שוב מתחילה מחדש
New member
../images/Emo41.gifהדיון היומי- יום שני../images/Emo41.gif קופת חולים
אני חברת קופת חולים לאומית מהיום בו נולדתי. אני זוכרת איך הייתי יושבת בתור ילדה עם אבא שלי ומדבקה את הבולים בכרטיסי החבר שלנו
בסה"כ אני מאוד מרוצה מהקופה. אני מקבלת שרותים כמעט ללא קשיים. יש לי רופאת ילדים מעולה (ורופאה מחליפה מעולה). רופאת המשפחה שלי מכירה אותי מגיל 12. מצד שני, אני מרגישה שאין מספיק מענה לצרכים של הילדים - למשל - יותר פסיכולוגים לילדים, טיפולים רגשיים במגוון רחב יותר וכו'. באיזו קופת חולים אתם? האם אתם מרוצים?
מיכל (שהזמינה הרגע תור לאספי לרופאה אחרי שהחליט פתאום להיות חולה ושוכב אומלל עם חום גבוה במיטה)
אני חברת קופת חולים לאומית מהיום בו נולדתי. אני זוכרת איך הייתי יושבת בתור ילדה עם אבא שלי ומדבקה את הבולים בכרטיסי החבר שלנו