דפקו אתכם
שחטו אתכם

Flash Button

New member
../images/Emo41.gifדפקו אתכם../images/Emo35.gif שחטו אתכם../images/Emo35.gif

אני פותח בזאת שרשור דפיקות...שרשרו לכאן את הדפיקה הכי מסריחה שמדריך דפק אתכם, המקרה הכי מזעזע וחסר כל הגיון שכלי [האמ שקיים האמ אצל האמ הרבה האמ] שקיים...
 

Flash Button

New member
אה, ואגב...לכל הטכנאים החיפאים

לא תאלצו לסבול אותי בראשון-שני...לצערי יש יותר מדיי מתים בזמן האחרון [אולי זה מסמל משו
] ואני חייב להיות באזכרה של קרוב. [כמו גם בשבוע שעבר
] תהנו!
 
לא!

בגלל זה נדפקנו...... אבל עכשיו זה מאחורינו ואנחנו הולכים לדפוק את המדריך שאכל לנו את הפיצה......
 

murzik3591

New member
אני במקומך היתי דואג שהפיצה תזרק,

ליתר דיוק היתי רוצה לראות אותה נזרקת ובמידה ולא היתי דורש החזר כספי. קל לדבר כשאתה לא גר בפנימיה
 

shimonev

New member
אני לא מבין את הקטע שלהם לא לאשר

לאכול פיצה!!!(אמיר אתה מבין למה לא מרשים להם) בב"ש זה לא היה קורה אנחנו מזמינים אוכל כל הזמן
 

murzik3591

New member
בוא נגיד שאני מקווה לא לדעת...

לעולם איזה מן המדריכים הוא כל כך חסר חיים שהוא נכנס לפורום של שוחרים, כאילו כמה מושפע צריך להיות
אבל אני חייב להודות שיש כמה נחמדים(ליקוק קטן לסיום)
 
למעלה