המלצות לשבוע החדש

ריטה מפרגנת לדיאנה גולבי: היא זמרת מצויינת

דיאנה גולבי הכוכבת החדשה בכוכב נולד 8
 
מסכמים את השנה בהיפ הופ הישראלי

האם "שיר נחמה" יהיה לשיר השנה? ומי אלה הפרודוקס האלה שנותנים פייט רציני על תואר הרכב השנה. בואו לראות, להצביע ולהשפיע
 
היא מלכת מיינסטרים הוא מלך המזרחית,

ריטה ואייל גולן - ההודעה המלאה בלינק שצירפתי.
 
../images/Emo75.gif../images/Emo74.gifשנה חדשה בפתח../images/Emo74.gif../images/Emo75.gif

רוב הזמן אנחנו חילונים, שלא לומר "כופרים". בראש השנה ויום כיפור משהו קורה לנו בעניין הזה, פתאום אנחנו בבתי כנסת, מתפללים, איך ככה? מדברים על זה עכשיו ב
: |שופר| עולם המיסטיקה - הבית של כולנו |שופר| נשמח לקרוא אתכם,
 
../images/Emo243.gifהאם אתם נוהגים לתרום לעניים?../images/Emo243.gif

מדברים על זה ב
ומציעים לכם דרך להשתתף במבצע "
לתרום, לאכול, לאהוב"
נשמח לקרוא אתכם ב:
עולם המיסטיקה - הבית של כולנו
 
../images/Emo157.gif../images/Emo194.gifחגים בחו"ל../images/Emo194.gif../images/Emo157.gif

<...
בהזדמנות אחרת יצא לי להיות באירופה בפסח... גם שם האוירה היתה אחרת בין הישראלים ואני פשוט תוהה איך זה שבחוץ ההתרגשות היא עמוקה כל כך, בעוד בארץ זה אמנם מרגש משהו, אבל רחוק מאד בעוצמות שמרגישים בחוץ. או שאולי זו רק אני?
קרה לכם להיות בחו"ל בתקופות החגים?
חוויתם משהו דומה?......>
מדברים על זה עכשיו ב
:
עולם המיסטיקה - הבית של כולנו
שתפו אותנו, יהיה סבבה
 
../images/Emo121.gifתסכימו איתה שרוחניות היא סוג של דת?../images/Emo121.gif

האמנם רוחניות היא סוג של דת כפי שהעלתה "ערפדית"?
מה זו רוחניות בעצם? וכך שואלת "ערפדית"
<...בגלל הנסיון של כמה שנים שלי עם הרוחניות, אני ארשה לעצמי לערוך השוואה מסויימת- אני מוצאת שלרוחניות ולדת יש כמה נקודות משותפות וזה דווקא נקודות שליליות... ...* הפחדות- "אם לא תעשי ככה וככה... אם תלכי בדרך הזאת...אם לא תלמדי את השיעור הזה.. אז תשארי כיתה ותחזרי לפה עוד הפעם ועם שיעורי נשמה הרבה יותר קשים" זה אותו הדבר מה שהדת אומרת "אם תבצעו את החטא והזה והזה, אז תגיעו לגיהנום ותיענשו"......>
בואו לדבר על זה עכשיו בבית|:
עולם המיסטיקה - הבית של כולנו
נשמח לקרוא אתכם
 

azaria

New member
שינוי שם המשפחה כשמתגרשים, מקימים פרק ב' וכו.

בפורום משפחות מורכבות עלתה שאלה שחודרת עמוק. מה עושעים עם שם המשפחה כשמתגרשים. כשמקימים משפחה בפרק ב'. איך מושפעת ההחלטה מקיומם או או אי קיומם של ילדים? האם קיש, ומהו ההבדל בין גברים לנשים בהיבט הזה? http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=693&MessageId=144939413
 
למעלה