הודעה חשובה

../images/Emo41.gifהודעה חשובה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

למי שב'מת ב'מת אכפת מהפורום הזה... שישלח לי מסר... או.קיי
ותבינו מה נעשה בהמשך... למה... (בעעעעעע... אמממ... טוב... אתם תבינו....)
 

mmaayy

New member
לי איכפת...../images/Emo70.gif

מה אפשר לעשות עם הפורום?
 
אדם כבר עשה את זה אז אני רק...

אחזק את דבריו.... די עם השרשורי תמונות... אם עושים כבר שרשור תמונות.. תעשו שרשורים מיוחדים (לדוגמא כמו שעשו אבריל הקטנה...) זה קודם כל... אח"כ... נמשיך...
 
למעלה