הודעה חשובה בעניין הטיול

Nחמן

New member
../images/Emo41.gif הודעה חשובה בעניין הטיול ../images/Emo41.gif

מסתמן כרגע, שישנם עוד 2 כלי רכב * 4 מקומות כל אחד, שלא ידענו עליהם. פרטים מלאים יהיו בידי רק הערב או מחר. אני חוזר שוב: הטיול לא מבוטל וגם אביאל ואליאור לא יתבטלו. איש לא יקח מכם את הזכות הרבות. אם הטיול אכן יתקיים לבסוף, זה חיהיה רק בזכותכם. עם השנים הרבות שלי ועם הניסיון, שצברתי בחיים, לא הייתי מסוגל להרים טיול כזה תוך 72 שעות ובתוכן יום שישי ושבת. רק את החיבוקים ואת הנשיקות אני משאיר לאחר הצום.
 

ranch1989

New member
ההודעה שהטיול לא מבוטל היא שלך

או של אביאל ואליאור?? חוסר הוודאות הזה משתק אותי- אני צריך לקנות דברים לפני.. אני מקווה שעד יום ראשון תהיה תשובה \=
 

Nחמן

New member
כתבתי במפורש

בכמה הודעות, שההודעות הן על דעתי האישית. אליאור ואביאל נימקו את הביטול בקשיים טכניים אוביקטיביים, שנובעים מחמת המסה הכבדה, שנפלה עליהם, ואשר לא יכלו לעמוד בה עוד. אנוכי הקטן בס"ה הצעתי את שירותי לעזרת הגיבורים. מגיע להם! לכן אין לראות בהודעה על ביטול הטיול הודעה סופית. בכל מקרה אני חוזר ומדגיש: היוזמה הייתה של אביאל ואליאור והם עשו גם צעד ענק לקידומה. עתה נראה לי, שרק נשאר לעזור לךדחוף את האוטו קדימה, ומשייווכחו, כי אכן יש עוד יד תומכת, לא יהיה מאושר מהם על שזכו להגשים חלום. יש ביקוש אדיר לקיום הטיול. אנא! צור קשר עמי גם במסר אישי.
 

ranch1989

New member
מפורש.. אבל אני קצת קשה הבנה היום..

מי היה מאמין שלהיעדרות שבע כפיות הסוכר שאני שם בתה - תהיה השפעה כ"כ ישירה על התיפקוד שלי \= בכל אופן- אני מאוד מאוד מאוד מקווה שהטיול ישאר במועדו הראשוני - כיוון שסביר להניח שלא יתאפשר לי להצטרף לטיול במועד חדש שלו עקב הגיוס שלי.. אבל, כמו שכתבתי לך במסר, הבנתי שבעיית הרכבים אינה הבעיה היחידה, הועלו גם קשיים נוספים..
 

Nחמן

New member
גרמת לי להפיג מעט את האבל

7 כפיות סוכר בכוס תה???... אילו זה היה קורה אצלי, ישר הייתי מובהל לחדר המיון ו... לא כדאי לקלקל את מצב הרוח בהמשך. אינני יודע, מהם הקשיים הנוספים מלבד כלי הרכב. לכשאדע, אוכל להעלות הודעה מעודכנת בפורום.
 

Nחמן

New member
../images/Emo41.gif אמן! ../images/Emo41.gif

אליאור ואביאל זכרו: כל הזכויות שמורות לכם! אנחנו באנו רק לעזור לכם. עוד 4 שעות בערך חוזרים לעבודה סדירה במלוא המרץ. לתשומת לב: בשל ערב שבת מותר להתרחץ, לכבס ולהסתפר הלילה ללא הגבלה. אכילת בשר ושתיית יין מותרים רק מחר לאחר חצות היום. אז לאחר מקלחת מרעננת וחמה האנדרנלין עולה, אביאל ואליאור מתקשרים אליי להעברת תפקיד ואילו אני לא אשנה דבר מהמתוכנן פרט לעניין המכוניות, שהוא כורח המציאות.ף
 

Naor2x

New member
אנחנו ממשיכים לקוות...

שהטיול יתקיים כסדרו בסופו של דבר. נחמן ומצפה - אם אתם מוכנים לקחת פיקוד, אנחנו מאד נשמח כי זה דבר בכלל לא קל לארגן טיול (ואני יכול להבין למה אביאל ואליאור ביטלו. זה לא פשוט בכלל). מבחינת הסעות - כמו שציין נחמן, יש אפשרות פשוט לשכור מיניבוס ליומיים (כמובן שזה תלוי באם יהיו מספיק מששתפים כדי לכסות את העלות). אפשר להיפגש כולם בת"א נגיד (או איפה שיחליטו), ומשם המיניבוס ייצא. בכל מקרה, אנא עדכנו באופן שוטף מה קורה, מי לוקח פיקוד, והאם יהיה לנו טיול בסוף! המשך צום מענה לכולם.
 

Nחמן

New member
עדכון טרי

ידוע לי בוודאות על רכב, שיצא מרעננה. אני מאמין, שהנהג יהיה נחמד ואדיב ויסכים לנטות מהדרך לכיוון נתניה כדי לאסוף את הנתנייתים (גם אלה, שגרים מחוץ לעיר, יגיעו לנתניה). עוד כלי רכב אמור לצאת מאיזור מודיעין, אולם אין לי עדיין אישור סופי לכך. אם המידע יאומת, יתכן, שהנהג יוכל לנטות לכיוון ת"א ולאסוף משם 4 חבר'ה (אלא אם כן יש לו נוסעים מהאיזור). מידע זה קיבלתי ללא מאמץ מיותר. לגבינו הירושלמים אין לי מידע קונקרטי אבל אני משער, שהבעייה נוצאה באיזור המרכז. הפיקוד המלא והסופי הוא של אביאל ואליאור. אני רק התנדבתי להיות חייל שלהם (הלוואי כל המפקדים, שהכרתי בצה"ל היו כמותם). מממ... מה כתבת בסוף? צום מענה??? אומנם הצום הוא עינוי ומלבדו יש עוד 4 עינוים, שנצטווינו עליה בט' באב (נעילת הסנדל, סיכה, רחיצה ותשמיש המיטה), אבל לא עדיף לאחל, שהעינוי יעבור בקלות? הלא בין כך ובין כך זה עינוי. לא נעים לגלות אבל אני יושב בחדר, כשרק מכנס קצר לגופי ומייחל לרגע, שבו אזכה להיכנס למקלחת ולשטוף את הזיעה, שאוכלת אותי.
 

Nחמן

New member
עצה טובה

תנוח לך בחדר ממוזג ותנסה אםילו לתפוס תנומה. יש לך עוד 4 שעות לתפילת מנחה.
 

Naor2x

New member
גם לי ממש כיף בצום...

זה עושה לי טוב. להתנתק מהגשמיות קצת ולהתחבר לנשמה... נחמן - הצום אמור להיות קשה ומענה הרי, זאת כל המטרה
אז למה לאחל צום קל?
 

Nחמן

New member
צום קל

אבל מדוע כייף? אם צמת בשביל הכייף, האם זה מועיל? קרא בספר "ישעיהו" פרק נ"ח. הצום אמור להיות עינוי אבל העינוי לא חייב להיות קשה. לכן: צום קל וגם מועיל. העיקר שנזכה בשנה הבאה נאכל שור הבר ונשתה יין המשומר בעת הזאת.
 
אין לי בעיה, בכיף, תארגנו את זה אתם.

מעבר לקשיים הטכניים - חם לי, אני עצבני, אני בצום הכי נוראי שהיה לי עד כה, ודוד שלי צריך לטוס לארה"ב עוד כמה שעות.
 

Nחמן

New member
אביאל! תירגע!

אני יודע, שאתה גר באיזור הביל עם לחות גבוהה. גם כאן בירושלים הלחות גבוהה מהממוצע אבל הטמפרטורה ירדה מעט והקלה על עומס החום. לא אכביד עליך. אני אעבר אליי במסר את רשימת הנושאים, שנותרו פתוחים לטיול. אתה משוחרר הערב למנוחה. רק ברגע, שתרגיש טוב יותר, תתקשר אליי ונדבר באופן ספונטני וישיר.
 

avitano

New member
חברים

אני חושב שאנחנו מאבדים את עצמנו כאן פעם כן פעם לא בעיות לא פתורות אי אפשר להשאיר אנשים בחוסר ודאות או מצד שני לאבד אנשים שרוצים להגיע בגלל משחקי כן לא לדעתי עדיף לדחות את הטיול עד שהכל יתבהר אפילו אני כבר הודעתי בעבודה שאני עובד שני שלישי אחרי שראיתי את הודעת הביטול שיהיה לכולנו סופשבוע רגוע ונעים
 

ranch1989

New member
עם כל הצער שבדבר

במיוחד לאור העובדה שאני לא אוכל להגיע למועד אחר של הטיול - אני מסכים עם אופיר. צריך לדעת גם להרפות.
 

Nחמן

New member
לאור דבריך

ולאור העובדה, שעשיתי את כל המאמצים לסגור הנושא עוד הערב (ראה הודעה אחרונה שלי בעניין) אני מבקש ממך לאשר סופית, האם אתה מצטרף לטיול או פורש. הטיול יתקיים כמתוכנן. השתתפותך כמו גם השתתפותם של אחרים חשובה מאוד להצלחה. לכן אבקש מכולם לאשר את השתתפותם. מי, שלא יאשר זאת, ייראה הדבר כאילו פרש מהתוכנית. ועוד: אם לא אקבל אישור מהנהג הירושלמי ומהנוסעים על ההשתתפות, הרי קיימת כאן סכנה של מניעת ההשתתפות מחמישה אנשים.
חברים יקרים! זה הולך להיות הטיול של השנה. אנא מכם! חייבים שיתוף פעולה מלא!
 
למעלה