הודעה רשמית: S&S סיבוב שני, איפה ומתי..

Carlo Cest Moi

New member
../images/Emo41.gifהודעה רשמית: S&S סיבוב שני, איפה ומתי..

פול אוקנפלד הולך לחמם בכל ההופעות בסיבוב השני, הוא חימם רק חלק בסיבוב הראשון.
בסיבוב השני המופע מגיע ל- 22 שווקים, הראשון ב- 4 ליולי בלונדון.
מתוכם 13 יעדים בהם מדונה מופיעה לראשונה כמו: וורצ'ר בבלגיה, מרסיי בצרפת, המבורג בגרמניה, אוסלו בנורבגיה, הלסינקי בפנלנד ועוד באיסטוניה, סלובניה, רומניה, הונגריה, סרביה ובולגריה. וחוזרת אחרי 15 שנה למדריד, גותנברג ומינכן.
מדונה על הסיבוב השני: "This is a first for me. I've never extended a tour before. I'm excited to be going back on the road, visiting places I've never been and returning to places I love"
מנכ"ל לייב ניישן: "This new run of dates will further solidify Madonna's position as one of the top selling touring artists of all time,"
את המופע ראו 2,350,285 מעריצים ב- 2008 ב- 58 ערים. רשימת ההופעות: Show Date City Venue On Sale Date 4-July London The 02 London Fri. Feb. 06 7-July Manchester MEN Arena Fri. Feb. 06 11-July Werchter Festivalpark Sat. Feb. 07 14-July Milan San Siro Fri. Feb. 06 21-July Barcelona Olympic Stadium to be announced 23-July Madrid Vicente Calderon to be announced 28-July Hamburg Trab-Arena Hamburg Bahrenfeld to be announced 30-July Oslo Vallehovin Mon. Feb. 09 04-Aug Tallinn Tallinn Song Festival Ground to be announced 06-Aug Helsinki West Harbour Mon. Feb. 09 09-Aug Gothenburg Ullevi Mon. Feb. 09 11-Aug Copenhagen Parken Mon. Feb. 09 13-Aug Prague Chodov Natural Amphitheatre to be announced 15-Aug Warsaw Bemowo Airport to be announced 18-Aug Munich Olympic Stadium to be announced 20-Aug Ljubljana Hippodrome to be announced תאריכים למרסיי, בולגריה, הונגריה, רוסיה, רומניה וסרביה טרם נמסרו.
 
לוח ההופעות הסופי של סיבוב ההפעות של S&S בקיץ

04July - London, United Kingdom - The 02 London 07July - Manchester, United Kingdom - MEN Arena 11July - Werchter, Belgium - Festivalpark 14July - Milan, Italy - San Siro 21July - Barcelona, Spain - Olympic Stadium 23July - Madrid, Spain - Vicente Calderon 28July - Hamburg, Germany - Trab-Arena Hamburg Bahrenfeld 30July - Oslo, Norwary - Vallehovin 04Aug - Tallinn, Estonia - Tallinn Song Festival Ground 06Aug - Helsinki, Finland - West Harbour 09Aug - Gothenburg, Sweden - Ullevi 11Aug - Copenhagen, Denmark - Parken 13Aug - Prague, Czech Republic - Chodov Natural Amphitheatre 15Aug - Warsaw, Poland - Bemowo Airport 18Aug - Munich, Germany - Olympic Stadium 20Aug - Ljubljana, Slovenia - Hippodrome
 

Carlo Cest Moi

New member
אגב..

סלובניה, סרביה, איסטוניה וכל אלה ששומעים עליהן רק באירווזיון זולות יותר מיוון.
 

nerod 72

New member
כן אבל מי ילך לשם...

בכל אופן אם כבר אני נוסע להופעה אז אני אעשה טיול ומה מעניין אותי כל המדינות האלו?
 

nerod 72

New member
והנה הסט ליסט של ההופעה ../images/Emo58.gif

יותר גרייטסט היטס אבל אני אהבתי את הסטליסט הזה אפילו יותר מהמקורי! דרך אגב מדובר בשמועה ולא ב100 אחוז שזה נכון אבל לדעתי יש מצב שזה נכון, כי אין מצב שהיא תמשיך את הטור ממש כמו שהוא... Candy Shop Like a Virgin Beat Goes On Human Nature Vogue Die Another Day Into The Groove Heartbeat Material Girl She's Not Me Music Rain Devil Open Your Heart Miles Away La Isla Bonita Sorry Voices Like a Prayer 4 Minutes Express Yourself Hung Up Give It 2 Me/Holiday
 

ray of light1

New member
הסט ליסט הרגיל יותר טוב!

מזה השטויות האלה סורי ולייק א וירג'ין לא שאני מתנגד לאופן יור הארט ולקטע מעבר של ויסס למרות שהסט ליסט הרגיל יותר טוב..
 

ronnl

New member
לדעתי הסט הזה הרבה יותר טופ

את OYH שנים שהיא לא עשתה אז זה הולך להיות מעניין
 

Sommers

New member
זה אמיתי?

הסט ליסט הזה פי כמה יותר טוב! היא העיפה דרק ושמה להיטים טובים שלה...
 

קרנוק

New member
קשה לי להבין את עניין המיחזור

לאט לאט היא נהיית יותר ויותר שר 2 (לא שיש לי משהו נגד שר שהיא זמרת מעולה אבל היא חיה מטור אחד לאחר ממוחזר שלו בשנים האחרונות)
 

Shai 99

New member
למה נראה לכם שהיא עושה את זה?

הטור הזה אמנם היה רווחי, נכון, אבל הוא ממש לא מהווה שיא אמנותי בעבורה. כמו שכבר צוין מעליי, יש פה ריח של מחזור, ולא ברור לי מדוע, בהתחשב בעובדה שזה לא הטור הכי מוצלח שלה מבחינה אמנותית, ובעיניי זה בלשון המעטה, אבל בסדר... מה אתם חושבים שעומד מאחורי ההחלטה הזו?
 

GMjoy

New member
../images/Emo6.gif

היא אשמה בזה - היא בחרה לעבוד עם אנשים וסיגנון שלא מתאים לה - התוצאות בדרך עבדו למען המטרה. זה יפה להתחדש, לנסות ולרענן, אבל מה זה מועיל כשהיא בכלל לא מורגשת במה שהיא עושה? אני מבין לחדש סיגנון DISCO/ DANCE שתמיד היה אצלה בשיא השיאים !-! בקיצור, כל מה שבא בטעם ממוסחר - הוא לא מעניין כמעט, ונשכח. אני מאוד מצפה לראות את ההופעה בDVD, אבל כמו הדיסק, אני לא רואה את עצמי צופה בו יותר מ-2-3 פעמים. אולי רק בחלקים שאני יכול לאהוב משם. CONFESSIONS לעומתו מלווה אותי עד היום. אם בדיסק AUDIO או בDVD עצמו :)
 

DavidKawena

New member
הטור הזה היה בתכנון כבר מזמן!

מדונה בעצמה אמרה שהיא תעשה הפעם בעיקר איצטדיונים וארינות קטנות יותר. היא לא "חוזרת על עצמה" היא ממשכיה את הטור. אם בטור הבא היא תעשה את אותם דברים כמו בהופעה הזאת, זו תהיה חזרה על עצמה. היא כבר חשבה על הכל מזמן. אתם תראו איך שהמשך הטור בטח ישתלב יפה עם הפרסום במגזין W בקרוב - כרגיל כבר מעכשיו היא לובשת לכל יציאה ציבורית את המעיל מהסשן הזה ואת הכובע ומסתובבת עם ג'יזס בכל חור... היא מאוד מתוכננת. יש שם מנגנון אדיר של דחיפת אינפורמציה לקהל במנות קטנות עד לתוצאה הסופית - טור, סשן תמונות בעיתונים וכו'. נכון שהתכנון המקורי של מדונה - ההודעה על הגירושים מגאי לא הגיעה במקום בו היא רצתה שהיא תהיה. מדונה תכננה להודיע על כך בהפסקה שהיא לוקחת עכשיו מהטור ואז לחזור אליו ממקום קצת אחר. בשביל זה היא תכננה את ההפסקה הזאת בטור. אז דברים קצת התפקקשו, אבל כל השאר הולך לפי התוכנית המקורית שלה. בנוסף לזה אני חושב שאולי הטור הזה פחות תיאטראלי מקונפשנז, אבל הוא הרבה יותר כיפי! יותר חוויותי, יותר מדונה! בקונפשנז היא הייתה כל כך מרוחקת מהקהל - לא רק פיזית, קונפשנז היה נראה כמו סרט (מדהים) לכל דבר. אבל עדיין, סרט. בגלל זה לחוות אותו ב-DVD ממש מזכיר את החוויה שלו בלייב. ה-S&S טור זה משהו אחר לגמרי. היא הרבה יותר "חייה" בו, היא הרבה יותר כיפית בו היא הרבה יותר חופשייה בו ורואים את זה! מאוד מעניין אותי לראות את הטור הזה ב-DVD. אני לא חושב שזה יצליח להעביר את אותה החוויה של לראות את זה לייב. בנוסף לזה אני חושב שמבחינה מוסיקלית, הטור הזה הוא הכי טוב שלה איי פעם! המיקסים הכי טובים - vogue, like a prayer, פשוט יוצאים מן הכלל!!!
 
למעלה