הגיגים, דעות, שאלות ו

laVita

New member
גואל מלטף אותה ומלקק גם לה

כשאתמול הוא לגלגל עליה וצחק עליה! בפני פותנה! אלין לא טעית מתוקה..זה הבן אדם..
 

laVita

New member
גואל: מאמי שלי אל תבכי זה תהליך התבגרות

אתה צריך להתבגר מותק...
 
אל דאגה אבא איילה תגיע לגמר ביחד עם סער

אלין תודח בשבת שניה לפני הגמר.ובשבוע הבא שכל הבית יהיה מועמד גואל יודח.
 

Doda da da

New member
פותנה בדיכאון כי צעקו לאיילה שפותנה העמידה

אותה להדחה, מדכא אותה שזה נחשף פותנה רצתה להשאר על הגדר (כביכול) עד הסוף ויהי מה
 
לא הבנתי למה פותנה מבואסת. היא, הרי, אמרה

שהיא לא יכולה להאמין למילים שאיילה מוציאה, אז למה היא סופרת אותה בכלל? לא אמינה? עזבי אותה. אבל, אין מה לעשות, הרבה יותר קל ללכלך מאחורי הגב, גם כשאין כיסוי למילים, עכשיו היא צריכה להתמודד עם מה שעשתה. איזה נחש הפותנה הזאת. ארז למיליון!!!
 

roniv101

New member
לא להפסיק להצביע לאיילה , היאא מדהימהההההה

1111111111111 לאיילה קדימה חברה ,\ היא הכי טובה בבית הכי מגיע לה להישאר
 
ממש מדהימה

כתונת משוגעים הייתי שמה לה אתמול בלילה ומאשפזת אותה דחוף באברבנאל
 
משהו חשוב הרבה יותר !!!! לקרוא עד הסוף

תומכי איילה/סער מנסים למכור לנו בלבולי מילים שכביכול אלין המתוקה מדבש, "מסוכנת" לאלירז בגמר ובכך מנסים כביכול "להזהיר" אותנו כדי שלא נצביע לאלין !!! וכך מרבית הקולות ילכו עבור איילה!!! זהירות !!! אז בבקשה לא לפחד להצביע הרבה מאוד לאלירז ואלין .... הם היחידים שראויים להגיע לגמר... הם עשו לנו את העונה !!! הם מודל ומופת בכל כך הרבה תכונות מדהימות... אלין לא מסוכנת לאלירז !!! אלירז לא מסוכן לאלין !!! - הם משלימים אחד את השני !!! נשמות תאומות !!! שניהם מתוקים ומקסימים... התכנית תהיה משעממת בטירוף בלעדיהם !!! אלירז יהיה בדכדוך באם אלין תודח וזה ישפיע עליו לרעה... כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, כבוד עצמי ולאחרים, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, קטנוניות,ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, קטנוניים, דמעות תנין, השפלה,ניצול, נחמדות מעושה,זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... כשארז "מרכל" - אנו שומעים נרקסיסטיות קיצונית ,אהבה עצמית קיצונית, אגואיזם קיצונית, כוחניות קיצונית, סוציומטיות, בגידה קיצונית !!! ... מהשיחות שלו אנו מרגישים חוסר באיזון אנרגטי ועל פי רוב אנרגיות שליליות... ויהי מה ! אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן, בעיין ובלב ... בעונה זו ובכלל... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!! אלירז מקום ראשון ! אלין מקום שני ! פוטנה מקום שלישי !!! כי בסה"כ יש לה לב זהב !!!
 

Doda da da

New member
../images/Emo26.gif התכונות של אלירז ואלין שבזכותן

יקבלו תמיכה רחבה: אלירז: צנוע, מציאותי, מפעיל שיקול דעת, מגן על חבריו, עוזר במצוקה, , מורד למען צדק, יוזם, חרוץ, אנושי, סמכותי, כריזמטי , אכפתי, אמין, שיטתי, מחושב, מאורגן, שכלתני, ממוקד, בעל ערכים, בעל יכולת אנליטית- כשר ניתוח - יכולת להבין אחרים - יכולת להבחין בהזדמנויות - יכולת להתמודד במצבים בלתי נעימים, מצחיק, מתוק וגם חתיך ויפה אלין: לא רק שספקה שיחות מקסימות, היא גם עמדה בכבוד בוויכוחים מול מעיין, יוסף, סער, תומר ואיילה, ארז ופותנה היא מבחינה במהירות בכל המניעים הסמויים או הניסיונות לתמרן אותה ופועלת על מנת לנטרל אותם אלין מאושרת, מקסימה, מצחיקה, עדינה , רגישה ביותר לסובבים אותה, היא סלחנית ונטולת יומרה!! היא ראוייה להשתאות על היושר הפנימי הנדיר שלה ועל רוחב ליבה. כל כולה טוהר
 

roniv101

New member
Doda da da, תיארת אנשים מושלמים הם רחוקים מזה

חחחח עכשיו קרעת אותייי מצחוק , כל מה שרשמת על אלין ואלירז אני לא יודעת אם בכלל את מאמינה לזה , למה שרשמת , פפשששש כמה דברים טובים , אם ככה מילה רעה אני לא יכולה להגיד עליהם נכון ? רק בגלל שאת אמרת נכון חמודה ? חחחח איזה בולשיט לכי תשני , מה חשבת שבגללל שרשמת את כל זה ,זה ישנה דעה של מישהו אחרררררררררר , אלין ואלירז רחוקים להיות האנשים שרשמת בתגובה שלך .
 

Doda da da

New member
את יכולה להגיד מה שאת רוצה, זאת הסיבה שקוראים

לזה דעה, ואם כבר מדברים על דעות, אז קבלי את דעתינו על איילה: חסרת מוסריות חסרת ביטחון אמוציונאלי קנאית אומללה נצלנית חסרת ערך עצמי אגואיסטית יהירה חסרת אמפתיה
 
למעלה