע. יש כאן היום לא מעט גולשים שכאשר הם מגיעים לתחנת הרכבת לצלם רכבות או לתחנת האוטובוס לצלם אוטובוסים ומשתמשים בשמו של הפורום הדלתות נפתחות בפניהם ברוב הפעמים, שמו של הפורום הולך לפניו, כמו הגולשים המבקרת בו הולכת וגדלה מידי חודש וכמות ההודעות החודשית רק עולה ועולה כל הזמן. לצערי הרב אתמול הזדעזעתי לקרוא הודעה של אחד מחברי הפורום המכובדים, נהג בחברת "דן" שרבים מעובדיה משתפים פעולה זמן רב עם חברי הפורום במגוון מישורים ופעילויות בין אם בכניסה לחניונים, מידע עדכני, פרסומים של מסלולי קווים חדשים (16 ו23 למי שזוכר) ועוד כהנה וכהנה..... למה הזדעזעתי? כי אחד מחברי הפורום המכובד הזה החליט לא להיות מכובד החליט לרסק את המעמד שהפורום הזה רכש לעצמו ביותר משנתיים של פעילות אינטנסיבית בכל התחומים הקשורים בתחבורה הציבורית בגלל פליטת פה, בגלל התנהגות ברברית שאנו מגנים כאן באופן נחרץ ותמידי, התנהגות שאנו תמיד יוצאים כאן נגדה....אחד מאיתנו הראה את הפרצוף המכוער שלו שאינני מוצא את המילים לתאר עד כמה אני נגעל ממנה. אני אישית רואה בחומרה התנהגות שכזו, שימוש בשמו של הפורום ובשמם של מעל 400 חברי פורום קבועים בכדי להביע עמדה מעוותת שאיננה מקובלת על איש מאיתנו. אני מפציר בחברי הפורום, שימוש בשמו של הפורום ובייצוג של חבריו בצורה שכזו אינו מקובל ואני כמנהל הפורום הזה לוקח על עצמי את הזכות לאסור שימוש שכזה בשמו של הפורום הזה שכן הוא מכפיש את שמי ואת שמם של אותם 400 חברי פורום שאני בטוח שמסיכימים איתי באופן מוחלט! בנימה אישית לידידנו שהיה הפעם לקורבן המקרה בשעת עבודתו בעת שעשה את הנדרש ממנו ואת מה שהוא צריך לעשות..... אני רוצה להתנצל על שנאלצת לסבול את ההתנהגות הברברית הזו של אחד מהחברים כאן, למרות שאין לי חלק בהתנהגות הזו או קשר לאותו חבר פורום שאין לי מושג מי הוא אני מרגיש בצורך לשאת באחריות ולהתנצל על המקרה. אני מקווה שתשקול שוב את נושא המשך חברותך בפורום. ערן אייל