לא בתפוז! הצ'אט של הפורום (בשורה הכחולה למעלה)
ה המכשפה ה ק ס ו מ ה New member 26/4/04 #1 ../images/Emo41.gifהיצירה היומית../images/Emo41.gif עוד מלימודי הפוטושופ שלי
ב בנחה המושלם שלי New member 26/4/04 #6 אז נדבר..חחח..את מי אתן הכי אוהבות? מהשיר שלנו? מהבנים והבנות?
ה המכשפה ה ק ס ו מ ה New member 26/4/04 #12 נו אני מחכה בצ'אט... (בשם אחר) כי זה רושם לי שם לא חוקי על שלי... איפה שרשום גלריות למעלה יש גם צ'אטTV משהו כזה, אז תכנסו לזה
נו אני מחכה בצ'אט... (בשם אחר) כי זה רושם לי שם לא חוקי על שלי... איפה שרשום גלריות למעלה יש גם צ'אטTV משהו כזה, אז תכנסו לזה