../images/Emo41.gifהודעות לחברי הפורום../images/Emo41.gif
הודעות לחברי הפורום
1. נראה שמספר מצומצם מאוד של גולשים החליט על דעת עצמו לדרוס את תקנון הפורומים של תפוז ואת תקנון הפורום תוך כדי שהם מנצלים את הסבלנות שלי, הסלחנות שלי ואת העובדה שאני נמנע מצעדים קיצוניים. באירוע הבא אני מבטיח באופן אישי שיהיו כאן חסימות. 2. באגף המאמרים בקטגוריית תקנון הפורום תחת הנספחים הוספתי היום נספח עדכון בנוגע לתשובות לשאלות ההכוונה כאן בפורום.... באופן כללי אופן ההתנהלות של חברי הפורום בנוגע לשאלות ההכוונה והשרשורים הוא כזה הראוי לציון ולשבח, באמת כל הכבוד לכולכם! הנספח בא בכדי לרענן את הנושא ולא כפועל יוצא של בעיה מסויימת חלילה וחס. גלישה מהנה לכולם.
1. נראה שמספר מצומצם מאוד של גולשים החליט על דעת עצמו לדרוס את תקנון הפורומים של תפוז ואת תקנון הפורום תוך כדי שהם מנצלים את הסבלנות שלי, הסלחנות שלי ואת העובדה שאני נמנע מצעדים קיצוניים. באירוע הבא אני מבטיח באופן אישי שיהיו כאן חסימות. 2. באגף המאמרים בקטגוריית תקנון הפורום תחת הנספחים הוספתי היום נספח עדכון בנוגע לתשובות לשאלות ההכוונה כאן בפורום.... באופן כללי אופן ההתנהלות של חברי הפורום בנוגע לשאלות ההכוונה והשרשורים הוא כזה הראוי לציון ולשבח, באמת כל הכבוד לכולכם! הנספח בא בכדי לרענן את הנושא ולא כפועל יוצא של בעיה מסויימת חלילה וחס. גלישה מהנה לכולם.