היום שחיכינו לו הגיעה

../images/Emo41.gif היום שחיכינו לו הגיעה ../images/Emo41.gif

בשעה טובה נפתח פורום "נוער טוראט" בניהולי וניהולה של תיקי .. זה המקום לכל ילדי הפורום, שם תוכלו לדבר בינכם, לצחוק, לשחק ולמעשה לעשות כל מה שאתם רוצים במסגרת הטעם הטוב
לאט לאט נוסיף לפורום תכנים והודעת מנהל ועוד ועוד ועוד ... אז קדימה כולם לפורום "נוער טוראט" .. ורק הערה אחת בשמה של תיקי ושמי, כמובן שהפורום החדש לא בא על חשבון הפורום הזה שלנו, הוא בא בנוסף כחלק משלים כמאיין פורום משלים לילדים תיקי
וגיל
 

הלנה

New member
כל הכבוד! אהבתי את התמונה של תיקי

ושאלה, גם אנחנו המבוגרים יכולים לכתוב אם יש לנו משהו שיכול לעניין דוקא אותם.
 

mazy

New member
כל הכבוד על היוזמה../images/Emo45.gif

עניינתי את בני בפורום החדש. אולי זה יעניין אותו והוא יכנס. ימים יגידו. בכל אופן בהצלחה לפורום החדש!
 
גילי כל הכבוד על היוזמה אתה מלאך../images/Emo9.gif

אני שמהח שסוף סוף יהיה להם מקום להתבטא קצת לילדים כי כאן אולי הם לא ממש מוצאים את עצמם בין המחקים על התרופות והדבירוים של המבוגרים . אני מודה לך גילי נשמה - מכל הלב על מה שעשית וטרחת בשביל הילדים המקסימים שכאן. אומנם לא שלי אך כל ילד כאן הוא כמו אחיין שלי או כמו הילד שלי. תודה גילי תץודה רבה מכל הלב
 
ברכות

ברכות לפתיחת הפורום החדש ובהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכולם חג עצמאות שמח
משה
 

o g

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כל הכבוד וחג שמח ../images/Emo65.gif

 

vered83

New member
../images/Emo165.gif../images/Emo104.gif../images/Emo104.gif../images/Emo166.gifחג שמח

כל הכבוד על הפורם
 

שביק

New member
ראשית! חג עצמאות שמח לכולם!!!

ושנית ברכותי לפורום החדש הצעיר. מלאוהו בתכנים, בשיחות, משחקים ובכל שחשקה נפשכם. בהצלחה!!! שביק
 
למעלה