הדיון היומי- יום שני
קופת חולים

../images/Emo41.gifהדיון היומי- יום שני../images/Emo41.gif קופת חולים

אני חברת קופת חולים לאומית מהיום בו נולדתי. אני זוכרת איך הייתי יושבת בתור ילדה עם אבא שלי ומדבקה את הבולים בכרטיסי החבר שלנו
בסה"כ אני מאוד מרוצה מהקופה. אני מקבלת שרותים כמעט ללא קשיים. יש לי רופאת ילדים מעולה (ורופאה מחליפה מעולה). רופאת המשפחה שלי מכירה אותי מגיל 12. מצד שני, אני מרגישה שאין מספיק מענה לצרכים של הילדים - למשל - יותר פסיכולוגים לילדים, טיפולים רגשיים במגוון רחב יותר וכו'. באיזו קופת חולים אתם? האם אתם מרוצים?
מיכל (שהזמינה הרגע תור לאספי לרופאה אחרי שהחליט פתאום להיות חולה ושוכב אומלל עם חום גבוה במיטה)
 

kriz

New member
דבר ראון שאספי ירגיש טוב

דבר שני אני בקופ"ח כללית ואחרי השירות שקיבלנו אתמול אצל רופאת נשים קצת קשה לי להגיד דברים טובים על הקופה... אנסה להירגע קצת ואז אכתוב
 
אנו בקופ"ח מכבי

יש דברים שאני מאוד מרוצה מהטיפול והשירות הניתן לי בקופה, כמו למשל אישור לגבי כל הבדיקות המיוחדות שהייתי צריכה לעשות, אך לצערי יש דברים שמאוד מכעיסים אותי ומקוממים, ולצערי לא חסר. שמה לב שלצערי יש לצעוק ולא לוותר על מנת שהשירות והמענה יהיו טובים יותר לשביעות רצוני וזאת עשיתי היום בבוקר מול נציגת מכבי, ואחרי שאיימתי שאפנה לתלונות הציבור מעניין שהמענה והתשלום פתאום הופיעו. חבל וכואב שככה מתנהלים להם הדברים.
 

kriz

New member
התקשרנו למוקד השירות

ועוד יותר התעצבנו. מסתבר שעל כל תקלה שהייתה אצל הרופאה צריך להתלונן בנפרד ובמקום אחר. על העיכוב של שעה וחצי בתור - במקום X על העובדה שחייבו אותנו למרות שעל ההפנייה רשום שהבדיקה פטורה מתשלום - במקום Y על העובדה שלא אמרו לנו שהוא צריך מלווה כי עושים לו הרחבת אישונים - במקום Z בינתיים התייאשנו...
 

פנומן 72

New member
מכבי. הכי טובים.

לא עוזב אותם לא בגלל שהשירות הוא גן עדן אלא בגלל שכל האחרים לא משהו. בעיקר הכללית. על הפנים.
 

Tula1

New member
אני בכללית ודי מרוצה, הרבה רופאים, הרבה מבחר

הדבר היחידי שמציק לי אצלהם זה שהמוקדנים שלהם מציקים לי בטלפון כדי לשדרג ביטוח זה או אחר וכמה פעמים שאמרתי שאני לא מעוניינת- ממשיכים לחזור אליי. חברה שלי במכבי וממש עצבנית עליהם, שונאת אותם ושוקלת לעבור קופה.
 

ניריתי 1

New member
מכבי. מרוצה מאוד ../images/Emo45.gif

מאז ומתמיד מכבי בסה"כ מרוצה מאוד הייתי זקוקה (בעבר !!) לתרופות נורא יקרות (שלא הועילו בכלום אגב) בפורמט זריקה - אלפי שקלים לזריקה אחת - הם אישרו ומימנו. אחרים בקופות אחרות לא קיבלו אישור ומימון. בדיקות MRI שנזקקתי להן, שהן מאוד יקרות, תמיד אישרו וגם כעת אני עושה למעקב/ביקורת ואין בעיה. טפסי 17 אני תמיד מקבלת לכל דבר שצריכה. הם ממש בסדר מכבי
ובלי קשר... אני מקווה לא להזדקק יותא אף פעם לכל אלה
 

פרומית1

New member
אנחנו במכבי

יש דברים שמרוצה ויש שלא,הידרותרפיה הם לא נותנים סתם אלא רק למי שבהתפתחות הילד ורק בחצי מחיר,אך בהתפתחות הילד קיבלתי הרבה,הייתי בהריון בסיכון וקיבלתי יחס טוב בשעה שראיתי שקופות אחרות טירטרו את לקוחותיהן,אבל יש רופאים טובים ושירות טוב בסה"כ
 
אנו בכללית../images/Emo203.gif

אני לא יכולה לומר שאני מרוצה לגמרי. כי טווח התנועה והבחירה שלנו די נמוך. הכי משמעותי התחום של רפואה משלימה שרותים מוגבלים ולא זולים.
 
מכבי

מרוצה מאד מהקופת חולים, מהרופא ילדים קצת פחות, אבל אין לי כל כך תחליף [גרה בבני ברק..]
 

ellilo

New member
אני במכבי

עברתי לשם מלאומית ולעומת הזוועות שעברו עלי בלאומית קופת חולים מכבי זה זהב.
 

רוזהלי

New member
אני ב"לאומית".

אין לי טענות בדרך כלל. בעלי במכבי ומרוצה מאד. כשרוצים להגיע לבי"ח "הדסה" בירושלים דרך מכבי אין צורך בהתחייבות מהקופה אלא ישר להגיע לבי"ח ושם מעבירים את הכרטיס וזה יתרון גדול. שלא נצטרך אותם
 
אני במאוחדת ומאוד מרוצה.הייתי כבר בכללית

לאומית ועכשיו פה כבר הרבה שנים. יש לי רופאת משפחה טובה ואיכפתית,הסניף קטן ומספק את צרכי. בינתיים כל מה שרציתי קיבלתי.
 

גילור

New member
עברנו שנינו לקופ"ח מאוחדת. בן הזוג עבר

מהכללית ואני עברתי מלאומית. שנינו עברנו לפני שנים. מאוד מאוד מרוצים.
 
למעלה