הטלנובלה של השנה לכבוד סיום השנה הלועזית: איזה טלנובלה ששודרה השנה הכי אהבתם? אני ''האחד''
B brunu New member 30/12/04 #1 ../images/Emo41.gifהטלנובלה של השנה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif לכבוד סיום השנה הלועזית: איזה טלנובלה ששודרה השנה הכי אהבתם? אני ''האחד''
../images/Emo41.gifהטלנובלה של השנה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif לכבוד סיום השנה הלועזית: איזה טלנובלה ששודרה השנה הכי אהבתם? אני ''האחד''
ק קרנוששששש New member 30/12/04 #3 ../images/Emo39.gif ../images/Emo99.gifכיתה 406../images/Emo99.gif
א אודליושית New member 30/12/04 #6 ../images/Emo99.gifברור שהאחד../images/Emo70.gif טלנובלה הכי יפה...!!!
T taltal3001 New member 30/12/04 #9 רובי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין על הסדרה הזאתתתתתת וגם אים על ה''פולשת'' ו''בשם האהבה''.. ובכלל כל הטלנובלות של גבי ספניק מ-ה-מ-מ-ו-ת !!!!!!
רובי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין על הסדרה הזאתתתתתת וגם אים על ה''פולשת'' ו''בשם האהבה''.. ובכלל כל הטלנובלות של גבי ספניק מ-ה-מ-מ-ו-ת !!!!!!
G Gitana New member 30/12/04 #10 "אני צועני"../images/Emo24.gif../images/Emo41.gif../images/Emo47.gif
• • M o R u S h Y • New member 30/12/04 #11 ../images/Emo80.gifוואי איך שכחתי תמהמם שלי??? סליחה- 406 ואני צועניייי רומינה גייטני
L LaChicaDeLasNovelas New member 30/12/04 #17 לילות מריאנה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif חולה על הטלנובלה הזו
G gal y kike New member 30/12/04 #21 זה של שנה שעברה ../images/Emo8.gif טלנובלההה מהממת!!! הכי טובה של שנה שעברה!
ג ג ב ש ו ש New member 30/12/04 #22 ../images/Emo88.gifיש מצב לאהבה זה לא של השנה ובגלל זה לא כתבתי אותה