הגיגים, שאלות ו-

../images/Emo243.gif אם קופרמן היה אדם ישר

הוא היה מראה את מקרה הטישו ולאחריו את השיחה המדהימה שנעשתה עכשיו בין איילה לאלירז. אבל במקום זה הוא מציג את איילה כנינפומנית שקופצת כל היום על סער ומתחרמנת איתו, הוא כנראה רוצה שהתוכנית שלו תהיה תוכנית פורנו ולא תוכנית של אנשים שמגלים את עצמם ולומדים על עצמם, יותר חשוב להפקת האח הגדול לגרום לאנשים בבית לחשוב שיש זוגיות בריאה בין שני אנשים שמתנהגים כמו שני יזיזים....... הפקת האח הגדול - אל תתפלאו אם בעונה הבאה לא תהיה דרישה לערוץ 20, לא בא לנו לצפות כל היום בהצגה מתמשכת ולא משכנעת, הריאלטי שאתם מציגים בערוץ 2 לא תואם בכלל את המציאות המוצגת לנו יום יום בערוץ 20.
 

annabrl

New member
אם לא יעשו את זה, הם יחתכו את השיחה

ויראו רק את החלק שאלירז העיר לאיילה על המריבות אבל לא על הטישו ולא על זה שהיא בכתה ממנו עכשיו
 

dindan84

New member
קופרמן לא יראה את אלירז מדבר על הטישו כי לא

הראה לקהל בבית את הקטע שכל המדינה מדברת עליו.הוא יחתוך את השיחה כמו תמיד לרעת אלירז
 

bamba38

New member
חיפושית לא תהייה עונה נוספת זה העניין

קופרמן מזלזל בנו עד הגמר, הוא רץ לבנק עם שק של כסף והשנה במיוחד שיש לו מכרה זהב כמו אלירז. קופרמן נראה מי צוחק כל הדרך אל הבנק, ונראה מי שצוחק אחרון. לנו יש רק מנצח אחד והוא אלירז
 

רונושי

New member
שיחה מדדדדדדדהההההההיייייממממממממההה!!

ובסוף בתוכנית יראו חצי דקה ממנה ואת ארז שר פרפר נחמד...
 

annabrl

New member
עכשיו אלירז מתעצבן רצח עליה בגלל שהיא אטומה

הם צריכים לעצור את השיחה עכשיווווווווווווווו בעריכה יראו רק את הקטעים שאלירז מתפרץ עליה על הכלים ועל היחסים המדומים בעיניו
 

annabrl

New member
זה הגמר חברים../images/Emo70.gif איילה מול אלירז ראש בראש ../images/Emo70.gif

כל השאר יכולים להתקפל לכיוון הדלת
 

rotem lala

New member
זאת הקונטרה שההפקה הייתה רוצה

אבל כבר הבינו שם למעלה שאיילה מודחת בשבת(הם כבר יודעים לפי הדחות קודמות), והקונטרה שנשארה להם זה רק סער. בגלל זה בפרק של הערב הציגו אותו באור חיובי במיוחד: מלמד את ארז לשיר, זמן מסך רב בחדר האח הגדול על רקע מוזיקה עצובה, וגם את תקרית הטישו העלימו.
 
איילה יצאה מפגרת בשיחה

כל הזמן מסתובבת בלופים סביב עצמה, בניסיון פאתטי להדביק על עצמה מדבקה שהיא, בשורה התחתונה, אם מתעלמים מזה וזה וזה וזה וזה ומהכל - אז היא יוצאת "בסדר". אז זהו, שלא כל כך מתעלמים. היא טיפשה שהיא נאחזת ב"זוגיות" שלה עם סער. יש לה מנטרות של אישה מוכה "אף אחד לא יכול להבין מה יש ביננו". מצד אחד עצוב לי בשבילה, כי היא אשכרה לא הפיקה כלום מהחוויה של האח הגדול, לא התקדמה במילימטר, נכנסה חמורה ויצאה חמורה. מצד שני - אני שמחה כי בגלל זה היא תעוף, כי אם היא הייתה מבינה משהו מהחיים שלה, היה לה סיכוי להשאר. ואני לא רוצה שהיא תישאר. סער יעוף שבוע הבא ב"ה.
 
יש לי רק תקווה אחת מהשיחה הזאת

שהיא כן הבינה את האזהרה של אלירז שנוגעת לזוגיות שלה עם סער. אני מקווה שההתעלמות שלה לא נובעת מהדחקה מוחלטת אלא רק מרצון "לשמור על פאסון" ושברגע שסער יתחיל שוב עם ההתנהגות האלימה והעלובה שלו היא תיזכר במה שאלירז אמר ותתנתק. אני מקווה שזה יקרה אבל לא כל כך מאמין, לצערי. אלירז עשה צעד גדול בכך שפתח לפניה את הנושא הזה, והדברים שאמר היו מרגשים מאוד, הרגשתי כאילו הוא אומר אותם מגרוני, אחרי שהוא אמר לה את זה היא שתקה, וחשבה, אחר כך החלו לפעול המגננות. ובאמת, זה קשה מאוד להבין שה"אויב" הכי גדול שלך בבית אומר לך את האמת כשהוא מזהיר אותך מחברך היחיד. אפשר להבין אותה, אבל כואב הלב.
 

moshavnikit

New member
חשבתי שהיא באמת הבינה כשהיא התרגשה וזה..

אבל תוך שנייה שכחה הכל ועברה ל"אני אוהבת את סער, הוא יקר לי, בלה בלה בלה"
 
למעלה