דרוש: פורום "חוק וסדר"

../images/Emo41.gif דרוש: פורום "חוק וסדר" ../images/Emo41.gif

להנהלת הקהילות שלום, הסידרה "חוק וסדר" משודרת מזה למעלה עשור בטלוויזיה, הן בערוץ 3, 11 וכיום בערוץ הולמרק (גם בהוט וגם ביס). לסידרה צופים רבים, משכבת גיל ואוכלוסיה שונות, ומן הראוי שיינתן להם פיתחון פה בקהילות. אתם פתחתם פורומים לכל מיני אמנים קטנטנים, כמו יוני בלוך ורוני סופרסטאר, תמוהה בעיני שאתם לא פותחים פורום לסידרת מופת כמו "חוק וסדר" שיש לה גם סידרת בת נהדרת "חוק וסדר - מדור מיוחד". הסידרה משודרת על בסיס יומי בכבלים ובלווין, ועל בסיס שבועי בערוץ 1 - משמע הסיכויים שהרבה אנשים יכתבו שם גבוהים מאוד. יש לי הרבה חברים שצופים בחוק וסדר, והם ישמחו לכתוב בפורום. בתקווה שהפורום אכן יפתח, נמרוד ברנע פורום נוער יח"ד (לשעבר נוער מרצ).
 
למעלה