הודעות לחברי הפורום

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifהודעות לחברי הפורום../images/Emo41.gif

הודעות לחברי הפורום

1. נראה שמספר מצומצם מאוד של גולשים החליט על דעת עצמו לדרוס את תקנון הפורומים של תפוז ואת תקנון הפורום תוך כדי שהם מנצלים את הסבלנות שלי, הסלחנות שלי ואת העובדה שאני נמנע מצעדים קיצוניים. באירוע הבא אני מבטיח באופן אישי שיהיו כאן חסימות. 2. באגף המאמרים בקטגוריית תקנון הפורום תחת הנספחים הוספתי היום נספח עדכון בנוגע לתשובות לשאלות ההכוונה כאן בפורום.... באופן כללי אופן ההתנהלות של חברי הפורום בנוגע לשאלות ההכוונה והשרשורים הוא כזה הראוי לציון ולשבח, באמת כל הכבוד לכולכם! הנספח בא בכדי לרענן את הנושא ולא כפועל יוצא של בעיה מסויימת חלילה וחס. גלישה מהנה לכולם.
 

arielguelman

New member
ובמי מדובר ערן?

הודעות לחברי הפורום

1. נראה שמספר מצומצם מאוד של גולשים החליט על דעת עצמו לדרוס את תקנון הפורומים של תפוז ואת תקנון הפורום תוך כדי שהם מנצלים את הסבלנות שלי, הסלחנות שלי ואת העובדה שאני נמנע מצעדים קיצוניים. באירוע הבא אני מבטיח באופן אישי שיהיו כאן חסימות. 2. באגף המאמרים בקטגוריית תקנון הפורום תחת הנספחים הוספתי היום נספח עדכון בנוגע לתשובות לשאלות ההכוונה כאן בפורום.... באופן כללי אופן ההתנהלות של חברי הפורום בנוגע לשאלות ההכוונה והשרשורים הוא כזה הראוי לציון ולשבח, באמת כל הכבוד לכולכם! הנספח בא בכדי לרענן את הנושא ולא כפועל יוצא של בעיה מסויימת חלילה וחס. גלישה מהנה לכולם.
ובמי מדובר ערן?
 
זה לא משנה...

ובמי מדובר ערן?
זה לא משנה...
בכל אופן הוויכוח שהיה פה היה מיותר, לא היה לו תוכן, והוא התגלגל מהר מאוד. בתור פורום מאוד מפותח ומאוד איכותי, אני אישית לא מבין למה צריך בכלל להגיע לוויכוחים הללו. אני חושב שהכי טוב בוויכוחים כאלו זה פשוט להמנע מלהגיב ולהפסיק את זה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה