הערכת חיים :

sronis

New member
אהרנוביץ נגד העולם

שלום!! הרבה זמן לא הייתי כאן, ועל כך אני מתנצל. בכל זאת, יש לי ממתק בשבילכם. להלן לינקים להודעות בקארזפורום ובנטקאר. הראשונה - פורסמה בקארזפורום ע"י אחד רוני אהרנוביץ, ובה המלצה על תחקיר שלו אשר ישודר בטלוויזיה. קראו גם את כל התגובות, זה מעניין. השניה - גם היא בקארזפורום, ובה לינק לתגובה של אהרנוביץ בפורום שלו על הכתבה של רועי צוקרמן ב-YNET (יש גם לינק אליה שם) והשלישית - שימו לב, תגובה של אהרנוביץ בפורום שלו ובה הוא מדבר על עבדכם הנאמן וגם על מנהל פורום זה, אשר שניהם יחדיו חברו להם למעשה חבלה כה אדיר ונורא, עד כי הוא נישא בפי הגורו עד עצם היום הזה... תהנו!! רוני
 

epsilon73

New member
אהרונוביץ נוהג למחוק הודעות בפורום

שלו, לכן אני אעתיק לפה הודעות שמתפרסמות אצלו לפני שימחקו משורשרות להודעה זו שאני חושב שראוי שישארו.
אפסילון.
 

epsilon73

New member
תגיד, יש מישהו שאתה לא מסוכסך איתו?

שם השולח: משה כהן בתאריך: Jan-05-14 הודעה: תגיד, יש מישהו שאתה לא מסוכסך איתו ? הלל פוסק, מסוכסך גיל מלמד, מסוכסך דני פרומצנקו מסוכסך מנהלי כל הפורומים האחרים באינטרנט, מסוכך חשבת אולי הבעיה אצלך ?
 

epsilon73

New member
דעה מנומקת

שם השולח: דויד בתאריך: Jan-05-14 הודעה: דעה מנומקת באשר ל''תחקיר'' שפירסמת. האם שליחת אימיילים וקבלת תשובות מתומכים טכניים ודוברים זוטרים ברמת המענה האינטרנטי, יכולים להוות בסיס לתחקיר מקצועי? לא ברור מה היא מידת הכשרתך כעיתונאי, אך נדמה לי כי זו לא דרך מקצועית ואני אישית לא הייתי בוחר לבנות תחקיר תוך כדי הסתמכות על אימיילים ליצרנים. אימיילים שטחיים באנגלית בינונת לכל הדעות. לא פלא שהתשובות יישרו קו עם השאלות וסתמו את הגולל על הנושא. האם אי פעם חשבת רוני, שעל מנת להיות בן אדם ברמה, יש להשיל את ההתנשאות הוירטואלית. אותה התנשאות אשר לעיתים קרובות מאוד מטעה את מבקרי האתר שמא יש להתנשאות זו כיסוי. במקרה שלך מר רוני-אהרונוביץ להתנשאות שלך א-י-ן כיסוי. כשם שאריק שרון גמר את סוסו ולא יוכל עוד להשתמש בעברו המבריק וביוקרתו, כך גם אתה ויוקרתך רוני, חלפתם מהעולם. אינך יכול לקבל כרדיט בלתי מוגבל בשל היותך מייסד של מגזין רכב ז''ל. גם אם מקצועיותך וכוונותיך הפילנטרופיות אינם ניטלים בספק, הדרך שאימצת פוגעת ולפעמים בלתי צודקת. האתר שלך נוח מאוד ומסייע להמון אנשים, אך אין זה מקנה לך זכות להשתולל ולהתנשא מעל לאחרים.תכים איתי שאדם אשר מניעיו לתרום לחברה טהורים לא אמור לנפנף בזה ולצועק ''אני מכניס אתכם לאתר ש-ל-י בחינם'' ההיפך, עליך להצניע את העובדה שהאתר חינמי ובזה להעלות את רמת תרומתך. בוא נאמר רוני, אתה עוזר להרבה מאוד אנשים - אבל זה רק כיסוי מאחר ואתה עושה זאת בשביל עצמך בלבד. אלמלא האתר, ופעילותך המשפטית והחברתית בזירת הרכב, היית מרגיש חסר ערך בעולם הזה ומשתגע. קשה לי להאמין שאדם נוקשה וקר כמוך יכול ויודע להביע רגשות ולהרגיש אמפטיה כלפי אנשים אחרים,אשמח לגלות שטעיתי,חובת ההוכחה היא עליך. סממנים של מיזנטרופיה ניכרים בין שורותיך. אתה לבטח תלעג ותציע לי לעבור לפורום אחר במקום לעשות לך איבחונים פסיכולוגיים. אך הבעיה היא לא בפורום, ולא באתר. הבעיה היא בגישה שלך. אתה לוקה בחוסר אינטליגנציה רגשית , יש בך קורטוב של מגלומניה ומקסימליזם פנאטי. אתה מצפה מכל האנשים להיות הגיוניים ומושלמים מבלי להתחשב בפנים הסוציאולוגיים והפסיכולוגיים. כאדם שלמד הרבה אתה אמור לדעת שאנשים לעיתים מונעים ממניעים שונים אשר לא ניתן להסבירם במושגים של עולם הרכב. כאשר אתה עוסק במקצוע חברתי כמו עיתונאי עורך האתר ומנהל פורום, אתה צריך לקחת בחשבון אספקטים שונים ולהתחשב בהם. ואתה אוהב לדבר עם אנשים מתוך עמדת כח. אתה אוהב לשמוע מחמאות ולקבל חיזוקים חיוביים כשם שבחורה נאה אוהבת לקבל מחמאות. ההבדל הוא שבחורה נאה מתאפרת ומתלבשת יפה, ואתה משקיע בטורים בפעילות חברתית ובטיפוח האתר. אני לא מצפה ממך להשתנות אהרונוביץ, אני רק רוצה לפתוח בפניך מימד חדש של הסתכלות. חדשני, סובלני ונאור יותר. שנינו זוכרים שאתה הזהרת אותי לא לכתוב באתר זה, אחרת אקבל תביעה ורכוש הורי יעוקל. אני מקווה שבצעד חריג ויוצא דופן תשהה את האיום ותתן לי להתבטא. אני מבטיח לא להגיב פה יותר אלא אם כן אקבל אישור ממך. השל נא את מסיכתך המרתיעה והתקרב אל ציבור. התנזרותך מההתנשאות תתקבל בברכה על ידי מבקרי האתר. חפש לך תדמית אחרת, כזו המתאימה לרמתך. יישר כח!
 

epsilon73

New member
ההודעה שרוני מדבר עליה (בקשר למנהל)

שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: Jan-05-14 הודעה: כמובן, מר 123 456 בוודאי, חצוף. אתה נכנס לאתר הפרטי שלי, חינם אין כסף, לא טורח להזדהות ומפרסם השמצה נגדי אישית - בלי לפרט, בלי לבסס ובלי לנמק. ואני חייב לפרסם את זה? נסה לעשות זאת ב-YNET ותראה אם תגובתך תפורסם (חבר ניסה לפרסם שם היום תגובה ל''ביקורת'' על ''עמנואל רוזן'', אבל העורכים הנכבדים לא מצאו לנכון לפרסם אותה. ולא, היא לא היתה תגובה אישית כמו שלך אלא עניינית). נסה לעשות זאת במדור מכתבים של עיתון. פורום נטקאר אינו צ'אט וגם לא ארגז בהייד-פארק. הפורום לא נועד להיות במה פרועה של ''חופש ביטוי'' אלא לפרסם הודעות שיש בהן עניין למבקרים באתר. פורום זה נערך - כפי שנערך כל מדור מכתבים בעיתון מודפס. כל הפורומים שנתנו במה חופשית התפרקו או אימצו לבסוף את המדיניות שלי - או שהפכו לבית-ועד לילדים מתצפתים. פעם פרצה לפורום הזה וניסתה לחבל בו חבורת פרחחים בראשות sronis ודרור ז', צמד גראפומנים בלתי נלאה מפורום רכב של IOL ז''ל. מישהו שקול יותר עצר אותם והתנצל בשמם. היום הם מנהלי פורומים במקומות אחרים, והיום גם הם מוחקים - ועוד איך. מאוד נהניתי לקרוא את כללי מחיקת ההודעות החמורביים בקארזפורום. היה חתום עליהם לא אחר מאשר אותו מחקו-לי-שתו-לי sronis . ואם לא הבנת מה המניע של אותו שורץ פורומים, עכשיו אתה מבין; גם נמחק על-ידי - מה שכמובן מחייב נקמה - וגם הבין שהשיטה שלי היא הנכונה ואימץ אותה... יש לך דעה מעניינת ומנומקת? בבקשה; הפורום הזה מלא וגדוש בכאלה. יש לך משהו שגובל יותר בקללה מאשר בדעה? לך פרסם אותה במקום אחר.
 

epsilon73

New member
תגובת דרור כפי שהתקבלה במערכת:

"מצחיק אותי לקרוא את אהרונוביץ מדבר על כללי מחיקה חמורביים בקארזפורום כאשר אצל אהרונוביץ אין חוקים, כל הודעה שאיננה תואמת את מצב רוחו באותו היום נמחקת. לפחות בקארזפורום, Yנט, תפוז יש חוקים ברורים למחיקה. אהרונוביץ נחסם בפורום תפוז היות והעלה קישורים ישירים לפורום שלו, דבר שאם היה קורה הפוך היה נמחק באותה שניה מהפורום שלו, בנוסף אהרונוביץ פנה אלי יותר מפעם אחת באימייל ואיים לתבוע אותי משפטית על דבר זה או אחר ודאג להבהיר שהוא עו"ד גדול ושאני צריך לשקשק ממנו, בהתיעצות עם עורכי הדין שלי ושל אתר תפוז הובהר כי עד היום אהרונוביץ מאיים עלי ללא כל כיסוי"
 

איתן כ.

New member
דרור, לדעתי זו טעות לחסום אותו

לא הייתי עד להודעות שלו כאן שבעקבותיהן הוא נחסם ויתכן שהוא הגדיש את הסאה, אבל אני חושב שהוא בהחלט יכול לתרום לדיונים כאן, גם אם לא מסכימים איתו. נכון שאצלו הוא מוחק על ימין ועל שמאל, אבל לא צריך להתייחס למה שיש לו שם כ"פורום". לעומת זאת, אם הוא ישתתף בדיונים כאן, אפשר להתווכח איתו בגובה העיניים וללא מחיקות. כל הנאמר לעיל הוא דעתי האישית וזכותך כמובן לנהל את הפורום כראות עיניך.
 

be_roo

New member
לתרום לדיונים../images/Emo35.gif LOL

כשלא היה חסום ראית אותו טורח להשתתף בדיונים כאן
או בפורום אחר חוץ משלו
אין לאדם שום רצון להתבטא כאשר לא מובטח לו שיוכל לקבוע בעצמו את הנושא, את המשתתפים, את הטיעונים ואת המסקנה הסופית, בגלל זה הוא חי בעולם שיצר לעצמו ושם הוא האדון והמחליט, ופרט לגיחת פרסומת קלה כדי לנסות להשיג עוד כמה "מאמינים" לא מעניין אותו לשתף, לעזור, ליעץ או לתרום לך.
 

איתן כ.

New member
אז אפשר למחוק פרסומות, בלי לחסום

ושוב, אני בגישה שכל מנהל פורום יכול לעשות מה שהוא רוצה, גם אהרונוביץ' וגם אתם. אם תחליטו לחסום את כל שמות המשתמש שמתחילים בא' - אני אכבד את זה.
 

be_roo

New member
נו באמת איתן, החסימה היא "על הנייר"

בלבד, חסימה בפועל היתה מאז ומתמיד, אהרונוביץ מעולם לא תרם לפורום זה ולעולם לא יעשה זאת בעתיד.
 

© DrorZi

New member
אהרונוביץ לדעתי נכון להיום

לא רק שלא תורם כלום לתחום הרכב, הוא זורע בו רוע והרס רב לא אתן לאדם שאומרים לו שלום והוא בתגובה מאיים עליך בתביעה משפטית לכתוב בפורום, האיש בריון.
דרור זי.
 

ceyal

New member
חבל....../images/Emo10.gif

מבלי להכנס למי אשם ולמה והאם מוצדק או לא.. חבל שאנחנו בתור חובבי רכב לא מלוכדים ומאוחדים ביחד. זה רק גורם לנו להיות טרף קל בפי השלטונות למיניהם-וגם התקשורת. שוב בבדאי שיש אשמים יותר ופחות ואולי זה מוצדק יותר ואולי פחות אבל אני לא מתייחס לזה כרגע זה חבל.
 

TShavit

New member
לא הבנתי. אשמים יותר או פחות במה,

בדיוק? יש בנאדם אחד - א-ח-ד - שזורע שנאה ורעל באופן בלתי-פוסק, יורה חיצים לכל עבר, משמיץ ותוקף את כל העולם. האם קראת אי-פעם מילה כלשהי לגבי רוני אהרנוביץ' ב'אוטו' - אותו תוקף אהרנוביץ' על כל צעד ושעל - או נתקלת במילה כזו ממישהו מאנשי 'אוטו' במדיה כלשהי? ראית פעם משהו שנכתב נגד אהרנוביץ' אישית על-ידי גיל מלמד, הלל פוסק, או מישהו מעיתונאי הרכב האחרים שמהווים מטרה לחיצי הרעל שלו? אנחנו כמו כל ציבור אחר - בעלי דעות שונות ומגוונות, וזה לגיטימי ביותר. "טרף קל" זה ביטוי יפה, אבל חסר משמעות ולא רלבנטי במקרה זה. טרף קל לגבי מה? אתה חושב שהמצב היה נראה אחרת לו אהרנוביץ' לא היה מסוכסך עם כל העולם? אם היה חבר של כולם? הדבר היחיד שמצער הוא לראות מה נהיה כיום מרוני אהרנוביץ'. את מה שעשה בעבר אי אפשר לקחת ממנו, ואני אישית למדתי ממנו המון. אבל הוא הפך ליצור פאתטי שהדבר העיקרי שמניע אותו הוא שנאה. טל
 

ceyal

New member
אני אסביר

אני לא יודע כלום על מה היה,מה קרה,מי אשם ומי לא. ממש לא יודע על מה מדובר לכן לא התייחסתי לכך בכלל. יכול להיות באמת שאתה צודק. ולגבי המצב כיום-אם כולנו,הכוונה לחובבי ומוקירי תרבות הנהיגה בארץ,היינו מאוחדים ללא מלחמות כאלו ואחרות(ראה לדוגמא את מלחמות הפורומים,הנטישות והפרישות והמריבות),היינו הופכים לגוף שאי אפשר להתעלם ממנו. אבל אולי זו אוטופיה. לכן-לא התייחסתי(או ניסית שלא) לעניין רוני א. בתגובה שלי -אלא למצב בכלליות.
 

TShavit

New member
אני מבין שאתה מנסה להיות או"ם...

וזה יפה, אבל מיותר במקרה זה. לא קרה כלום, ואין "אשמים". יש מצב, שהוא גלוי לעין כל. הסכסוך היחיד שבו היו מעורבים שני צדדים היה לפני 11 שנה, בין רוני אהרנוביץ' לדני פרומצ'נקו - ולשם באמת אין טעם להכנס. לאותו סכסוך לא קשורים בשום צורה כלל עיתונאי הרכב, דרורזי, סרוניס או כל אחד אחר מאלו המותקפים תמידית על-ידי אהרנוביץ'. לגבי "מלחמות הפורומים" וכו' - לא חושב שזה משנה משהו. הבעיה הבסיסית היא שהאזרח הישראלי הוא מטבעו אדיש, עצלן ומעדיף לשבת בבית מאשר להתאגד, לעשות ולהלחם. אם היינו - כולנו - שונים, מלחמות הפורומים לא היו מפריעות להתאחד ולפעול. עוד הרבה לפני שבכלל היה קיים אינטרנט, כש'טורבו' היה עיתון הרכב היחיד במדינה, היה נסיון להקים "איגוד נהגי ישראל". לא עבד. טל
 

גרמי

New member
מלחמות פורומים? שו?

קרבות הפורומים היחידים שאני מכיר הם כשהיינו נפגשים נציגי כל הפורומים במסלולי קארטינג ומתחרים איזה פורום יעשה את הזמנים הטובים ביותר... נכון, היו נטישות, היו פרישות ופה ושם היו מריבות, אבל זה חלק מהדינמיקה של פורומים באינטרנט. רק בנאדם אחד נעלם מהשטח לתמיד בגלל המריבות האלה, וכנראה שכולם יצאו נשכרים מכך... אני לא מכיר אף צמד אנשים במעגל YNET/קארספורום/תפוז/מוטוריקה/המועדונים למיניהם/כל מי ששכחתי שיש להם ריב עד כדי כך שהם "מחרימים" פורום אחר, מלכלכים עליו, או כל דבר אחר. מה כבר היה בעבר? כמה חברה' מפורום אחד שרצו להחרים ארוע קארטינג כי בעל המקום לא נתן לאחד משלהם לעלות על המסלול? הארוע התקיים, החברה' הגיעו, מי שלא רצה לנהוג בגלל העקרון לא נהג, וכולם עוד נפגשים ומדברים וגם כותבים באותם פורומים. מה עוד? קבוצה של חברה' שנטשו פורום אחד כי כבר לא היה מעניין להם והקימו פורום אחר עצמאי? סבבה. הם הצליחו יפה וכולם היום חברים.
 

ceyal

New member
אני דווקא הבנתי אחרת..

לפחות מאימיילים שקיבלתי הרבה פעמים שנכתב בהם בערך כך. שלום XXX בעקבות הנהלה שעשתה כך וכך בפורום וכך וכך סתמה פיות וכו וכו החלטנו לפתוח פורום העונה לשם YYY נשמח לראותך וכו וכו. אם תרצה אני יכול לשלוח לך אותם בפרטי. אם אתה אומר שזה לא משפיע על היחסים האמיתיים - אני רק שמח על כך.
 

איתן כ.

New member
הבנאדם האחד ש"נעלם מהשטח"

ואני מניח שאתה מתייחס לירון כוכבי, באמת נעלם. חיפשתי אותו באלפון העובדים של החברה בה הוא עבד והשתמש במייל שלה - והוא לא נמצא שם. לפעמים אני מסתקרן מה היה לו הוא היה פה, שכן לדעתי הפורום די שינה את דעתו בסוגייה הרת הגורל "יפנית או אירופאית". כשאני אומר "הפורום" אני מתכוון שאם פעם מישהו היה רושם שפז'ו לא אמינה, הוא היה סופג קיטונות רותחין. היום זה די הפך לקונצנזוס ואפילו מופיעות בו המלצות על לנטיס (ראה הודעה שפתחתי לגבי רכב מהעבודה) ואין אף אחד שקוטל אותו.
 
אני דווקא די מבין את אהרונוביץ'

האמת, די כיף כל האקשן של הימים האחרונים. אני לא זוכר זמן כלשהו בעבר שבו כל האתרים הישראליים המוקדשים לנושאי רכב סערו וגעשו כפי שהם סוערים בימים האחרונים. העלבון גדול ונראה שכולם מנצלים את ההזדמנות להיפרע מאהרונוביץ', האיש שכולם אוהבים לשנוא. והשנאה אליו היא באשמתו ובאשמתו בלבד. כי הוא יהיר והוא מריר והוא מתנשא והוא מזלזל והוא מפזר חיצי רעל לכל עבר והוא זורע שנאה (?!?) ובכלל הוא איש מאוד מאוד לא נחמד. האמת (1) ? לא מזיז לי כהוא זה שהוא לא נחמד. האמת (2) ? אני יכול גם, קצת, להבין אותו. רוני אהרונוביץ' יסד את עיתונות הרכב בישראל. אני חושב שגם שונאיו הגדולים ביותר לא יחלקו על כך. האיש חי את התחום ברמת מחויבות טוטאלית, מחויבות השמורה למי שתחביבו הפך בגיל צעיר למפעל חיים, והתמזל מזלו להתפרנס מהתחביב הזה. גם אילו לא התפרנס מהתחביב הזה, אני חושב שמידת המחויבות שלו לא היתה מצטמצמת אפילו במעט (להבדיל ממספר עוסקים אחרים בתחום, שכותבים בעיקר בשביל ההילה והכבוד שכלולים בדיל). היום, אין עיתונות רכב בישראל, בוודאי לא ברמה שהיתה נהוגה בזמנו של אהרונוביץ'. אם יש כיום עיתונאי שהבנתו בתחום דומה לזו של אהרונוביץ', הוא לא יודע לכתוב כמוהו. אם יש אחד שיודע לכתוב כמוהו, הוא לא עומד על עקרונותיו כמו אהרונוביץ'. השילוב ה"קטלני" הזה של
ידע נרחב ביותר
יכולת לפרק את חווית הנהיגה לניואנסים הכי זעירים שלה
יכולת לתאר את חווית הנהיגה בכתיבה קולחת ומרתקת שלא נשמעת כמו CUT ו PASTE של הכתבה הקודמת
וגם (ובעיקר) אמונה עיוורת בצדקת הדרך, מתובלת בתחושת שליחות ש(לפעמים) נדמית קצת לשגעון גדלות אלה הפרמטרים שעושים אותו עיתונאי רכב בקליבר שלא קיים כיום. וכשאחד כזה (לדעתי, כאמור, עיתונות הרכב הישראלית רשומה על שמו בטאבו) רואה מה נהיה היום מעיתונות הרכב הישראלית, קופצים לו כל הפיוזים. כשהמרחק בין כל חובב רכב לבין משרת עיתונאי מצטמצם לבעלות על עותק פיראטי של Word, אפשר להישתגע. אז אם אתה לוקח את זה פחות ללב (כמוני וכמו רבים אחרים), אתה פשוט מבטל, בצער עמוק, את המנוי שהיה לך במשך שנים על העיתון שאהרונוביץ' פעם ערך, ומסתפק בקריאת אתרים מחו"ל, פה ושם. ואם אתה לא לוקח את זה פחות ללב, אתה מתפוצץ, כמוהו. אתה מתפוצץ מזה שאין לך שום דרך להבדיל בין סגנון הכתיבה של עיתונאי אחד לזה של אחר. אתה מתפוצץ מזה שאנשים עם יכולת נהיגה בינונית ומטה (אבל שמסוגלים לבלום בפניה ולהרים גלגל פנימי אחורי לטובת הצילום) אמורים ללמד אותך משהו שאתה לא יודע. אתה מתפוצץ מזה שמו"ל מרשה לעצמו להיות עיתונאי רכב ולכתוב שטויות, רק כי יש לו כיסים תפוחים (ושאת השטויות שלו קוראים בשקיקה בני נוער, כמו שאתה קראת כשהיית ילד, ולא מבינים שמאכילים אותם זבל). אתה מתפוצץ כי אתה רואה שהחובבנות והשטחיות שאוכלות כל חלקה טובה בשיח הציבורי בכלל ובתקשורת בפרט, הגיעה בגדול גם לעיתונות הרכב ושיטחה גם אותה. כשאתה קורא כתבה על מאזדה 3 בעיתון רכב ישראלי, נדמה לך שעולם הרכב נברא כשה- 323 הושקה (לעתים בגלל שמחבר הכתבה נולד בערך באותו זמן). להגיד לך שאני מת על ההתבטאויות של אהרונוביץ' ? לא. ממש לא. אני חושב שחלק מההתבטאויות שלו בימים האחרונים (וספציפית ההתקפה על האיש רועי צוקרמן ולא על טיעוניו) היו לחלוטין לא במקומן. עם זאת, ברור לחלוטין שהביצה גועשת בימים האחרונים כפי שלא געשה זמן רב, בעיקר בגלל שלכולם, למצדדים ולשונאים, יש מה להגיד על מה שאהרונוביץ' כותב. גם היום, באתר נידח באינטרנט, עם פורום שאינו פורום וחופש דיבור של איש אחד בלבד, אהרונוביץ' נותן את הטון כפי ששום עיתון ו\או אתר ו\או עיתונאי יכול לתת. אני בספק גדול מאוד אם איזה שהוא טקסט של ה"ה פלרמן\פרומצ'נקו\קווה\שאולי\פוסק\נאק\ברק\מלמד (והסליחה עם מי ששכחתי) היה מותיר איזה שהוא חותם, או גורם אפילו למיני סערה. את הטקסטים של אהרונוביץ' צריך לקרוא במנותק לחלוטין מהאיש אהרונוביץ'. זה שדבריו לא נעימים, לא מנומסים ומנוסחים לעתים עם קורט של שגעון גדלות כלל אינו רלוונטי לנושאי כתיבתו. גם היום I will take כתבה שלו anyday על כתבה בכל כלי תקשורת מקומי אחר. קח לדוגמה את הכתבה שלו על פיז'ו 407. אתה יכול להסכים איתה, אתה יכול להתנגד לכל מה שנאמר בה, אבל דבר אחד ברור. סגנון הכתיבה לא דומה לשום כתבה אחרת שקראת, וברור שכתב אותה מישהו עם דעה מוצקה ומנומקת. לא אחד שהעתיק את תיק העיתונות של פיז'ו. ואני מעדיף את זה Any Day על עיתונאי רכב שתכונת האופי הנבחרת שלו היא שהוא מאוד, מאוד נחמד.
 
למעלה