ההבדל בין שיפרה האצילית לבין אילה השר..

../images/Emo41.gifההבדל בין שיפרה האצילית לבין אילה השר..../images/Emo41.gif

שתיהן התאהבו במהלך התוכנית בדייר מתוך הבית (נניח שאילה באמת התאהבה רק לשם הדיון), אבל ההבדלים המהותיים בין השתיים: 1 - שיפרה מעולם לא "לכדה" את צבר במקלחת חצי ערום והתרפסה - אילה כן. 2 - שיפרה מעולם לא דיברה דברים רעים על צבר מאחורי גבו - אילה כן. 3 - שיפרה מעולם לא התגופפה עם צבר על מנת לעורר את חרמנותו עליה - אילה כן. (וכולנו ידענו שלשיפרה אין בעיות במיניות). 4 - שיפרה מעולם לא בכתה בפני צבר כמה שהיא אוהבת אותו ורוצה שהוא יתנשק איתה, אלא סיפרה את זה רק לחברים הטובים שלה ומעולם לא דרשה מצבר שיחבק אותה - אילה כן. 5 - שיפרה מעולם לא נתנה לצבר להשפיל אותה רק בשם האהבה שלה אליו - אילה כן. 5 - אחרי שהם יצאו וצבר לא רצה לשמור על קשר עם שיפרה - היא עזבה אותו לנפשו ולא הציקה לו יותר - איילה כן. ולא רק שהיא מציקה לו, היא פתאום "מגלה" שהוא גבר איום ונורא. כולנו ידענו ששיפרה מאוהבת קשות בצבר, אבל יחד עם זאת ידעה לשמור על כבודה כאישה. יחי ההבדל העצום!
 

shouldistay

Active member
צבר מעולם לא אמר לשפרה שהוא רוצה אותה

צבר לא אמר לשפרה שהוא נמשך אלייה, רוצה להיות איתה וכו'. סער הוא זה ששידר לאיילה את זה שהוא חפץ בה.מאד, מאדדד, מאאאדדדדד. איילה התאהבה, סער הבוגר - איפשר. מבחינתי סער כאן לא שם גבול. והאחריות היא בלעדית שלו. אני עדיין חושבת שהמשחק של איילה בבית היתה יחסית נקי (מלבד הקטעים שבהם סער גרר אותה למחנאות ורוע).
 

itzik531

New member
לא הבנתי מה זה גרר אותה

מה אין לה חוט שידרה אין לה רצון משלה היא לא מבדילה בין טוב לרע
 

shouldistay

Active member
היא ראתה את הפלירטוטים המפורשים שלו כהזמנה

והתאהבה. עובדה שכשהיא יצאה מהבית היא עדיין חשבה שהם ביחד, אולי לנצח נצחים. הוא כגבר עם "מישהי בבית", היה צריך להגיד "סליחה, אני תפוס". והאיש הזה עוד חושב שהגיע לו לזכות.
 

itzik531

New member
בגילי המופלג (54)ידעתי אהבה אחת או שניים בחיי

אך אף פעם לא ביטלתי דעתי בפני דעתה של בת זוגתי והיתה לי תמיד ביקורת עצמית ולא נגררתי אחרי אף אחד. איילה היא בחורה חכמה לפי התרשמותי ממנה וגם משכילה ובטח לא טיפשה שנגררת אני מבין את הרצון להגן אליה אבל להציג אותה כנגררת לא עושה לה שרות טוב
 
חבר'ה תירגעו, צבר הומו, וחבר לחיים של הראל

סקעת, כך שמבחינה רומנטית לא היה אפשרי מבחינתו לזרום עם שיפרה, סער לעומת זאת, חיזר בעקביות אחר איילה, ולא הניח לה, תתמקדו בעובדות רבותיי
 

sprinter

New member
חיפושית-שמך באמת מתאים לך-והבעיה העיקרית אתך

היא שמעולם לא חווית אהבה אמיתית-ובמח המעוות שלך אינך מסוגלת להבין התנהגות של בחורה מאוהבת. --אם תתאהבי פעם באמת -אולי תביני
 

נעמה196

New member
חיפושית חסרת החיים,את לא יודעת כלל וכלל

איך שפרה היתה מתנהגת אילו צבר היה נענה לה! מה שאת ראית זה את שפרה המאוהבת,המחזרת בצורה חד צדדית!!!!!! שפרה התעלמה ופגעה,שלא במודע,בשאר דיירי הבית רק בשל הרדיפה אחרי צבר שהתעלל בה ריגשית. אילו צבר היה נענה ,מה היה קורה? תכתבי תסריט על כך,הרי אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלהתעסק בחייהם של אחרים. אין לך שמץ של מושג איך שפרה וצבר נפרדו,לי יש! אני אוהבת את שפרה ואוהבת את איילה,הן לא דומות וכל אחת היא עולם בפני עצמו ואין מקום להשוואה.
 

shouldistay

Active member
כנראה איילה, בתפיסה שלה, גבר שמשדר

כזה עניין בבחורה, הוא לא גבר שמרוצה עם חברה שלו. היא פירשה את זה בצורה נאיבית, שיש כאן גבר שרוצה אותה וכנראה כבר לא רוצה את ה"מישהי בבית" שהוא "נפרד ממנה לפני המשחק". מה איילה תחשוב? שעם הגדרות כאלה יש לו משהו רציני בבית? היא לא ידעה מה הוא אומר בחדר האח הגדול כל הזמן.
 
איילה לא נאיבית בכלל.

ומההתנהלות הזו של סער היא היתה אמורה להבין דבר אחד פשוט - שעומד מולה גבר שאוהב לכבוש נשים, וכמה שיותר - יותר טוב. אני לא תופסת ממנה נאיבית ובטח לא טיפשה. זה פשוט התאים לה למשוך אותו אליה.
 
ההבדל העיקרי ששפרה זו שפרה ואיילה זו איילה

ולכל אחת מהן עולם משלה ודרך התבטאות משלה ויש גולשים שאוהבים את איילה למרות כל נסיונות ההשמצה וההכפשה שכאן וזה מה שיפה.
 
למעלה