דמי הקישוריות בסלולר -יירדו ב- 80% !

  • פותח הנושא cheif
  • פורסם בתאריך

k-don

Well-known member
הירידה הראשונה ב 1.1.2011, ואז

שיחה מקווי לסלולרי תעלה בערך 14.5 אגורות כולל מע"מ המרכיבים: 6.37 לבזק 6.87+מע"מ על קישוריות
 

ea53

New member
לי יש רק תקווה אחת - חבילת תקשורת בסקייפ

סקייפ כרגע מאפשר לשלם דמי מנוי קבועים רק לשיחות טלפוניה קווית. כולי תקווה שמישהו יעיר אותם עם הורדת דמי הקישוריות ועכשיו הם יציעו חבילה עם תשלום קבוע ל"דבר ככל יכולתך" גם לקווי וגם לסלולרי, בדומה להונג קונג, ארה"ב וכד'.
 

dts

New member
למה סקייפ - אין אחרים בתחום שיתעוררו

הגברת התחרות שתניב גם חבילות DATA , גם ממפעילים וירטואליים וגם ממפעיל חדש במחיר שפוי + פתרונות SIP מקומיים ויעילים יתנו פתרון מוחץ לחמדנות של טריאופול הסלולאר החמדני. מבחינה מסויימת זה כמו האיום על בזק - קו DATA ערום + VOIP רק שלבזק יש מעט תחרות כספק הולכה ורק פריסה של רשת WIMAX תניב תחרות בתחום אבל זה בגדר חלום. BPHON של בזק נחמד אבל נכה מפאת תלותו ב WIFI ולא נחמד כי בזק זוממת לקחת עליו עוד שנה דמי מנוי של 50 ש"ח ברוב חוצפתה כמו עוד קו מבלי לתמוך בפריסת WIFI נירחבת בארץ .
 

boytoy001

New member
יש כבר פתרון בבזק

שאפילו יעזור יותר החל מהורדת הקישוריות. זה נקרא Bphone שירות של בזק, שבדיוק כמו פרי טלקום, פרינג ודומיו מאפשר ללקוח שיש ברשותו קו של בזק, ובאיזור שלו כבר נפרסה תשתית NGN "לקחת" את הקו שלו גם לנייד שלו, והכוונה, נרשמים במוקד 199 ללא עלות נוספת נכנסים לאתר בזק, מורידים את התוכנה, ומתקינים אותה על הסימביאן, או האייפון ואז הקו של הבזק בבית בעצם איתך בסלולרי בכל מקום (שיש בו WIFI או לחילופין חבילת גלישה סלולרית) אפשר לקבל שיחות למספר הבזק הרגיל שלך, וזה מצלצל בנייד - המתקשר אליך משלם שיחת בזק מקומית רגילה. והשיחות היוצאות, זהות לחלוטין למחירים שאתה משלם בבית בבזק. בינואר, כששיחות מבזק לסלולרי יעלו 14.5 אג' בערך זה מה שמי שיש לו את השירות על הסלולרי ישלם כשהוא מתקשר לטלפונים סלולריים. קישור לשירות http://www.bezeq.co.il/Telephony/ServiceLine/Documents/bphone.htm
 

rafid1

Active member
מנהל
מדוע ? ואם תנאי החבילה הסלולארית שלו הנם

.. נניח - תשלום קבוע של 60 אגורות לכל הרשתות ?
 

Manhasset

New member
מה זה אומר על חברות כמו ספיקו שמבוססות על

דמי הקישורית? הם ימשיכו לשרוד?
 

rafid1

Active member
מנהל
לעניין חבילות ב"מחיר זהה לכל הרשתות" -->

" ...מרבית תוכניות התעריפים אליהן מחויבים הלקוחות הסלולריים, מבוססות היום על תעריף שיחה קבוע, ללא תלות ביעד השיחה — טלפון קווי או טלפון סלולרי" אני משער שלמרות שהצרכן לא ראה הבדל במחיר בחיוג לרשתות השונות, התמחור ה*פנימי* מבוסס על שני רכיבים שאחד מהם הוא דמי הקישוריות, שאכן הועברו בין החברות. מכאן - כן אמורה להיות השפעה גם בחבילות כאלו.
 

k-don

Well-known member
כל השפעה שתהיה על הקטנת התעריפים

תקוזז מול ההכנסות החסרות בשיחות נכנסות.
 
A

adorah

Guest
אני אסביר מה המשמעות האמיתית של ההוזלה

ההוזלה הכי משמעותית תהיה בשיחות ממספר קווי למספר סלולרי שתעלה כבר מינואר הקרוב כמעט כמו שיחה קווית רגילה. זה הפחד הכי גדול של החברות הסלולריות ואסביר מדוע: כבר היום יש אפשרויות שונות די פשוטות להוציא שיחה מהסלולרי דרך התשתית הקווית באמצעות שרת IP PBX או מרכזית IP בשלושה אופנים שונים: באופן הראשון רושמים מספר נייח כמספר מועדף בתכנית המנויים (או מספר סלולרי עם שירות VPN שמחייב מגשר סלולרי). במקרה כזה אפשרות אחת היא CALLBACK מתאימה לטכנופובים מתקשרים מתנתק ומקבלים צלצול עם צליל חיוג ויוצאים לדרך. החיסרון משלמים על שתי שיחות יוצאות. עדיין משתלם בעיקר מחו"ל. שיטה 2: DISA. כמו השיטה הראשונה. מתקשרים למערכת דרך המספר המועדף/.VPN לעיל, מקישים קוד קצר ומחייגים - העלות שיחה מקווית ליעד המבוקש. אם החיוג פנימה הוא חינמי או במחיר סימלי עלתה לנו רק השיחה היוצאת שתהיה מינואר, כאמור זולה מאוד. שיטה 3: שימוש ב"סמארטפון" עם חיבור WI FI/אינטרנט סלולרי: מתקינים על הסמארטפון תוכנת חיוג VOIP שמתחברת לשרת. ב WI FI זה עובד מצויין. אשר לאינטרנט הסלולרי: מחייב כיול נכון של השרת וכן עובד פחות טוב כשאתם בתנועה בין עירונית במהירות גבוהה. דבר שני חיבור אינטרנט סלולרי טוחן את הבטריה לכן כדאי שיהיה באוטו או בתיק מטען בהישג יד. הם קלים וזולים. אני שעובד עם הטלפון באופן מסחרי מחזיק חבילת PRE PAID באורנג' (ביג טוק) העלות החודשית שלי 130 ש"ח מתוכם 99 ש"ח על חבילת אינטרנט של 5 ג'יגה שמספיקה לי בהחלט לשיחות VOIP וגלישה בסיסית מייל וכד. המספר הסלולרי משמש בעיקר לקבלת שיחות וכשאני ברכב בנסיעה בינעירונית. אגב, שיחות מקומיות בארץ למספר נייח עולות לי פחות מ4 אג' לדקה בכל שעות היממה ומה VOIP CLIENT זה אפילו משפר את האיכות כי השיחה יוצאת בדחיסה גבוהה וצורכת פחות פס. אני מעריך שמינואר 2011 שיחה למספר סלולרי דרך הספק הזה תעלה פחות מ10 אג'. הוא עובד על נפח עצום ומסתפק ב 10-15 אחוז רווח. וניתן להגדיר אצלו כמספר מזוהה איזה מספר שאתם רוצים..
 
למעלה