../images/Emo41.gif הודעת פרישה ../images/Emo41.gif
סתאםם
, פורש בגיל 67
קיצר, הייתי אמור להעלות הודעה הבוקר אבל לא יצא. היה מפגש אתמול שנועד לסגור דברים מעבר לשלום , מנסים ליצור משו מיוחד שלטווח הארוך ,מלחמת אחים לא תחזור על עצמה (לפחות שיהיה סיכוי נמוך) בימים הקרובים אני מאמין שנתחיל להרגיש קצת שינויים לטובה, שינויים שיביאו אחדות וחברות בין כולנו. נכון לעכשיו נסגר שלום מלא בין כולנו, , הערבים באים מעבר לסיבוב, וחייבים לנקוט צעדים מונעים מעכשיו. שלום זה דבר ראשון לטובת הקהילה, כל מי שמרגיש רשות נקמה/טינה או משו כזה, שייבלע את זה לטובת הכלל, אני חושב שהיינו באמת בנק' אל חזור, ובזמן הנכון האנשים הנכונים עשו את הצעדים האמיצים הדרושים להציל את הקהילה, מי שלא מאמין בזה, אז הוא מזלזל בערבים, ולא יודע שבדיוק כך אבד עולם1. איציק לירן יוגב רובי עמית אדם,אפי ,מיקו,נתי סנד,- אנשים מיוחדים אחד אחד, תודה על הזמן שהשקעתם אתמול וכולנו מאמינים שזה שווה זה לעתיד. מקווה שלא שכחתי אף אחד. אפי מסן שלי [email protected]
סתאםם