הסכמ"ש 2.0, כי צריך לגוון לפעמים

Alm0st Happy

New member
../images/Emo41.gif הסכמ"ש 2.0, כי צריך לגוון לפעמים ../images/Emo76.gif

משהו כיפי:
משהו מעצבן:
משהו מצחיק:
משהו טעים:
משהו חדש:
סרט טוב:
שיר טוב:
ספר טוב:
סדרה טובה:
דמות אנטומיה:
דמות מרפאה:
פרקים שיצא לי לראות:
היום הכי הכי:
בילוי השבוע:
ציטוט השבוע:
האדם שעשה לי את השבוע:
פירגון ו
למישהו מהפורום:
איך עבר עלי השבוע:
תכניות לשבוע הבא:
השאלה המתחלפת
אז איך עבר עליכם החג
מי שרוצה להוסיף תמונה מוזמן
שבת שלום ילדים וילדות, וחג שמח ושנה טובה ו מ ת ו ק ה שתהיה לכולנו
 

pennylane11

New member
סכמ"ש

משהו כיפי: היום, מדעטק חיפה
משהו מעצבן: כל העדר של החברים שלי באים, ורק זאת שהכי רציתי לא יכולה בסוף XD משהו מצחיק: אע, מרתון אפא"א
משהו טעים: ארוחת חג אצל סבתא
משהו חדש: נמנמ, לא משהו מיוחד. סרט טוב: נוטינג היל, ג'וליה רוברטס ויו גרנט
שיר טוב: הכבש השישה עשר, כולם בערך + כוורת בהופעה חיה
ספר טוב: מקבץ ביאליק :p סדרה טובה: גילמור
דמות אנטומיה: לקסי
דמות מרפאה: שארלוט ^^ פרקים שיצא לי לראות: עונה ראשונה של PP פרק ראשון (שאני מתה עליו ברמות!!!) עונה שנייה פרק 13 (ששארלוט רוצה להתחתן עם קופר, שמתם לב שהשחקנית של אפריל מGA היא חולה שם?
), האנטומיה... רק קטעים שאני אוהבת ספציפיים... היום הכי הכי: היום
בילוי השבוע: מדעטק חיפה עם המשפחה
ציטוט השבוע: Lexipedia wins again!!! האדם שעשה לי את השבוע: אליי
פירגון ו
למישהו מהפורום: הממ... אה אה אה!!! לך שפתחת מסנג'ר!!! XDD איך עבר עלי השבוע: לא משהו, אבל היו עליות וירידות. תכניות לשבוע הבא: יום הורים, לימודים, הרצאה, מבחן מעבר מתמטיקה. השאלה המתחלפת אז איך עבר עליכם החג? דווקא דיי טוב. ומוזר. בעיקר מוזר. התמונה היא מאיזה שרשור בפורום זה ממש, של האסקימואי הגאוני שמופיע בהמון סצנות בעונות הראשונות ולא שמים לב XD
 

Alm0st Happy

New member
השבוע שלי ../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

משהו כיפי: גיליתי בדרכים לא כשרות את המס' טיסה של קייס צ'ויס לארץ וחברות שלי ואני שוקלות לחכות להם ביציאה מהמטוס..
משהו מעצבן:
משהו מצחיק: יעל ואני לחלוטין התמכרנו לשחור ופתור וזה מה שאנחנו עושות כל הלילה במקום לישון!!!!
משהו טעים: פרש. זה אוכל של אשכנזים לראש השנה, וזה הדבר הכי טעים שקיים בעולם. זה קציצות כרישה כאלה..
משהו חדש: שום כלום.
סרט טוב: לא ראיתי.
שיר טוב: I was hoping של אלאניס מוריסט.
ספר טוב: עדיין עם פרש הברונזה
סדרה טובה: רוזוול. אני חייבת לראות עוד ועוד!!! הכל!!!
דמות אנטומיה: אריזונה. במינונים קטנים היא כייפית.
דמות מרפאה: אמיליה
פרקים שיצא לי לראות: 19-24 של השישית.. כל אירועי הפינאלה.. היה כיף, עכשיו אני באמת מוכנה לעונה 7
(מרפאה לא יצא השבוע)
היום הכי הכי: היה לי שבוע כל כך זניח וחסר אירועים..
בילוי השבוע: בלית ברירה אני אגיד שביום ראשון יצא לי להיות חלק מאירוע די מעפן, אבל היה שם סושי חינם ואנשים מקסימים (שברחו מאנשים פחות מקסימים
) ולצערי זה היה ההיי לייט של השבוע שלי.
ציטוט השבוע: נומרולוגית אמרה לי שהעתיד שלי טמון בקוסמטיקה וטיפוח. זה היה כל כך מגוחך...
האדם שעשה לי את השבוע: אמא.. (כמה פתאטי
)
פירגון ו
למישהו מהפורום:
לווינגז, על הזרימה בפורום ומחוצה לו, וליובל ומעיין החולות- תרגישו טוב מתוקות שלי!!
איך עבר עלי השבוע: כל כך מיותר...
תכניות לשבוע הבא: הופעות של קייס צ'ויס!! הופעות של קייס צ'ויס!! ייאי!!!!
השאלה המתחלפת
אז איך עבר עליכם החג
התעלה אפילו על שנים קודמות, and not in a good way שתהיה לכולנו שבת שלום ושבוע נפלא וכיפי
 

pennylane11

New member
תודה ../images/Emo140.gif

ורק לפרוטוקול, את השם שלי כותבים עם י' אחת, אני מקפידה בגלל שזה חשוב למשמעות שלו...
 

ווינגז

New member
אין דבר חשוב יותר, חשוב פחות

משהו כיפי: לפגוש אנשים שאני אוהבת ולחפור ממש הרבה בבית קפה אחרי זה.
אה, וגם לבלות אצל אח שלי אחרי המון זמן שלא נפגשנו. משהו מעצבן: המשפחה ל(כמעט) כל דורותיה
משהו מצחיק: שלוש שעות של שיחה על שחור ופתור... אופס. משהו טעים: מרק עדשים כתומות. אה, ואייס קפה דיאט של ארומה. משהו חדש: תובנות זה נחשב? לא קניתי שום דבר השבוע. סרט טוב: שידרו את "תעביר את זה הלאה" אחרי משהו כמו שבע שנים שלא ראיתי אותו. קצת קיטשי בעיניי, אבל בשם הנוסטלגייה... שיר טוב: Never is a Promise - Fiona Apple (לא, אל תקשיבו לזה אם לא בא לכם למות
). ספר טוב: עדיין "בסימן הלוטוס" של דן צלקה, מעולה (וגם יש שם רפרנס לבית קפה שהיה למשפחה שלי בירושלים, אחד המצחיקים). סדרה טובה: דקסטר בש"ח. דמות אנטומיה: אלכס דמות מרפאה: אדיסון? פרקים שיצא לי לראות: לא יצא. היום הכי הכי: ראשון, אני חושבת, בגלל כל האנשים שאני אוהבת. בילוי השבוע: אירוע קצת משונה ואחרי זה ישיבה בבית קפה (דה-ז'ה-וו, מישהו?) ציטוט השבוע: "יש בדיחה כזאת: טייס צעיר מתרסק ומגיע לעולם הבא. הוא פוגש את המלאך גבריאל והמלאך אומר לו: 'שמע, חביבי, אתה יכול להיכנס לגן-עדן. היית צדיק גמור, בלי שום חטאים. רק תדע לך שבגן-עדן אין בכלל טייסים'. 'אין טייסים, איך זה יכול להיות? אני עצמי הכרתי בחורים שלא הספיקו לעשות שום רע והמטוס שלהם הופל!' 'יכול להיות,' אמר המלאך, 'אבל עובדה, אין שם טייסים. אם אתה רוצה, בבקשה, תעשה סיבוב ותיווכח.' הצעיר נכנס פנימה ובמקום מרכזי הוא רואה בלונדיני גבוה עם מעיל עור יפה, כובע מצוחצח, משקפי שמש, כנסי טיסה וכנפי צניחה וכך הלאה. הוא חוזר למלאך ואומר לו: 'מה אתה מדבר, גבריאל, הייתי שם רק חמש דקות וכבר מצאתי טייס.' 'איזה טייס?' שואל המלאך. 'הבלונדיני הגבוה!' עונה הטייס. 'שששש, אל תצעק,' אומר המלאך, 'זה אלוהים בכבודו ובעצמו. הוא מת להיות טייס'." בסימן הלוטוס- דן צלקה
כ"כ, כ"כ גאוני בהקשר המתאים. האדם שעשה לי את השבוע: נל, דניאל, יעל, עוד אנשים שמתחרזים (?!) ואח שלי. פירגון ו-
למישהו מהפורום:
לכולכם! איך עבר עלי השבוע: לא מזיק ברובו. תכניות לשבוע הבא: סרט? ובירוקרטיה. השאלה המתחלפת: אז איך עבר עליכם החג האמת שממש לא היה לי כח אליו והגיעו אפילו יותר אנשים ממה שחשבתי שיהיו, אבל בסוף איכשהו עבר בסדר, למרות העצבים. מי שרוצה להוסיף תמונה מוזמן
 

ToryMaster

New member
תקשיבי לי, ותקשיבי לי טוב

משהו עקום בסדר שלך, אני לא מתחרזת עם אף אחד, כל האחרים מתחרזים איתי. ברור?!
 

ToryMaster

New member
|באזזזזזזזזזזזזזזז|

טעות, התשובה הנכונה היא "כן הוד נשגבותך".
 

alonback

New member
לרוב אני לא משתתף בזה, אבל.....

אני אעשה הכל כדי לא ללמוד, אז: משהו כיפי: גיליתי שלשקע מתחת לאגודל (ליד איפה שמודדים דופק) קוראים anatomical snuff box משהו מעצבן: עוד מבחן!! משהו מצחיק: ראה משהו כיפי משהו טעים: גפילטע פיש משהו חדש: קומיקסים של באפי סרט טוב: נער המים (הוא לא טוב אבל אני חושב שזה הסרט היחיד שראיתי השבוע) שיר טוב: שום דבר מיוחד השבוע ספר טוב: ספר אנטומיה סדרה טובה: זה אולי השבוע הראשון בחיים שלי שלא ראיתי סדרות דמות אנטומיה: כבר שכחתי מי יש דמות מרפאה: לא רואה פרקים שיצא לי לראות: ממש לא ראיתי היום הכי הכי: רביעי, ראש השנה אחרי הכל בילוי השבוע: עצוב אבל ארוחת ראש השנה, לא יצאתי מהבית כל השבוע ציטוט השבוע: למה לעזאזל יש 38 שרירים בין המרפק לקצות האצבעות?? האדם שעשה לי את השבוע: ידידה שלי פירגון ו למישהו מהפורום: קבלי ח"ח נל, לא בגלל השבוע האחרון אלא כי את מנהלת מטורפת (במובן הטוב) איך עבר עלי השבוע: על הפנים תכניות לשבוע הבא: מבחן ביום רביעי ומהרגע שאני חוזר מהמבחן אני עובר למצב בטלה מוחלט עד 10/10 (אני במצב הזה כרגע אבל עכשיו אני מרגיש אשם שאני לא לומד)
 

yaelip22

New member
שנה טובה אלון

ולמה אתה אוכל גפילטע פיששששש?????????? זה גפילטע פיכככס :) תקרא את מה שאני כתבתי כתבתי גם עלייך משהו :)
 

alonback

New member
את תזלזלי במאכל הלאומי שלנו

כל הפרענקים שאומרים שגפילטע זה דבר מגעיל הם סתם לא מבינים על מה הם מדברים. לאחותי יש חבר פרענק ואחרי שהיא הכריחה אותו לאכול פעם אחת עכשיו הוא כבר לא יכול לחכות לראש השנה ופסח אצלנו רק בשביל הגפילטע.
 

yaelip22

New member
אלון

חחח אני ספרדיה, ואכלתי את זה פעם אחת בחיים שלי, וזה הספיק לי לכל החיים.....
 
../images/Emo75.gif

משהו כיפי: חתונה של חברה מממממש טובה משהו מעצבן: ראש השנה משהו מצחיק: אחותי אתמול
משהו טעים: עוגת שוקולד חמה מחג משהו חדש: הדיסק של הג'ירפות
סרט טוב: סולט!!! לכו לראות כבר! שיר טוב: יש לך כוח-כפיר אפשטיין ספר טוב: נשיא מעל החוק סדרה טובה: מחוברים דמות אנטומיה: איזי דמות מרפאה: - פרקים שיצא לי לראות: ראיתי את סוף העונה השניה
היום הכי הכי: ראשון בילוי השבוע: משפחה
ציטוט השבוע: שיהיה לך עוז חדש בחיים
האדם שעשה לי את השבוע: מאיר
פירגון ו למישהו מהפורום: לנל כי היא מנהלת מדהימה איך עבר עלי השבוע: לא אוהבת ראש השנה :( תכניות לשבוע הבא: לקנות בגדים ולהיות מאושרת כי התוכניות שלי מתחילות לחזור
 

M r s J o n e s

New member
שנה טובה!!

משהו כיפי: החופש הזה-גם מהלימודים וגם העבודה.הרבה זמן בבית(מה שגם אומר-הרבה אוכל טעים!),ויציאות עם חברים. משהו מעצבן: אין! משהו מצחיק: מועדון לילה,ואטינגר במיוחד. משהו טעים: אחחח האוכל של אמא..אין דברים כאלה. משהו חדש: קרדיגן ארוך ממנגו ועוד שמלה מקסטרו שצריך להחליף(מתנה לחג). עוד משהו טוב בחג הזה-מקבלים מתנות
. סרט טוב: ראיתי 3/4 מעולמו המופלא של בנגמין באטן.היה נחמד. שיר טוב:דיסק של הופעה של מאיר אריאל בבארבי.מומלץ!. ספר טוב:
סדרה טובה: האוס. דמות אנטומיה: כריסטינה דמות מרפאה:-- פרקים שיצא לי לראות:-- היום הכי הכי: חמישי בילוי השבוע: הכי הכי-עם החברות הכי טובות בפאב. ציטוט השבוע: האדם שעשה לי את השבוע: המשפחה האדירה שלי. פירגון ו למישהו מהפורום:ממ לנל?את מנהלת מעולה
איך עבר עלי השבוע:מעולה++ תכניות לשבוע הבא:להיפרד מחברה שטסה לדרום אמריקה..לעבוד,להיפגש עם חברות מהלימודים לסושי,ואלוהים יודע מה עוד.
 
סכמ"ש! ../images/Emo142.gif

משהו כיפי: מזג האוויר! כבר קריר יותר! משהו מעצבן: שעון חורף
משהו מצחיק: מארק סלואן באנטומיה. אני בפרקים הקורעים מצחוק שלו. משהו טעים: עוגת גלידה נוטלה. יאמי. משהו חדש: ספר סרט טוב: לא כ"כ ראיתי לאחרונה. שיר טוב: שיר תשרי, חווה אלברשטיין. ספר טוב: לא הכי טוב, אבל קריא- ההסכם/ג'ודי פיקו. סדרה טובה: אני במרתון חוזר, אז האנטומיה. דמות אנטומיה: מארק סלואן! אהבת חיי. דמות מרפאה: לא רואה...
פרקים שיצא לי לראות: התחלתי מחדש את עונה 4. אני בדיוק בפרקים שדרק מתחיל עם רוז
היום הכי הכי: שני. בילוי השבוע: טיולון במעיין מרענן עם קבוצת חברים. ציטוט השבוע: Seriously?!??! האדם שעשה לי את השבוע: חברה טובה, שהוציאה אותי קצת המעצבים פירגון ו למישהו מהפורום: נראה לי לנל, גם כי אני לא מכירה יותר מדי אנשים פה, וגם כי היא עושה עבודה ממש טובה בניהול הפורום הזה. איך עבר עלי השבוע: ארוך מדי..... תכניות לשבוע הבא: דירה חדשה!!!
השאלה המתחלפת: אז איך עבר עליכם החג? סביר. מבולבלת מכל השבתונים האלה כבר. חג שמח ושנה טובה לכולנו! עוד שבועיים זה מתחיל!
 

yaelip22

New member
הסכמ"ש שלי

משהו כיפי: סלסה משהו מעצבן: נסיעות ארוכות שמביאות בחילה ולהקיא משהו מצחיק: היום- היתה מסיבת יומולדת של חברה והיו מלא צחוקים משהו טעים: אורז עם צנוברים ועוף בתוך קדרה בתנור! יאמי משהו חדש: אהההם.. כלום? סרט טוב: לא ראיתי... שיר טוב: DONT WORRY BE HAPPY ספר טוב: לא יודעת לא קראתי ספר כבר חודש סדרה טובה: האנטומיה של גריי, כאילו דהה דמות אנטומיה: מרדית דמות מרפאה: סם פרקים שיצא לי לראות: NADA היום הכי הכי: אתמול בילוי השבוע: THE ROOF! והסלסה אתמול בת"א ציטוט השבוע: אין כזה האדם שעשה לי את השבוע: תומר ידיד שלי פירגון ו למישהו מהפורום: אההם אלון אתה חמודדד :) ונל את מקסימה איך עבר עלי השבוע: אחלה תכניות לשבוע הבא: לחפש עבודה, סלסה ואימונים השאלה המתחלפת אז איך עבר עליכם החג? מצויייייןןןן והנה התמונה מהמועדון מיום רביעי אלון ברצינות- יפה?
 
למעלה