הטלנובלה של השנה

brunu

New member
../images/Emo41.gifהטלנובלה של השנה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

לכבוד סיום השנה הלועזית: איזה טלנובלה ששודרה השנה הכי אהבתם? אני ''האחד''
 

taltal3001

New member
רובי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אין על הסדרה הזאתתתתתת וגם אים על ה''פולשת'' ו''בשם האהבה''.. ובכלל כל הטלנובלות של גבי ספניק מ-ה-מ-מ-ו-ת !!!!!!
 

gal y kike

New member
זה של שנה שעברה ../images/Emo8.gif

טלנובלההה מהממת!!! הכי טובה של שנה שעברה!
 
למעלה