Alm0st Happy
New member
../images/Emo41.gif הסכמ"ש 2.0, כי צריך לגוון לפעמים ../images/Emo76.gif
משהו כיפי:
משהו מעצבן:
משהו מצחיק:
משהו טעים:
משהו חדש:
סרט טוב:
שיר טוב:
ספר טוב:
סדרה טובה:
דמות אנטומיה:
דמות מרפאה:
פרקים שיצא לי לראות:
היום הכי הכי:
בילוי השבוע:
ציטוט השבוע:
האדם שעשה לי את השבוע:
פירגון ו
למישהו מהפורום:
איך עבר עלי השבוע:
תכניות לשבוע הבא:
השאלה המתחלפת
אז איך עבר עליכם החג
מי שרוצה להוסיף תמונה מוזמן
שבת שלום ילדים וילדות, וחג שמח ושנה טובה ו מ ת ו ק ה שתהיה לכולנו