הערב הקדם אירוויזיון

d@r121

New member
../images/Emo41.gif הערב הקדם אירוויזיון ../images/Emo41.gif

הערב הקדם אירוויזיון של ליאור נרקיס נציגנו באירוויזיון השנה בתחרות יציגו 4 שירים שמתוכם צריך להבחר אחד. לא נכנס לשערוריות האחרונות שקשורות בדרך זו ואחרת לטקס. רק נאחל שהטקס יהיה מכובד ורשמי. ומי ייתן והשיר הטוב ייקח ביקורת עניינית על הטקס יוכל להעביר עמיתי לניהול הפורום שכן הוא מומחה בנושא
 

LoLo16

New member
חבל שזה הדרדר ככה...

פעם קדם אירוויזיון היה משהו מיוחד. אני זוכרת שמזה נהניתי לצפות בזה. עכשיו זה סתם. אפילו מבחר זמרים/ להקות אין. כוּלה ליאור נרקיס 4 פעמים...
חבל...
 

dht160

New member
אתמול הייה לקט של ארווויזיון 99

שהיה בירושלים וזה הייה נחמד לראות את זה כי הוא הייה ממש יפה. הרגשתי שאני לא צופה בערוץ 1 בכלל. ראיתי גם החים זה לא הכול לא לאוג, למה יש וידאו?
 

jerri

New member
לו לערוץ 1 היה קצת שכל (כסף יש תודה

לאל) הם היו עושים מזה פסטיבל שלם, ובמקום לשלוף לנו ירדנה ארזי מהשרוול, לעשות תחרות רבת שבועות (סטטיל פופסטארס/איידול או פיים אקדמי) שבסופו של דבר יבחרו הזמר/זמרת/להקה המיוחלים ואז ניתן יהיה לעשות בחירת שירים מבין השירים שיכתבו להם. יהיה לזה הרבה יותר רייטינג מ"8 דקות ביום" וזה בטח ובטח יהיה יותר מעניין.
 
למעלה