הגיגים, דעות, שאלות ו

הגועל כה עלוב נפש ונוטה לזלזל, עד שהוא חושב

שבדרכים כאלה, לכאורה מתוחכמות, הוא יצליח להערים על ההפקה, או עלינו, הצופים. נכון, יש דברים שהוא יודע, ולפעמים הוא מדבר לעניין, אבל הנאלחות שלו מכסה על הדבר האחד או השניים הטובים, שמצאתי בו.
 
יוסף יגיע לגמר../images/Emo106.gif

אני חושבת שיוסף הוא הרע במיעוטו בבית הזה. הוא בין הדיירים הבודדים שמצטיין בכנות (מצרך נדיר מאוד בתוכנית), ברגישות ואף פעם לא שמעתי אותו מרכל. אני כמובן לא חיה בבית ואם כל הדיירים אומרים שיש לו הערות עוקצניות ולא נעימות אני מאמינה, אבל זה חסרון שהוא לדעתי פחות גרוע מחסרונות אחרים שראיתי אצל שאר הדיירים. אומרים גם שהוא מתנשא, אבל אני חושבת שזה עניין סובייקטיבי. וזה לא ששאר הדירים חפים מחסרונות, אולי אפילו גרועים יותר מהחסרונות של יוסף. שרה- מרכלת על יוסף בלי סוף, פיתחה אליו שנאה איומה ומנסה להסית את כולם נגדו איילה- צבועה גואל- נחש, תככן וצבוע בצורה "מתוחכמת", הוא בחור מאוד אינטליגנט כך שהצביעות שלו "עוברת מסך" ונראת פחות גרועה מהצביעות של איילה שמחייכת לארז בנחמדות ושניה אח"כ מבקשת לתת לו לשתות ב"כוס מלוכלכת", או מדמעות התנין שלה פותנה- שתלטנית, מתערבת בכל דבר סער- לא מעניין אלין, אלירז, ארז, סתיו- גם הם, כמו יוסף,אנשים חביבים מאוד יחסית לשאר, אבל אותם לא מעמידים להדחה כל שבוע אז אין צורך להרחיב יוסף הוא בין הדיירים היחידים שאפשר לשבת לדבר איתו, להיפתח בפניו ולהיות בטוחים שהוא לא ילך וילכלכך מאחורי הגב. מה שנקרא "בן אדם". ובגלל זה כ"כ קשה לו שם, הוא מחפש אמת, הוא מחפש כנות, מגע אנושי. אלא שבמקום כזה אי אפשר לדעת מי חבר שלך ומי לא. הוא מועמד להדחה שבוע אחרי שבוע ולא יודע באמת מי איתו ומי נגדו, כי כולם נחמדים ומחייכים (אולי חוץ משרה). אז נכון, הוא עושה יוגה ומתחבר לרוחניות, דרך החיים שלו קצת שונה, אולי גם סגנון הלבוש. הוא אחר, הוא מיוחד אבל אם כולם היו אותו דבר אז העולם היה משעמם. אני נהנית להקשיב לשיחות שלו, הוא מאוד אינטליגנט, יש לו רגישות גדולה לאנשים, לפעמים יוצא שהוא פוגע אבל הכוונות שלו טובות בסה"כ. מה שאני מנסה להראות פה זה שלא כולם אוהבים אותו רק מתוך רחמים, אני לדוגמה התחלתי לאהוב אותו כבר בהתחלה עוד לפני שהוא ושרה נהפכו ל"אויבים". והערה לאלה שחושבים שאוהדי יוסף התהפכו על אלירז: גם אותו אני אוהבת ואתמול כשראיתי שהוא העמיד את יוסף להדחה קצת הופעתי והתאכזבתי. אלא שמקודם ראיתי עוד פעם את הקטע שהוא מסביר למה הוא מעמיד דווקא את יוסף ורק עכשיו הבנתי את כוונתו ושזו החלטה אסטרטגית נטו בלי כל כוונות רעות, אלירז ידע שבכל מקרה יוסף יהיה מועמד אז לא רצה לסכן סתם דייר אחר כי הרי הוא בקשר טוב עם כולם. אז בקיצור חזרתי בי והדיעה שלי על אלירז נשארה חיובית כמו שהייתה.
 

cunilemel

New member
אני לא יודע אם יוסף יגיע לגמר אבל

בכול שאר הדברים שרשמת אני חושב כמוך.
 

לנדסמן

New member
הבנאדם צבוע

מי שמתיימר להיות כ"כ רוחני וסובלני והומני, שווה כקליפת השום אם בחברת בני אדם, הוא שנוא על כולם. הדיסוננס בין הדמות שבה הוא מצייר את עצמו לבין ההתנבגות בפועל היא זאת שגורמת לדיירים לבחור בו פעם אחר פעם. וממה שאלין סיפרה אתמול, מסתבר שהבחור גם מטריד מינית.
 

Better Man

New member
הגולשים פה כל כך מרחמים עליו עד שהם

לא שמים לב שהוא פשוט בלתי נסבל ולא סתם לא אוהבים אותו שם. בפרק הבא שוב יראו אותה בוכה, או יושב לבד בגשם ויסמסו לו רק מרחמים.
 

לנדסמן

New member
וזה כ"כ אירוני

כי הוא יודע שזה מה שעובד על הקהל, המניפולציות הרגשיות האלה.
 

mayabee55

New member
אם מאלין אתה ניזון, אז אני לא מתפלאה על התגוב

התגובה הזו - שכן, חבל מאוד שחברה כמו שלנו , "נאורה" , לא מעריכה אמת. כמו יוסף. רק אמת יש בו. וגם מסיכות אך לא צביעות, רוע ורכילות. אין בו את זה. יש בו רק טוב. מסיכות כולנו צריכים - לבעל, לחברה, בעבודה- מה לעשות, זה החיים. משאירים את הכאב בצד, וחיים... אך צביעות זה אחרת. ללכת ולהיות נחמד בפנים ואחר כך לקטול את הבן אדם מאחורי הגב, זה כואב. יוסף לפחות נעמד, ואת מה שיש לו לומר הוא אומר. אז לפעמים אוהבים ולפעמים לא. זה בסדר. לא חייבים לאהוב. אך הוא לא חרא שנהנה מכאב של אחרים. הוא מגלה אמפתיה לכל אחד. וגם יש לו את הדעות שלו וזה גם בסדר. חבר'ה תתעוררו. זה מייצג את מה שבכם.
 

לנדסמן

New member
ואלין משקרת?

יוסף, אחד הצבועים הגדולים שראיתי על המסך, עם האובר רגשנות והמשחק הלא משכנע בגרוש. כל הטקסים והבכי, יום לפני הדחה. הוא מציק, ודוקר שם את הדיירים עם ההערות העוקצניות שלו פעם אחר פעם. מסתיו הוא נדחה (הומופוב), את אלין הוא מטריד ואפילו אלירז התלונן על כך שלפעמים הוא פוגע בו. לא יכול להיות שכולם לא בסדר ורק יוסף הוא הצדיק...רוחני עאלק.
 

ליטליקSD

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אחת ההודעות היותר חכמות וטובות שקראתי כאן! שלא לדבר על ההזדהות
 

דרוררון

New member
הוא לא יגיע לגמר אבל אני גם בעדו../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אהבתי את התגובה שלך ומסכים איתך בקשר לאלירז
 

dafnaronie

New member
אני עוקבת הכל אצלו הצגה הוא פונה לקהל מעל ראש

הדירים , ראיתי אותו בריב עם אלין באוטו , עם פותנה עם אחרים יצא מגעיל
 

mayabee55

New member
אני איתך!! יוסף לגמר.. ואני מקווה שגוא(ע)ל לא

שיפרה מס' 2 - עם כל החוכמה והצביעות שמאחור מסתתר רוע! רק שהוא לא ינצח.
 
למעלה