הודעות מנהלתיות והקפצות

משמרות מחאה - יום ראשון

ביום חמישי האחרון נדקרו ונפצעו שלושה בני אדם במצעד הגאווה בירושלים, רק בגלל שהדוקר חשב שהם הומואים או לסביות. הבטן שחטפה את הסכין יכלה להיות הבטן של כל אחת ואחד מאיתנו - לסביות, הומואים, טרנסג'נדרס, ביסקסואלים וסטרייטים שבאו להזדהות. אי אפשר לשתוק כשמישהו שונא כל כך רק בגלל מי שאנחנו בוחרים לאהוב. אי אפשר לשתוק מול פשעי שנאה הומופוביים ומול הסתה גזענית מתמשכת. ***************************************************** ביום ראשון, 3 ביולי, בשעה 19:30, נקיים משמרת מחאה במקום בו אירעו הדקירות - רח' קינג ג'ורג' פינת רח' המעלות בירושלים (מעל גן העצמאות). בהפגנה הספונטנית ישתתפו מגוון ארגונים ויחידים, והיא איננה מקושרת לגוף מסוים. ***************************************************** * לא נשתוק על פשעי שנאה. * נדרוש אכיפה של חוקים כנגד פשעי שנאה וכנגד הסתה גזענית על רקע נטיה מינית, ותגבור החינוך לסובלנות ונגד אלימות. * נפגין בצורה לא-אלימה את האהבה שלנו. לפרטים נוספים: יוענה: 050-7936216 עדי: 054-4204647
 
הפגנה מחר על הדקירות - בירושלים

כנסו ל-gogay, יש שם בעמוד הראשי ידיעה, תסתכלו בתגובות, תקבלו הרבה מידע איך מי מה למה - עשו מאמץ, תראו קצת רוח לחימה, תבואו. אל תגידו מישהו אחר יעשה, כי אף אחד לא יעשה בסוף כלום, ונצא מושפלים, עלובים, חבורת רכרוכיים חסרי עמוד שדרה. אנשים - דקרו אותנו, את כולנו במצעד, זה החובה של כל אחד ללכת ולמחות מחר. זה הזהות שלכם.
 
כתבה הומופובית ב"הארץ"

תגובות נזעמות למערכת בבקשה: העורך: דוד לנדאו [email protected] כחברי קהילה אני קורא לכם להתאמץ קצת ולשלוח את הנוסח הזה: הנושא הוא: בין כיתות ירושלים, צעדו גם כיתות הגאווה "אני כהומוסקואל/לסבית/ביוסקואל נפגעתי מתועזה והומופוביה הקשה שאתה כעורך עיתון מכובד כ"הארץ" הרשאת לעלות על דפוס. עיתון "הארץ" כעיתון מכובד ושוויוני לא יכול להרשות לעצמו לעלות על כתב כזה מאמר שמעודד שנאת חינם וסובלנות לניסיונות רצח על רקע נטייה מינית. ירושלים כבירת מדינת ישראל היא ייצוג כל המגזרים השונים באוכלסיה. לנו כקבוצת מיעוט הזכות לערוך מצעד שתפקידו הוא לפגין את גאוות אישיותינו ואזרחותינו, ולדרוש את זכויותינו לשוויון. הכתבה הקיצונית הזו היא עידוד לשנאת חינם, וכפי שלא יעלה על הדעת לכתוב כתבות על טרנספר לערבים, כך גם לא ניתן לכתוב כתבות כנגד מצעד הגאווה. ירושלים היא לא עיר הבירה של המגזר הדתי היא בירת כל אזרחי מדינת ישראל במידה שווה, ולכן לא ניתן להאפלות את הקהילה על רקע נטייתם המינית של הצועדים. אני כקורא של "הארץ" וכאזרח מדינת ישראל הדמוקרטית דורש התנצלות כתובה על הכתבה הגזענית הזו וקורא לך לעשות את כל מה שנחוץ על מנת למנוע כתבות עתידיות כאלה. בני ציפר הוא כתב בזוי, שעל פי דעתי דורש שינוי גישה או פיטורין. "
 

Dancing mad

New member
לא הבנתי מה הומופובי או פוגעני בה.

מישהו מוכן להאיר את עיניי?
 

Lior Hamekory

New member
זה מה שמפריע

"סוף דבר: מכיוון שבירושלים כל אריח וכל מרצפת תפוסים כבר די והותר בנציגים של כיתות וקבוצות של סהרורים ומחפשי אמת, רדי לך, את, האמת ההומוסקסואלית, בחזרה לתל אביב ושם המשיכי להשמיע את קולך באין מפריע." הפסקא העוקצנית הזאת. וכמובן בגלל שזה הארץ זה מנוסח כלכך יפה עד שכמעט והיה קשה לשים לב למסר סמוי בסגנון "הומוסקסואלים זה טוב ויפה אבל לא מול הבית שלי" או אותו דבר רק "לא בירושלים" או אותו דבר רק "לא בבית סיפרנו".
 

DecayCell

New member
אה... לא. ../images/Emo3.gif

זה יותר "יש פה מספיק מטורפים, אם יבואו עוד כמה אנחנו נמות מהצפיפות והמחנק."
 

קלף 2005

New member
הסעה בחינם/תשלום סמלי לעצרת בי-ם!

(שנדחתה, כאמור, ליום שלישי) אגודת הסטודנטים של תל אביב החליטה להקצות אוטובוס לטובת העצרת. האוטובוס ייצא מחר, יום ג` בשעה 17:00 משער האוניברסיטה. הנסיעה היא חינם או בתשלום סמלי (טרם החליטו), וניתנת עדיפות לסטודנטיות/ים. צריך להירשם מראש - אז תרשמו כמה שיותר מהר בטלפון 054-4277774 ותעבירו את ההודעה לכל חברותיכן וחבריכם.
 
אם יש אישור מהמשטרה,

אני אשתדל להגיע, למרות שאני מודה שאני קצת מפחדת, נתגבר. זה שווה את זה.
 

James Hammerton

New member
../images/Emo41.gifהודעות מנהלתיות והקפצות../images/Emo41.gif

1. יש סקר חדש, הצביעו והשפיעו
(מנוסח בלשון זכר, אבל כמובן מיועד לשני המינים
) 2. איגי עושה טקס פרסים שנקרא "הנוער אומר תודה", במהלכו בוחרים את האנשים והארגונים הראוים לתודה באירוע השנתי שלו. אחת השאלות שם היא גם על אתרי אינטרנט, וגם תפוז נמצא שם. את השאלון אפשר למלא באתר של איגי, וברור לאיזה אתר הקול שלנו הולך
 

skindeep

New member
חיילים! נתקלתם בהומופוביה בצה"ל?

אני עורך כתבה עבור אתר האינטרנט GoGay ומחפש חיילים או חיילות שהופלו לרעה במהלך שירותם הצבאי עקב היותם הומואים או לסביות. ניתן להתראיין בעילום שם, ניתן גם רק לספר את הסיפור שלכם מבלי שיפורסם. אם את / אתה מעוניינים לקחת חלק אנא פנו אלי: [email protected] 054-7232413 דוד.
 
למעלה