דרושים מתרגמים

Pete® Pan

New member
../images/Emo26.gif עבודה מובטחת לכם...../images/Emo70.gif

מדובר בתרגום דוקטורט בפסיכולוגיה מעברית לאנגלית. קצת פחות מ-100 דפים (השאר כבר תורגם). מדובר בסטודנט, אז בבקשה לא להפציץ במחיר... אני ארצה לראות קטעי תרגום שלכם מעברית לאנגלית לפני מתן העבודה. בבקשה לשלוח דוגמאות + הצעת מחיר במסר אישי או באי מייל: [email protected] תודה רבה!
 

adifat

New member
עריכה לשונית

שלום למלומדים רציתי לשאול: אני זקוק לעריכה לשונית של עבודת דוקטור בתנ"ך שנכתבה במקור בעברית ותורגמה (בצורה לא הכי מוצלחת) לאנגלית. any suggestions?
 

נעמי ד

New member
זקוקה לעזרה בחיפוש מתרגם

אני מחפשת מספרי טלפון אומ אי מייל של המתרגמים הבאים: Nicholas de Lange Drenka Willen et al Seymour Simckes Dalya Bilu תודה על העזרה!
 

talldark

New member
עזרו לי בבקשה

אם מישהו יודע איפה אני מוצאת מישהו שיתרגם עבורי ספר מאנגלית לעברית? אולי חברה שמתעסקת בתרגומים או מתרגמים פרילאנס?
 

לכטר

New member
זקוק לתרגום מרוסית לעברית

שלום, יש לי מסמך ברוסית הכולל 160 מילים. זה, למעשה, תוכן של "הפרופיל" שלי לאתר תדמיתי. אני צריך תרגום לעברית שלא יאבד את המשמעות האמיתית של דברים. אני דובר רוסית ועברית, וכמובן תרגמתי את הכתוב, ברם כשקוראים ברוסית - הקריאה "חלקה" וזורמת..... אני לא מצליח להגיע לרמה כזאת בעברית.... מישהו עוסק בזה או יכול להפנות למישהו? (אפשר גם לשלוח מסר אישי עם הצעת מחיר) תודה
 
מחפשים...

מחפשים עורכים לשוניים מנוסים באנגלית לעריכת ספרי לימוד. נא לשלוח קו"ח לפקס: 8991061-09 (רק פניות מתאמות תענינה).
 

שמשוןOK

New member
רוצה הצעת מחיר לתרגום באנגלית

אם אתה יודע לתרגם מאנגלית לעברית ברמה טובה. אשמח לשמוע הצעת מחיר ל 12 עמודים לתרגום מאנגלית לעברית. [email protected] מי שמעוניין ישלח לאימייל שלי , לראות את עבודת התרגום ניתן להוריד כאן בקובץ וורד המצורף, האנגלית לא קשה. בהצלחה, מי שיכול ישלח לי דוגמת עבודת תרגום שהוא עשה. תודה
 
דרושים מתרגמים לאנגלית ולערבית

לחברה מתחום האינטרנט דרוש/ה מתרגם מעברית לאנגלית, תרגום ללא עריכה לשונית. כמו כן, דרוש/ה מתרגם מעברית לערבית, לתרגום + עריכה לשונית. נא לשלוח פרטי התקשרות ודוגמאת תרגום למייל [email protected]
 

hazelnut

New member
חברה מבקשת לפרסם מודעה: דרוש מתרגם

מאנגלית לעברית. 9 עמודים בצורת PDF. הנושא: רשתות מחשבים אל-חוטיים. עבודה דחופה, עד יום ה' צרו קשר עם: אבד תיהאוי, טלפון 0524-595762
 

Pete® Pan

New member
מקפיץ../images/Emo70.gif |צפרצע|

אין פה אף אחד שיכול לעמוד במשימה?
 

Eldad S

New member
האם כבר מצאת מתרגמ/ת,

או שהצעתך עדיין תקפה? (לטובת מי ששוקל עדיין אם לפנות).
 

שמשוןOK

New member
כן מצאתי, תודה, רק היא רוצה תשלום

מראש של חצי מהעלות תרגום האם כך זה נהוג? אאי חושב לשלוח, אבל זה פתח לאנים שיכולים לומר אני מתרגם ולקחת סתם כסף, האם יש לזה פתרון או נוהג יותר מאובטח?
 

Eldad S

New member
קשה לי לענות לך.

מתרגמים נוהגים לפעמים לבקש דמי קדימה על חשבון העבודה העתידית, כדי להבטיח את עצמם. גם אני עשיתי את זה לא מזמן, לפני שהתחלתי לתרגם ספר (ביקשתי מקדמה על החשבון). הכול תלוי באמון שאתה נותן במתרגם, או שהוא נותן בך. אם נפגשת אתה, או ראית דוגמת עבודה, אולי זה שווה את זה? לי אין תשובה חד-משמעית באשר למקרה הנוכחי - ההחלטה בידך.
 

talldark

New member
פרטים

מדובר בנושא שנמצא בפיתוח ועל כן אין לי אפשרות למסור את כל הפרטים. התוצר הסופי יהיה ספר, ספרון, בסדר גודל ובפורמט כמו של "הרומן הרומנטי" בין 150-250 עמודים באנגלית די עממית ופשוטה. כרגע אני מבררת עלויות של תרגום ואין לי מושג למי אני פונה ומהי נקודת המוצא שלי. אשמח לקצת עזרה מידידים.
 
למעלה