הגיגים דעות שאלות ו

מאור 215

New member
../images/Emo243.gif שאלה על הפעולות הלא רצוניות של איילה

הרי היא עושה את זה בתת-מודע ואין לה שליטה על זה. 1. משחק בשיער עם 3 אצבעות כשהיא מדברת עם אנשים או סתם יושבת. 2. העפת השיער מצד לצד כל הזמן 3. ה"ברגת" האף ובדיקה שהוא נמצא במקום כל הזמן 4. החפירה בציפורניים כשהיא עצבנית 5. האובססיה להכניס ידיים לצלחות של אנשים כשהם אוכלים ולקחת להם דברים משם. ועוד הרבה התופעות האלה איך זה מוגדר בשפה המקצועית? יש מישהו שיכול להסביר?
 
OCD

סוג של מחלה נפשית, כנראה אצל איילה בממדים קטנים. הכי בולט זה באמת הצורך שכל הזמן יהיה לך משהו להעביר בין האצבעות (בדרך כלל השיער)
 

laVita

New member
איילה אמרה אז להילה שהיא עצבנית היא מעבירה

היא מעבירה את השיער בין האצבעות... אז הילה אמרה לה "את כנראה הרבה עצבנית" חחחחח
 
הקטע עם האף באמת מוזר ../images/Emo4.gif

עושה רושם שזו תנועה לא רצונית, ומדויקת.... כאילו זה חוזר על עצמו בשידורים חוזרים... לא הייתי מאבחנת אבל זה באמת מוזר
 

s7m42

New member
מה היא עושה עם האף? חח איך אני לא שמה לב

לדברים האלה?
 

ORIANESTER

New member
כן זה השם... חלק ממהגדרה:

הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. היא מתאפיינת במחשבות פולשניות וטורדניות, וכן בביצוע פעולות טקסיות שוב ושוב במטרה לגרש את המחשבות הבלתי-רציונליות. הסובלים מההפרעה מדווחים כי המחשבות הטורדניות גורמות להם חרדה, אך הם מסוגלים רק בקושי להסיח את הדעת מהן. הפעולות הטקסיות מפחיתות את החרדה,
 

בהלםם

New member
קוראים לזה OCD

הפרעה טורדנית-כפייתית מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית קפיצה אל: ניווט, חיפוש טורדנות כפייתית, או הפרעה טורדנית-כפייתית (בלעז: הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית) היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. היא מתאפיינת במחשבות פולשניות וטורדניות, וכן בביצוע פעולות טקסיות שוב ושוב במטרה לגרש את המחשבות הבלתי-רציונליות. הסובלים מההפרעה מדווחים כי המחשבות הטורדניות גורמות להם חרדה, אך הם מסוגלים רק בקושי להסיח את הדעת מהן. הפעולות הטקסיות מפחיתות את החרדה, אולם לזמן קצר, והן גורמות סבל וטרחה כשלעצמן. הימנעות מהפעולות הטקסיות מעצימה מאוד את תחושת החרדה ויוצרת תחושת דיכאון. השם בשפה האנגלית של הפרעה זו Obsessive Compulsive Disorder, ידוע גם בראשי התיבות OCD. שם זה מתורגם לעברית באופן רשמי כ"הפרעה טֵירדונית כפייתית" ("טירדון" הוא התרגום הרשמי ל"אובססיה"), אולם בציבור מקובל הרבה יותר השם "טורדנות כפייתית".
 

miracle8dl

New member
חחחחחח לא יודעת איך זה מוגדר אבל אין מצב

שיתפסו אותה בפריים והיא לא תתעסק בדיוק באחת מחמש הפעולות האלה. סוג של מחלה
 

latch

New member
מניירות.

1. עושה לעצמה נעימים בשער = אהבה עצמית. 2. חושבת שהיא כוסית. 3. לאיילה ניתוח אף קל ממה שראיתי... 4. טיק עצבני. אופייני לאנשים עם מתח פנימי גבוה. 5. מגעילה ואף מפתחת הפרעת אכילה!
 

s7m42

New member
ד"א להרבה אנשים יש דברים כאלה בקטנה

באח הגדול היו כמה כאלה לעינב בובליל היה את הקטע עם הצביטות בזרוע... לאון שיחק עם השיער מיקי הייתה עושה משהו עם הפה כל הזמן... בטח היו עוד כמה ששכחתי
 
../images/Emo45.gifברור. אם כבר, זה נקרא עווית קטנה.

אם תסתכלו, לכל אחד שם כמעט יש את הדברים הקטנים שלו. אין, אין לאנשים כבר על מה להיתפס. ארז למיליון!!
 

דנק1812

New member
הסיבה שסער מקנא באלירז

סער עד עכשיו עדיין אכול קנאה מאלירז ביום רביעי בזמן השידור הוא אמר לאיילה שהיא הייתה מחכה שהוא (אלירז) יתעורר בבוקר להכין לו טוסט ולקרוא לו מאמי... וכל הזמן הוא היה אומר שהיא בחיים לא הייתה שמה על אלירז בחוץ ושהיא שחקנית הוא מקנא באלירז על כל צעד שהוא עושה... שאיילה הייתה מדברתת על אלירז הוא היה מת וישר הולך ומרכל עם שרה... גם הריב של "סער אני לא בולבולון..אני לא אחת הכלבות שלך.."התחיל מהקנאה של סער באלירז שלא יכל לראות את איילה ואלירז צוחקים ביחד והביא לה בלון בראש. זה היה כל כך ברור שזה הפריע לו כל הזמן הרי מי הלך ודאג להגיד לאלירז להתרחק מאיילה..שהיא שחקנית למה הוא לא הלך לפותנה?אלין?סתיו?בנצי..וכל השאר? והלך דווקא לאלירז? כי הוא מת מקנאה ורצה שהתרחקו אחד מהשניה זה ברור. אם לא כל הקטע הזה אלירז היה ממשיך להיות חבר טוב של איילה והיא לא הייתה שמה על סער הריי היא הייתה משפילה אותו הרבה פעמים ליד אלירז ומדברת עליו דברים רעים..אחלה מהלך של סער...
 

כירורג

New member
הוא לא מקנא באלירז - אלא להיפך

סער מקנא באלירז? ממש אבל ממש לא. כשאיילה התקרבה לאלירז סער ראה בזה מהלך שנועד להוציא אותו מהכלים - והוא מה זה צדק כמו שכולם ראו אחר כך. הוא לא קינא באלירז אלא ריחם עליו שהוא נופל בפח שלה, כי הוא ידע את האמת שהכל נעשה כדי לגרום לסער לחזור אליה. איילה נמשכה לסער מהרגע הראשון, והיא לא שמה על אלירז קצוץ. הכל היה הצגה. אם מישהו מקנא במישהו בבית זה דווקא אלירז בסער ואיילה. כל ההתנפלות שלו על סער ואיילה באה מקנאה ומרגשי נחיתות שלו כלפיהם.
 
../images/Emo13.gif ../images/Emo51.gif - קראתי אותה...

רואים שאלישי באמת אוהב ומפרגן לה... וגם מכבד...
 
לפעמים הדברים פשוטים בהרבה מה שנדמה

נורא קל לומר שנשים מקנאות באיילה ולכן שונאות אותה. אבל האמת פשוטה בהרבה - אני לא אתן את הקול שלי לבחורה שלא ידעה לומר "לא" כשהשפילו אותה. אני לא אתן את הקול שלי לבחורה ששתקה על יחס כוחני כלפיה רק כי היא בתוך משחק. זו לא קנאה, זו לא שנאה. זה רצון חד-משמעי לסרב לייצוג נשי מסוג כזה. המדינה בוערת עכשיו בגלל עוד ועוד מקרי ניצול מיני כלפי נשים בוגרות וצעירות. אל תתבלבלו. ההשתקה של האירוע בין סער לאיילה מכוון לגמרי. אני יודעת מה ראיתי. אני יודעת שאיילה נפגעה. ראיתי את המבטים שלה לסער כמה דקות אחרי. יש גבול עד כמה ניתן לשתוק בשביל לא להרים את הקול. לפעמים חובה להרים את הקול ולומר "עד כאן!" אלירז לא גאון הדור, ולא צדיק, ולא ממציא היושר הישראלי. אבל ביחס לגואל הסכסכן, פוטנה העצבנית, אלין המתוקה אך הילדותית, סער האלים, ארז הפריק שואו ואיילה המושפלת - אני בוחרת באלירז כדייר ראוי ביחס לסובביו. תנו לשפיות ולהגיון לנצח.
 
חדשות אחרונות - חדרה מתחפשת לאלירז :)

בעדלאידע של חדרה יחפשו 150 ילדים עם מסיכת אלירז כאות לתמיכת ראש העיר באלירז. איזו מחווה יפה!
 
למעלה