החנון יהושע מתארח בפורום

Israeli Hero

New member
../images/Emo41.gif החנון יהושע מתארח בפורום ../images/Emo41.gif

אנחנו גאים להכריז שביום שישי הקרוב בשעה 12:00 בצהריים יגיע לפורום רום אונגר, שמתאבק במכת מדינה בתור החנון יהושע. מאזן הניצחונון של שוקי אמנם לא מהמשובחים בתכנית, אבל אין ספק שהוא שבה את ליבם של כולנו. אז יאללה אפשר לשרשר לפה את כל השאלות.
שימו לב לקרוא את השאלות בשירשור כדי לא לשאול שוב שאלות שנשאלו. זה יקל מאוד על המרואיין.
 
שאלות לשוקי...

* איך אתה חוגג הפסד? * מאיפה למדת להתאבק, כמה זמן, וכמה מחשבה ודמיון אתה משקיע בקרבות שלך? * מול מי הכי אהבת להיאבק במכת מדינה/ ipwa? * האם היה לך רגע בו פחדת בזירה, מסיבה כזו או אחרת, ומה הוא היה? * מה לדעתך היה הקרב הטוב במכת מדינה ובאירוע של ה ipwa האחרון? * מיהו המתאבק האהוב עליך במכת מדינה, ב ipwa ובאופן כללי? * מי המתאבק שאתה הכי נהנה לעבוד איתו? * מה התוכניות שלך לעתיד? * מה התרגילים האהובים עלייך? * איזה גימיק היית רוצה אם לא היית החנון? * האם כבר זיהו אותך ברחוב ומה היו התגובות? * האם לדעתך יש סיכוי שהרסלינג בארץ יתפתח בצורה ממשית? * עם מי היית לך בזירה את הכימיה הכי טובה? תודה על כל תשובה מראש
 

romiaf

New member
תשובות ל- rey

* בד"כ אחרי הפסד במכת מדינה אני חוגג באופטיקנה, כשאני מזמין משקפי ראייה חדשים. * כמו הרוב המוחלט של מתאבקי מכת מדינה, את כל מה שלמדתי למדתי מגרי רויף. אני מתאמן ב- ipwa מיום פתיחתו, כלומר למעלה מארבע שנים (לא כולל הפסקות כגון תקופות שבהן הבי"ס לא היה פעיל, או בזמן שעשיתי קורס קצינים). בד"כ יש לא מעט זמן בין קרב לקרב ולכן אני משקיע הרבה מאוד מחשבה לפני כל קרב (בעיקר לפני שאני הולך לישון :)). אני מתייעץ הרבה עם מתאבקים אחרים ותמיד חושב איך אני יכול לחדש. * במכת מדינה לא יצא לי להיאבק עם הרבה אנשים, נהנתי לעבוד עם כולם. לעומת זאת סה"כ בארבע השנים שחלפו יצא לי לעבוד עם לא מעט אנשים, עם חלק נהנתי יותר ועם חלק פחות. מול מי הכי אהבתי? כנראה שמול צביקה מייסינג (סאמרספלאש 2). * בפסח האחרון חששתי שבר נפצע תוך כדי הקרב, זה לא היה רגע נעים. לשמחתי הוא התאושש מייד. * הקרב הטוב ביותר במכת מדינה היה לדעתי עמית רומם נגד מר וויס. לצערי טרם ראיתי את כל הקרבות מהאירוע האחרון, ולכן אני לא יודע לענות על השאלה השניה. * תהיה בריא, הרבה שאלות שאלת :) * המתאבק האהוב עלי היה וכנראה תמיד יהיה גרי, הוא מצחיק אותי. * תוכניות לעתיד - כל כך הרבה הפתעות נוחתות עלינו בתחום הזה בזמן האחרון (מי חלם על מכת מדינה?) כך שקשה לקבוע. בינתיים אני פה ונותן את הכל כדי לתת את כל מה שיש לי. * התרגילים האהובים עלי - סווינגינג די די טי, דרופינג פאוור בומב. * אם לא הייתי החנון? מר וויס. אוהב מאוד את ההיליות שלו. * פה ושם מזהים אותי, התגובות תמיד חמות. כנראה שאם הייתי מסתובב ברחוב עם שלייקס, היו מזהים אותי יותר:) * בתקופה האחרונה אני שומע על יותר ויותר אנשים שרואים WWE ולא יודעים מי הוא ברט הארט. המסקנה המתבקשת היא שזורם הרבה מאוד "דם חדש" לעסק, מה שנותן לדעתי תקווה ממשית לרסלינג בארץ. * הכימיה הכי טובה - אולי בר פלד? אולי דורון? אולי אחרים. קשה לקבוע. * שמחתי.
 

romiaf

New member
תשובה

במשך השנתיים הראשונות התאמנו במשולב אצל גרי רויף ורענן טל. מאז רענן יצא מהתמונה והאימונים מועברים ע"י רויף וקצת ע"י אלן רצם ונדב רוזנפלד. אימוני כושר אני מבצע בניפרד באופן אישי.
 

Shining Wizard

New member
שאלות לרום "יהושע החנון" אונגר:

(פשוט ידעתי שהוא יהיה זה שיתארח הפעם.) 1) איך היה לשחק את האנדרדוג ב"מכת מדינה"? 2) מה התרגילים האהובים עליך? 3) זיהו אותך ברחוב אחרי השידורים של "מכת מדינה"? זהו, אני מניח. Rom Unger, you rock!
 

romiaf

New member
תשובות מרום "יהושע החנון" אונגר

איך ידעת שאני אהיה זה שיתארח הפעם? קצת מתסכל, קצת מאתגר, בעיקר מהנה. אהבתי מאוד לבצע תולעת ספרים, חמש יחידות, הוריקרנה (איך שהם לא קראו לזה) וסימן קריאה / האינטגרל (סווינגינג די די טי). תודה רבה!
 
שאלות

1. איך הרגשת כשידעת [או לא ידעת] מההתחלה שתהיה הג'ובר של "מכת מדינה", התוכנית הראשונה שמראה היאבקות ישראלית בארץ? 2. מכיוון שלא ניצחת ב"מכת מדינה" ואני לא הגעתי לאירועים האחרונים של IPWA כי זה רחוק לי, אני רוצה לדעת מהו הפיניש שלך? 3. מאיפה בא כל הקטע של האלק הוגאן [בכניסה שלך כ"שוקי"] 4. האם קשה עלייך להיות בשני דמויות שונות, בIPWA ובמכת מדינה, שהם פחות או יותר ההפך הגמור אחד מהשני [רום אונגר בא עם נשים, האישה האחרונה שהייתה אצל שוקי זה המורה הפרטית שלו] 5. איזה מתאבק אתה הכי אוהב? 6. קרב הכי טוב? [IPWA, WWE, TNA, ROH, מכת מדינה] 7.אם לא היית בגימיק של שוקי מי היית רוצה להיות [הגימיק של שוקי הוא לא גימיק מש'ו, הוא לא גימיק של אנדרדוג אלא בכלל גימיק של לוזר] 8. האם בעקבות דמותך פגשת באנשים שזיהו אותך וקראו לך "שמעון פרס"? ואם כבר בנושא, אתה ימני או שמאלי, אני שואל כי רוב התוכנית מבוססת על זה, ימנים נגד שמאליים והכל..
 

romiaf

New member
תשובות

1. כבר מתחילת התוכנית ידעתי שאני לא כל כך הולך לנצח בקרבות שלי. מה שנאמר לי זה שבונים אותי כך שכאשר אופיע אחרון בגמר, כולם יהיו בטוחים שאנצח ולכן יופתעו כשאפסיד (מה שאכן לרוב קרה). האמת היא שבהתחלה לא הייתי מאוד מרוצה מהעניין וכשחזרתי הבייתה התייעצתי עם מספר אנשים לגבי המשך דרכי. לאחר שהשקעתי בזה עוד קצת מחשבה, התחלתי לראות את הפוטנציאל שבדמות. זו לא דמות קלה, הדמות כנראה הכי מעניינית והכי עמוקה בסידרה (לדעתי), דמות שדורשת לא מעט משחק והרבה פרומואים (כמו שאני אוהב), דמות שאנשים יכולים מאוד להזדהות איתה ולאהוב אותה. לאחר מספר ימים כבר התאהבתי לחלוטין בדמות. יש לזכור שההפסדים לא נובעים מזה "ששוקי מתאבק גרוע". הם נובעים מהסיטואציה הסאטירית. 2. דרופינג פאוור בומב על אנשים קטנים, סווינגינג די די טי על גדולים. 3. רצינו לבסס כניסה שתשדר שוקי שמאוד בטוח בעצמו למרות הכל. כל התנועות של הוגאן עוזרות להמחיש את הניגוד והאבסורד בביטחון של שוקי ויוצרות סימפטיה אליו. 4. האמת היא שרציתי להציג שתי דמויות שונות לחלוטין, אם כי מבוססות זו על זו (הדמות הנוכחית הייתה מעין שוקי בצעירותה). העבודה עם הדמויות השונות יותר מעניינת עבורי (דווקא בגלל הניגוד), מה גם שעם הדמות הנוכחית אני קצת יותר מזדהה. 5. rock, austin, michaels. לדעתי אוהבי ההיאבקות מתחלקים בגדול לשניים. אלה שמאוד אוהבים את JBL ואלה שמאוד אוהבים את שלטון בנג'מין. אני נמנה על הקבוצה הראשונה. 6. שאלה קשה. אחד הקרבות האהובים עלי היה רוק נגד אוסטין, רסלמניה 19. בארגונים אחרים אני לא כל כך צופה, מפאת חוסר זמן. 7. לדעתי שוקי הוא לא גימיק של לוזר. הוא לא מפסיד כי הוא לא מתאבק טוב. הוא מפסיד כי במדינה שלנו הסטודנט לא ינצח את האוצר. החנון לא יזכה ל"נקמת היורמים" וכו'. (דמות אחרת שמוצאת חן בעיני - מר וויס). 8. "שמעון פרס" טרם קראו לי :) הייתי שמח לענות על השאלה השנייה, אבל אני לובש מדים ולכן אסור לי להתבטא בנושא.
 

tatan48

New member
שאלות לרום

1) לא התבאסת לגלם ב"מכת מדינה" מישהו שהמכות שלו לא נכנסות,נופל מהחבל העליון ומפספס את היריב? לא הרגשת שזה מונע ממך לבטא את כישורי ההיאבקות שלך? 2) כיצד בנית את הדמות שלך בipwa? האם יש קשר בינה לבין שוקי? כלומר עד כמה שוקי מבוסס עליה? 3) האם צפוי בעתיד קרב זוגות שלך ושל דורון דגני מול צמד אחר? תודה מראש ושתהיה לך שבת שלום : )
 

tatan48

New member
לגבי השאלה השלישית

התכוונתי לקרב מול צמד בניגוד לקרב מול נדב שיש לכם עוד מעט
 

romiaf

New member
תשובות מרום

1. תראה את התשובה שלי בשאלה קודמת. אין ספק שדמות כזו קצת מונעת ממני לבטא את מלוא כישורי ההיאבקות שלי (ראה למשל הראמבל), אבל בשביל זה יש את ה- IPWA (בואו בהמוניכם לאירוע הבא ב- 10.1! חשוב לנו מאוד לראות את כולכם שם). 2. בזמן האחרון נאלצתי מכל מיני סיבות להחליף לא מעט דמויות (שמעתי כבר אנשים מכנים אותי 'האיש בעל 1000 הגימיקים'). רציתי שהדמות החדשה (מנכ"ל מיקרוספוטס) מצד אחד תהיה מאוד עמוקה וחדה בפני עצמה, אבל שתשמור על קשר כלשהו עם הדמויות הקודמות מצד שני. לכן מצד אחד הדמות מראה משהו חדש ושונה מכל מה שהוצג עד עכשיו ב- IPWA או במכת מדינה, אבל מצד שני היא נבנתה כך שניתן לראות בה גלגול של שוקי עצמו. אותו שוקי המאוד מוצלח אבל מאוד לא מצליח בצעירותו, השיג סוף סוף, לכשבגר קצת, את נקמת היורמים שלו. 3. מיד אחרי שדורון ואני נסיים להשפיל את מר רוזנפלד פעם נוספת, נתפנה לטפל בכל צמד wannabes שיחשוק בכך, אם יהיה כזה. שבת שלום וחג חנוכה שמח :)
 

romiaf

New member
שוקי החנון

1. ראה תשובות קודמות. 2. בוודאי שזה כואב.
 
שאלה למר מייקרוספוט

הקרב הראשון של IPWA אי פעם היה נגד דורון, ביום חם ומיוזע אי שם בכפר-שמריהו הפראית. פאסט פורוורד כמה שנים, ודורון הוא המנג'ר שלך. איך אתה מסביר זאת? לפני שנים היית גיבור על, הוריקיין, המגן על החלשים. What happened to you, man????!!!! מי השופט הכי אהוב עליך?
רמז: זה מתחיל ב"א"... ונגמר ב"לכס".
 

romiaf

New member
תשובה מנשיא מייקרוספוטס, בשבילך.

יום חם ומיוזע זו מחמאה לאותו היום. הזירה רתחה, אי אפשר היה לשכב עליה יותר משניה. במשך כמעט ארבע שנים עשיתי כמיטב יכולתי להגן על החלשים. גיליתי שני דברים: 1. החלשים כפויי טובה ולא מגיע להם שאני אעזור להם. 2. אני הרבה יותר טוב בלעזור לעצמי. דורון היה שנוא נפשי כל עוד סרבתי להביט בפני המציאות. היום אני רואה בו שותף עסקי. לגבי השופטים - אין לי בעיה עם אף אחד מהם, למעט אלכס. אותו אני לא סובל.
 

Israeli Hero

New member
אהלן שוקי

איך אתה מקבל את העובדה שחנון כמוך מקבל פתאום כל כך הרבה פניות ושאלות? באיזה מהקרבות שלך חשבת שיותר הגיע לך לנצח ולא להפסיד? מדוע איחרת לקרב הגמר למרות שהמכות שקיבלת מוייס התרחשו שבוע שלם קודם לכן? האם אתה מרגיש שהתכנית מכת מדינה מיצתה את הפוטנציאל שבך והאם היית הולך על עונה שניה?
 

romiaf

New member
היי

אני מאוד שמח מכמות השאלות ומכך שהשאלות מאוד רציניות. כנראה ששוקי הצליח להיכנס לליבם של הצופים. ההרגשה היא הרגשה נפלאה ואני רוצה למסור שוב תודה לכולם. הכי כאב לי להפסיד לאדם שוקן. זה פשוט לא צודק, אחרי כל הסבל, הייסורים והטראומות ששוקי עבר בגללו. כל מיני אנשים שפגשתי אחרי שהקרב שודר פשוט כעסו עלי. (למשל, מישהו שעובד איתי ממש צעק עלי בגלל שהבן הקטן שלו ראה את הקרב והעברתי לו מסר מאוד מדכא). מר וויס היכה אותי עם המזוודה שלו על הריצפה. נפצעתי מזה באורח די קשה ולא הייתי אמור לקחת חלק בקרב הגמר. רק ברגע האחרון ממש הצלחתי לשכנע את ההפקה שאני כשיר מספיק כדי לעלות, אולם בדיעבד כנראה שהם צדקו והייתי רחוק מ- 100%. מכת מדינה על כל הכלול בה (האימונים, ההכנות, הצילומים, ההופעות, החשיפה, התגובות וכו') הייתה חוויה אדירה, מפתיעה ומרגשת לכולנו. כך שברמה האישית נטו, אני מאמין שכל או רוב האנשים היו שמחים לחזור לעונה שנייה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שיקולים נוספים אחרים.
 

sh1rs

New member
לשוקי

קודם כל, אני חולה עליך וחושבת שאתה המתאבק הכי מוכשר במכת מדינה. איך הגעת להיאבקות? מה אתה עושה בחייך? האם נכונה השמועה שיש לך תואר במתמטיקה? האם היית בקרבות בחו"ל? יכול להיות שאתה לא חלק באופן טבעי? יש לך עם מי להיות בסילבסטר? מה הקשר שלך ל"טלנובלה בע"מ"?
 
למעלה