הדיון השבועי

../images/Emo41.gifהדיון השבועי../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

מידי שבוע, תובא בפני חברי הפורום ידיעה על המתרחש ברחבי העולם בכלל ובארץ בפרט (כגון: פיגועים, אסונות לאומיים, רעב, מקרים מוזרים וכו') ועל חברי הפורום תוטל המשימה להגיע למסקנות ע"פ תוכן הידיעה והשאלה שתונח לפניהם בידי מנהלי הפורום. על מסקנות ותשובות חברי הפורום להיות מנומקות לפי אווירת ורוח הפורום
הידיעה השבועית: בבית המשפט האיטלקי הוגש בשנת 1997 כתב תביעה ע"י בת 98 כנגד מספר חברי משפחה. בשנת 2001 היה דיון ראשון בתביעה ונקבע כי הדיון הבא יערך בעוד 9 שנים, כלומר בשנת 2010. למרות בקשות של עורכי דינה של התובעת לזירוז כתב התביעה, משום שהתובעת כבר לא תהיה בין החיים דחה בית המשפט את הבקשה.
שאלת הדיון: בעקבות הזמן הרב עד אשר יגיע זמן הדיון הקרוב (או שיגיע זמנה את התובעת, הראשון מבין ה-2) איך הייתם ממליצים לסבתא היקרה להעביר את זמנה עד לדיון הקרוב? במקרה והסבתא כבר לא תהיה בין החיים, כיצד הייתם ממליצים לה להמשיך את ניהול המאבק?
 

המקטרג

New member
לדעתי

הסבתא הזאת מאוד עסוקה כרגע בלכתוב את התקנון החדש של הפורום
 

chinuk

New member
או לקרוא אותו

זה יעסיק אותה בשנים הקרובות...
 
לפי דעתי...

בזמן הזה שתכין כבר הכל מוקלט... או שתנסה להקפיא את עצמה עד הדיון או אפילו לסרוג עד המוות... ואחרכך לתקשר בסיאנס וככה להיות נוכחת בדיון.
 

chinuk

New member
נראה לי לא הבנת את מטרת הפינה-

המטרה היא להגיב בצורה מצחיקה..
 

Marth Darunia

New member
היא בכלל...

... זוכרת שהיא תבעה מישהו? היא בכלל זוכרת איך קוראים לה? היא בכלל זזה?
 

זונע

New member
אני ממליץ לה

לרצוח את כל מה שהיא תבעה אותו וזהו. עד שיכניסו אותה לכלא היא כבר תמות במילא.
 
מה הבעיה?

לא הרבה יודעים זאת. אבל האפיפיור מת לפני 10 שנים. חנטו אותו בצורה חובבנית ופעם ב הוציאו אותו לבלקון קשרו מקל ליד מקל לראש ואיזה חשמן חאפר עמד מאחוריו וניהל אפיפיור של בננות (ע"ע רפובליקה). כאמור החניטה הייתה חובבנית והזבובים התחילו לבוא לכן נאלצו לפרסם את "דבר מותו" דבר שציער מאוד את אנשי הכמורה שאוהבים מבוגרים (ע"ע פדופיל נקרופיל) בנוגע לסבתא: נו תעשו לבד את החשבון.
 
למעלה