הודעת פרישה

amith11

New member
../images/Emo41.gif הודעת פרישה ../images/Emo41.gif

סתאםם
, פורש בגיל 67
קיצר, הייתי אמור להעלות הודעה הבוקר אבל לא יצא. היה מפגש אתמול שנועד לסגור דברים מעבר לשלום , מנסים ליצור משו מיוחד שלטווח הארוך ,מלחמת אחים לא תחזור על עצמה (לפחות שיהיה סיכוי נמוך) בימים הקרובים אני מאמין שנתחיל להרגיש קצת שינויים לטובה, שינויים שיביאו אחדות וחברות בין כולנו. נכון לעכשיו נסגר שלום מלא בין כולנו, , הערבים באים מעבר לסיבוב, וחייבים לנקוט צעדים מונעים מעכשיו. שלום זה דבר ראשון לטובת הקהילה, כל מי שמרגיש רשות נקמה/טינה או משו כזה, שייבלע את זה לטובת הכלל, אני חושב שהיינו באמת בנק' אל חזור, ובזמן הנכון האנשים הנכונים עשו את הצעדים האמיצים הדרושים להציל את הקהילה, מי שלא מאמין בזה, אז הוא מזלזל בערבים, ולא יודע שבדיוק כך אבד עולם1. איציק לירן יוגב רובי עמית אדם,אפי ,מיקו,נתי סנד,- אנשים מיוחדים אחד אחד, תודה על הזמן שהשקעתם אתמול וכולנו מאמינים שזה שווה זה לעתיד. מקווה שלא שכחתי אף אחד. אפי מסן שלי [email protected]
 

TomStyle

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

סוף סוף שלום. שמח שהגעתם להחלטה הזאת. יאללה בואו נרסס תערבים שגדלו בכח.
 

lidor747

New member
../images/Emo31.gif

קודם כל אני מברך על השלום וההודעה שלי לא קשורה לשלום... מיקודם פתחתי משהו כמו 20 מדינות, לכולן תומך ככה שישר ניהיה להן 150 תורים עוד יומים יהיה לכל אחת מהם 300+ תורים + 1000+ אדמה שזה אומר סיוע ממדינה אחרת ובניה של 100 מפעלים קיצר מה שאני אומר זה שלפתח מדינה בצורה הכי בסיסית שיש זה קל לעומת זאת בישביל לחסל... לפי דעתי עם המצב של התורים, תוך כמה חודשים נימצא את עצמנו במלחמה אחת גדולה וארוכה כנגד הערבים(הם יעלו בכוח, לא נוכל לעמוד בקצב בו הם פותחים מדינות=>לפתוח מדינות ולפתח אותן זו לא בעיה לעומת זאת לחסל מדינה לוקח יותר מאמץ קיצר אם לא נילחם בעיניין החוק של התורים בעוד כמה חודשים נימצא את עצמינו במלחמה אחת גדולה כנגד הערבים כאשר המשחק מחולק ואין מישהו אחד ששולט בו. לא הישראלים ישלטו וגם לא הערבים כי לפתח מדינות לא דורש יותר מיידי מאמץ ואילו לחסל דורש טיפה עבודה כיום..
 

chenhass

New member
../images/Emo31.gif

כבר שנה אני שומע על עליית הערבים, ולמרות כל המלחמות שהיו בין הישראלים הערבים עדיין לא מעזים לחצות את רף 100 מיליארד, לא נראה לי שיש בסיס לחששותיך
 

lidor747

New member
הם בונים תכנו../images/Emo201.gif

ותשים לב שמשבוע לשבוע הם עולים בכוח..
 

or77990

New member
מצידי - שיעלו

רק יגרום לכיף במשחק... סתם משעמם ככה שאין אויב חחח סתם , אבל עדיין לי לא מפריע שיעלו... גם אם הם ישלטו יהיה יותר מעניין =] וכל הכבוד, מקווה שתיפתח דרך חדשה שתצליח, בהצלחה לכולם.
 

efi691

New member
כמו שאמר חן אין מה לדאוג ...הכהן הגדול ביום .

הכיפורים מקריב שני קורבנות אחד להשם ואחד לעזאזל .....לשם הערבים ישלחו.
 

efi691

New member
../images/Emo45.gif בעזרת השם יוצאים לדרך חדשה שלא הייתה...

מאז פתיחת המשחק ..לא עוד איחוד ולא עוד SVF מהיום אחוות אחים ואין שום משמעות לשמות הבריתות ..ברית SNDxefraim פותחת את שעריה לכל חבר מ- SVF ולכל ישראלי באשר הוא. ותשמח לשתף פעולה ולעמוד לצידו .כדי לבנות אמון ולקנות חברים צריך להקריב ולתת. כמו שאמר שלמה המלך .."עשה לך רב וקנה לך חבר "
 

fireforge

New member
מסכים עם עמית ומחזק בנוסף נחדד כמה דברים

מה שסוכם אין שלום עם Svf שלא תהיה פה טעות נכון להיום Svf חלק מהאיחוד וכל החלטה שהאיחוד יבצע למנהלי Svf יש זכות הצבעה כרגע מדובר על עמית חגאי אלא אם הם יחליטו אחרת בנוסף המטרה שלנו היא בסופו של דבר לאחד את כל הבריתות תחת שם אחד ישראלי זה אומר שלהתחלה אתם תראו ברית חדשה בימים הקרובים שתורכב ממדינות גדולות של Svf arena thc Bo and ומקווים בהמשך uri anarchy זה לא מהלך של שבוע אבל לדעתי תוך חודש וחצי נוכל לסיים באופן מסודר העברת כל המדינות תחת דגל ברית אחד יהיו פה מתנגדים להחלפת השם של הבריתות שלהם וחשבנו על זה גם אבל עדיין המהלך הזה יביא באמת לאחדות בין כולם כי לא יהיהברית אחת חזקה מהשנייה או סיבה להתאבד על ברית a או b כי כולם אותה ברית יהיו פה ושם גניבות והתאבדויות אבל זה יהיה על רקע אישי וזה לא ניתן למניעה לברית יהיו חוקים נוקשים שאחד מהם אני אגיד עכשיו זה חוק שהוסכם על ידי כולם השלוחות של הברית החדשה יהיו מסודרות זה אומר שלוחה 1 של לירן שלוחה 2 של עמית לדוגמא אם עמית בא אלי ואומר לי תן לי לשים אצלך מדינה ואני מאשר לו ולמחרת הוא מתאבד איתה לברית יש אישור לחסל לי את כל השלוחה בלי שאלות אז בבקשה אל תתנו לכל אחד לשבת בשלוחה שלכם ואל תידאגו
 

fireforge

New member
אל תדאגו

אף אחד לא ידע את השלוחות שלכם חוץ ממנהלי הברית אם מישהו דאג אז שיהיה לנו בהצלחה
 

Yogev1982

New member
../images/Emo45.gif מאשר בשם ARENA

לאחר מפגש חברתי מוצלח עד מאוד בליל אמש הוחלט על כניסה של SVF לאיחוד !!! כרגע תחת הברית שלהם אך כמו שלירן אמר נשקלת האופציה לאחד את כל הבריתות בעתיד הקרוב או הרחוק
אני מאחל הצלחה לכולם ומבקש מצד אחד אנא להפסיק עם הגניבות וההתאבדויות ומצד שלי לא להתרגש מכל גניבה וכו' כל בעיה שיש לכם לא לרוץ לריב עם כל העולם אנא פנו למנהל הברית והוא יסתדר עם כל מי שצריך באחריות ! וזה הזמן להתחיל ולהכיר לעומק יותר ב MSN וכו'.... המשך הצלחה וגמר חתימה טובה לכולנו
 

Yogev1982

New member
חשוב לציין בנוסף ../images/Emo70.gif

שמאחר ודודו RE הוא ברית עצמאית אז כביכול ההסכם הזה לא חל עליו אבל זה רק כי לא סגרנו איתו דודו מוזמן להכנס לאיחוד גם !!! ונסגור את זה איתו בשיחה קלילה ומהירה ב MSN ברגע שייצא אנו מודים לו על עזרה בגישור בן הצדדים בתחילת המהלך
 
למעלה