האם הולכים למשאל עם?

גל שון

New member
../images/Emo41.gifהאם הולכים למשאל עם?

אריאל שרון מוצמד עם הפנים לקיר, והימים האלו הם ימים בהם יהיו הכרעות, כי כל זמן שהוא מדשדש הוא מאבד ממנהיגותו. הדינמיקה של היום החולף רומזת על כך שייתכן שכבר מחר נשמע חדשות בעניין כנראה שמשאל עם זו אפשרות הפחות גרועה עבור שרון בשלב הזה.
 

KingofSnow

New member
כבר בחודש מאי היה ברור

שכמעט בלתי אפשרי להעביר את ההנתקות בלי משאל עם או בחירות. כפי שכתבתי כבר אז ( יש ! יקבלו אותי לסיזנט!) לא נראה ששרון יוכל להעביר צעד כה דרסטי ושנוי במחלוקת, באופן לא לגיטימי. הדבר המדאיג הוא, קוצר הראות של הגנרליסימו עצמו, שלא מבין זאת גם עכשיו.
 
ידידיי המכובדים, אפשר שאלה?

בואו ונגיד, ומשאל העם עובר לטובת תומכי ההתנתקות: 1) יקפצו אנשי הימין ויגידו- הערבים הכריעו...זה לא נחשב.... 2)אנשי גוש קטיף " אנו לא מיוצגים ע"י ראשי יש"ע וכו' ..... ואני שואל, עם כל הקנאות והאידואולוגיה בגרוש, אתם באמת חושבים שהם יקבלו את התוצאות?????
 

KingofSnow

New member
הקיצונים שבהם לא יקבלו את התוצאות

המסה העיקרית של אנשי הימין כן. ותרשה לי לשאול מה יקרה באם התוצאות יהיו הפוכות...
 
מלך, המסה העיקרית לא רלוונטית

הקיצונים נמצאים בשטח, ולכן אתה בבעיה עם אנשי השטח.
 

KingofSnow

New member
לא כל כך מסכים איתך.

ולא ברור לי מה זה "שטח" בכל מקרה תהיה לך בעיה עם 100-200 איש שמסוגלים לעשות הכל ( ואני לא מתכוון דווקא למעשה יגאל עמיר, אלא לדברים מסוכנים יותר ). אבל אם לא תהיה תשתית רחבה של התנגדות חזקה, יקשה גם על אותם קיצונים לפעול. בכל מקרה, בשביל זה יש את שירות הביטחון מאידך, נסיון להנתקות ללא משאל או בחירות ,יגרור מרי אזרחי של מאות אלפי אנשים. סיפור אחר לגמרי.
 

haimb100

New member
../images/Emo45.gifמלכתחילה הפנייה למתפקדי

הליכוד היית טפשית, לא ברור לי למה שקבוצת אינטרסנטים של פחות מ-100 אלף תקבע לכל העם מה טוב (ואת זה אני אמרתי גם אז למרות שהתוצאות לכאורה קורובות יותר לדעותי, אני לא חושב שיש להם חשיבות) משאל עם היה צריך להעשות כבר אז (וגם פה אני אומר את זה למרות שלדעתי תתקבל תולאה הפוכה לדעתי, אבל הכרעת הרב חשובה עמ"נ למנוע "שטויות" שעלולות לעלות ביוקר)
 

אלון ל

New member
גם אם את ההתנתקות היא לא תמנע

היא יכולה למנוע חלילה מלחמת אחים כי זה אומר שפחות אנשים יסרבו פקודה מפני שזה יכול לבוא מהרבנים שהפעם חתמו על סירוב פקודה ינחו שלא לסרב. כמו כן אפשר שאלה?? מה קורה אם העם ידחה את ההתנתקות?? האם גם אז שרון יגיד שהוא מבצע (בגלל לחצים בינלאומיים וכו'?)
 
למעלה