אולי יניב הקטן או אנדי מסוף כרמליתדן מוכרת לעירק אוטובוסים משומשים![]()
ראו ידיעה בקישור הבא.
במחשבה שניה אולי זאת מתיחה של 1.4 ?דן מוכרת לעירק אוטובוסים משומשים![]()
ראו ידיעה בקישור הבא.
ואני ימכור לעירק דלק לאוטובוסיםדן מוכרת לעירק אוטובוסים משומשים![]()
ראו ידיעה בקישור הבא.
אני יכול למכור עצבים. לא גז.ואני ימכור לעירק דלק לאוטובוסים
אני ימכור את הגז ואתה את העצביםאני יכול למכור עצבים. לא גז.
סתם קצת עצבים מיותרים![]()
![]()
![]()
שאלה שלא קשורה ל 1 באפריל:דן מוכרת לעירק אוטובוסים משומשים![]()
ראו ידיעה בקישור הבא.
קו 7, לא?שאלה שלא קשורה ל 1 באפריל:
ידוע לי ששנה שעברה ב 1 באפריל , חברת "דן" הפעילה קו מיוחד בין בית החולים וולפסון בחולון לבית החולים איכילוב בת"א. למישהו יש פרטים מדוייקים יותר על קו זה והאם גם השנה פעל קו זה?
לכל המעונייו: 777שאלה שלא קשורה ל 1 באפריל:
ידוע לי ששנה שעברה ב 1 באפריל , חברת "דן" הפעילה קו מיוחד בין בית החולים וולפסון בחולון לבית החולים איכילוב בת"א. למישהו יש פרטים מדוייקים יותר על קו זה והאם גם השנה פעל קו זה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.