Tower of POWER
New member
../images/Emo41.gifהכה../images/Emo122.gifאת תומר המומחה!!! ../images/Emo41.gif|ז
טוב חברה, כהמשך למסורת שאנחנו מנסים ליצור פה, חלף שבוע, וכך התחלף המומחה התורן. הפעם המומחה הוא תומר שלנו, והנושא יהיה VDRUMS! נא לשרשר הודעות להודעה המקורית למען הסדר הטוב והשלווה לעיניים שלנו! אז יאללה בואו נתחיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מרביצים לתומר!!!!!!!!!!!!!
טוב חברה, כהמשך למסורת שאנחנו מנסים ליצור פה, חלף שבוע, וכך התחלף המומחה התורן. הפעם המומחה הוא תומר שלנו, והנושא יהיה VDRUMS! נא לשרשר הודעות להודעה המקורית למען הסדר הטוב והשלווה לעיניים שלנו! אז יאללה בואו נתחיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מרביצים לתומר!!!!!!!!!!!!!