המלחמה המטופשת על מניעת העתקה

aharon b

New member
../images/Emo41.gifהמלחמה המטופשת על מניעת העתקה

אחרי zone protection(למניעת הפצת סרטים בין יבשות בעולם) ולאחריו RCE zone protection, משולב עם macrovision video guard(למניעת העתקת DVD לקלטת וידאו) ולקינוח גם CSS copy protection(למניעת העתקת DVD ל DVD אחר) הגיעו למסקנה יצרני המדיה ובעלי זכויות היוצרים כי לא די בכך (כי הרי בקלות כל הטכנולוגיות הללו נפרצו ואין דין ואין דיין) והנה באה לה חברת macrovision "ביציאה חדשה" בדמות עוד שיטת הגנה חדשה דנדשה שיצאה ממכבש הדפוס זה עתה. ראשית - איך אפשר בלי לינק: http://www.macrovision.com/products/activereach_dvd/ripguard/index.shtml macrovision פיתחה שיטה חדשה הנקראת ripguar במטרה לנסות ולמנוע שוב פעם את היכולת מהמשתמשים השונים להעתיק את הדיסק, או בכלל את היכולת להוריד את התוכן שלו לכונן הקשיח. אחד הסרטים החדשים שיצאו לאחרונה ב DVD ובין הראשונים להשתמש בשיטה הזו הוא לא אחר מאשר הסרט "מדגסקר". יתרה מזאת, אחד האויבים הגדולים של עולם מפיצי הסרטים היא לא אחרת מאשר התוכנה החינאמית הנקראית DVDDecrypter. מכיוון ש DVDDecrypter היתה כל כך טובה וחינאמית היא הפכה לתוכנת ה ripping הנפוצה ביותר בעולם בקרב המשתמשים השונים.
אי לכך ומתוך צפיה מראש, הגדילה Macrovision ורכשה את זכויות היוצרים על התוכנה DVDDecrypter ושילמה למפתחה מספיק ממון בכדי שזה ירד מהעץ שלו, יעביר את כל הזכויות על התוכנה הזו ל macrovision ויתחייב לעולם לא לעסוק עוד בתחום פיתוח תוכנות לפריצת מדיה דיגיטאלית בתחום הוידאו. מעשה נבון אתם בטח חושבים.... הנה macrovision מפתחת לה הגנה חדשה, רוכשת בדרכה את הפורץ הגדול בתחום ומורידה אותו מהשטח (באופו חוקי עושה זאת - פשוט קונה אותו) ואין צורך לציין כמובן שמיד הורידה מהרשת את כל אתרי ה mirror המחזיקים ב DVDDEcrypter והנה בא לציון גואל (מבחינתם לפחות). נו, מה אתם אומרים, הלמדה macrovision לקח מהעבר או לא ? כמה זמן אתם חושבים שלקח ליצרני תוכנות ה RIP להתמודד עם זה ? נחשתם נכון - רגעים בודדים. אז הנה כמה עצות לחוששים החדשים: באתר DVDFAB קיים המידע בדבר מערכת ההגנה החדשה, קיימת כמובן הגירסא העדכנית של תוכנתם המאפשרת פריצת macrovision video guard ומעניין מאד האם לאור זאת macrovision תחליט לרכוש הפעם את הזכויות גם על תוכנה זו. בכל מקרה, גם לאחר רכישת הזכויות על תוכנה זו או אחרת, תמיד ניתן להמשיך ולהשיג אותן ברחבי הרשת ממקורות רבים
אני אישית באמת שלא מבין את מפתחי מערכות ההגנה למינהם: לכל מנעול יש מפתח - בטח בתחום מערכות ההגנה על זכויות יוצרים והעתקה של מדיה. לבנות מנעול עולה הרבה מאד, את המפתח הרבה פחות! מה גם שלאחר שיש מפתח (וזה כידוע עניין של זמן מועט) הוא מרנדר את כל עלות הפיתוח של מערכות ההגנה להיות שוות ערך לאפס . כנראה שמרוץ החתול והעכבר לעולם לא יסתיים - בטח כל עוד יצרני המדיה וזכויות היוצרים לא יבינו שאין שום שיטה בעולם למנוע העתקה זולת שיטה אחת ויחידה: והיא מניעת המוטיב להעתיק! ואת זה עושים אם מוכרים את המדיה במחיר כזה שלהעתיק אותה פשוט לא ישתלם והטרחה כמובן לא תהיה כדאית
Only My 2 Cents
 

joshua2

New member
כמו שאמרת אהרון

לעולם לא יהיה לזה סוף...ובסופו של דבר מי שנהנה מיזה אלו המישתמשים הפשוטים....
 

moco10

New member
על זה נאמר

שמנעולים נוצרו בשביל גנבים ישרים
 

spiderrrman

New member
הם לא יכולים לנצח מעולם....

זה כמה אלפי אנשים שעובדים על הגנה וכמה מליונים שובדים על הפריצה את המחיר של המדיות הם לא יכולים להעלות גם אם יקנו את כל החברות תקום חברה חדשה שתמכור בזול ותעשה רווח גדול הפיתרון פשוט- למכור את הסרטים במחירים שכל אחד יכול לעמוד בהם אני פעם הייתי מתעסק בזה אבל מאז שמוכרים כל המבצעים של ה-3 ב-100 ומבצעי השכרות וכל מיני מבצעים אחרים זה כבר לא משתלם להוריד\להשכיר לעשות ריפ לצרוב להדפיס עטיפה לקנות עטיפה זה המון זמן וההפרש בין זה למקורי בסופו של דבר יוצא קטן חוץ מזה שלא דיברתי על זה שהריפ מוריד את איכות התמונה... חבל רק שאת הסרטים החדשים שיוצאים הם לא מורידים למחירים יותר ריאלים מ-100 שח ואז לא נצטרך לחכות שהוא יבוא למבצע של ה-3 ב-100 או מבצעים אחרים :)
 

Hartley

New member
איזה סרט בכלל שווה צפייה חוזרת ?

לא משהו שיצא בשנה האחרונה לפחות.
 

spiderrrman

New member
באמת בתקופה האחרונה לא היו...

סרטים ממש טובים. הדיוידי האחרון שקניתי היה באטמן מתחיל.
 

Ncoder

New member
לא ידעתי ששילמו לו ...

בשביל לרדת מהעץ (חשבתי שהוא עשה זאת מחשש לתביעה) מאיפה הבאת את הידיעה הזאת?
 

Croc

New member
בפרפרזה על רוםא וחולה..........

שואל צופה סרטי DVD פשוט את בעל החברה שמפתחת הגנות של קוטרי DVD - "תגיד, כל הגנות האלו מועילות למישהו בכלל? אחרי תוך כמה שעות פורצים אותן ויש לפתח הגנה חדשה..........." עונה לו בעל החברה - "האם מועילות למישהו?
........ ראית את הווילה שלי?
" כמו שאומרים בשוודית - say no more
 

Croc

New member
וברור לכם שבמקרה הזה............

מקרווויז'ן היא זו שעושה ימבה כסף כי הם בטח גובים עמלה קטנה על כל קוטר DVD שמודפס במפעל.......
 

Sa D1

New member
anydvd?

תוכנה שפורצת כל הגנה אפשרית, מה שה decrypter לא פרץ וכנ"ל לגבי ה shrink, התוכנה anydvd פורצת.
 
למעלה