הגיגים, שאלות ו-

הוא לא מכר אף אחד, למה אסור להגיד לאלירז

כשהוא טועה, מה קרה??? בחייאת אתם כאן לא רואים שהוא לא בסדר לפעמים? גם לאלירז היה אינטרס להיות חבר של גואל, אם לא גואל אלירז לא היה נישאר רגוע 3 חודשים,תחשבו על זה...לטנגו צריך 2!
 

mB Connection

New member
גואל כלומניק שפוט של פוטנה

הוא רכב על הגב של אלירז עד היום אם היה לבד לא היה מגיע לשלב הזה.
 
אלירז לא היה מקבל לגיטימציה בדעת הקהל בלי גוא

ל. גואל הוא זה שסלל את דרכו אל לב הקונסנזוס, והברית עם פותנה הובילה את אלין ואת אלירז למקום שבו הם נמצאים היום. בלעדיהם שרה עוד היתה רודפת אחרי אלירז וצועקת עליו שיפסיק לקפוץ על הספות. בלעדיהם איילה היתה מלכת הבית וסער היה ממשיך להחרים את כל מה שזז. אלירז בנה את עצמו על גבם של פותנה וגואל, ועכשיו הוא זורק אותם. ואלין? סתם ילדה מפונקת שעושה רק את החשבון האישי שלה. היא כבר הצביעה נגד פותנה, ואין לה בעיה בבוקר להתחבק עם גואל ובערב לרכל עליו באכזריות.
 

רקלוש

New member
לא נכון שכחת מי רב את הריב של גואל עם סער?

אלירז בחר את גואל כשותף שלו למשימה... היה לו כתף תומכת בזמן שגואל היה בדכאון ולא קם מהמטה כשתומר היה בבית... ולגבי פוטנה בוא נודה שאם היתה יהודיה היתה מזמן מודחת גם על ידי דירי הבית והראשונים שהיו מדיחים אותה היו סער ואילה. כל ההתנהלות השתלטנית, כוחנית, צעקנית, רגישות רק לעצמה מעליבה ונעלבת מכל שטות ושוברת את הכלים כשדברים לא נעשים לפי רצונה.. מה היא עשתה שם כל היום חוץ מלבשל לצעוק ולשווק ולקדם את העסקים שלה ושל בעלה...
 
רקלוש, לטנגו צריך שניים, ולגבי פותנה - היא הי

תה הגשר בבית בין המחנות, אחרת לא היו יכולים לקיים שום תקשורת ביניהם, ובשבילי היא צוהר לערביי ישראל. עדנה אמרה, לאחר שיצאה מהבית, שהיא אוכזבה לגלות שפותנה רוצה להיות יהודיה. עדנה, בעניין הזה, לא צדקה. פותנה רוצה להיות ישראלית, ואחדד הגילויים שלי בתוכנית הזאת היה עד כמה ערבי שחי בישראל הוא למעשה ישראלי כמוני וכמוך מלבד עניין הדת. אנחנו שוכחים שערביי טייבה זה לא ערביי שכם. עשינו עוול לאנשים כמו פותנה, והתוכנית הזאת היתה בשבילי תיקון גדול וגילוי שהתיע אותי.
 

רקלוש

New member
אני לא חיה בבועה ואני בקשר עם ערבים ישראלים

והם בני בית אצל משפחתנו... אני שופטת את פוטנה כבן אדם ואני לא אוהבת את ההתנהלות שלה בבית..את השתלטנות, כל הזמן אני ואני ...את הסצינות שלה כשנעלבת מכלום... ומעליבה ללא חשבון...אתה יודע יש פתגם יפה של חז"ל שאומר אין הנחתום מעיד על עיסתו... ופותנה במשך כל התכנית לא הפסיקה "להעיד על עיסתה" אותי זה דוחה...
 

lolibror

New member
אני מסכימה שפותנה רוצה להיות ישראלית. וגם

אני חושבת שהמון צופים חוו תחושת הגילוי כמוך כלפי ערביי ישראל. אולם לדעתי שהפרזת בחשיבות שלה כ"גשר" וכמי שסחבה את אלירז על הגב. פותנה מסתתרת מאחורי הגב של אלירז ומשתמשת בו כבשר תותחים מתחילת התכנית. ולא רק באלירז, אגב. היא ממהרת להסיט מעצמה את האש כמו במקרה בו רבה עם אלין... ובחושיה המחודדים הבינה שאלין אהודה ולכן קפצה על העובדה שאיילה ניסתה לסכסך וללבות את האש וכך טשטשה את העובדה שהיא עצמה מגלה חוסר רגישות. אני דווקא לא מאלה שחושבים שהיא שטן. אנ'לא משתגעת עליה אבל בעיני היא אישה נורמטיבית לחלוטין, טובת לב וערמומית מאוד (לא סותר).
 

mB Connection

New member
בא נראה אותך נכנס לטייבה

לאום אל פאחם נכנסים רק עם 2,500 שוטרים אז לטייבה אתה רוצה להיכנס?
 

mB Connection

New member
דמגוגיה זולה

הרי אם לגואל או פותנה היה גב חזק יותר משל אלירז הם היו יכולים להתמודד מולו בסמסים.
 

נריה בת1

New member
חחח אני רואה את גואל עכשו מדבר עם צער

ואיך הוא אומר לו "יופי" ו"נכון" על כל דבר, ונזכרת בתחפושת הקוף מוחא כפיים שעשו לו. זה ממש מצחיק |
 

22zivziv

New member
זה התחיל לפני יומיים בין אלרז לפוטנה ועבר לתק

לתקציב. אלין ואלירז התחילו לנקות את המטבח הצטרפה פוטנה לעזור בזמן שזעפני האכיל את איילה במיטה אחר כך נעשה רעב קם וחימם לו לאכול וליכלך אחריו כאשר המטבח היה נקי ופוטנה ניקתה אחריו אלירז כעס ובחצר אמר לה למה ניקית אחריו לא מספיק שהוא והחברה שלו לא עוזרים מתנהגים כמו חיות בהמות אוכלים ומלכלכים גועל נפש וכמובן פוטנה גימגמה ולא נתנה תשובה חד משמעית לאלירז שזה לא בסדר וניסתה לשנות נושא ואז הוא ואלין דברו על הצעקות שצעקו לאיילה וסער ופוטנה אמרה לא שמעתי רק אני יודעת שגואל ניפגע והלך לישון מוקדם לדעתי פוטנה שיקרה שלא שמעה ואלירז אמר לאלין תביני גם אם צועקים לא משנה למי זה מבעס ולא נעים ועדיף להכנס ולא לשמוע הוא מבין שמשהו לא בסדר שאוהבים את סער ואיילה ואמר לאלין תביני זה לא ביידיים שלנו זה ביידם של העריכה לנו אין שליטה על זה ואל תכעסי גם אם אחד מהם יזכה איילה או סער כי רק העריכה קובעת הוא מכין את אלין לא לקחת את זה קשה וגם הוא עצמו לא יקח את זה קשה
 

nirig

New member
בבקשב בבקשה ממי שצועק - תצעקו על המחבוא של הס

הסיגריות!! משפט כמו "סער ואיילה גנבו סיגריות והם מחביאים אותם בארון מאחורי הבגדים שלהם!!! " יהיה נפלא.. ** מי שצוק לאלין ואלירז- כל הכבוד!!! אתם תותחים אחד אחד!!!!
 
לאלירז טוב להיות בלי המטען של פוטנה/גואל

אם סער עומד להדחה מול גואל ופוטנה, אדי מצביע לסער.
 
למעלה