יש כבר פתרון בבזק
שאפילו יעזור יותר החל מהורדת הקישוריות. זה נקרא Bphone שירות של בזק, שבדיוק כמו פרי טלקום, פרינג ודומיו מאפשר ללקוח שיש ברשותו קו של בזק, ובאיזור שלו כבר נפרסה תשתית NGN "לקחת" את הקו שלו גם לנייד שלו, והכוונה, נרשמים במוקד 199 ללא עלות נוספת נכנסים לאתר בזק, מורידים את התוכנה, ומתקינים אותה על הסימביאן, או האייפון ואז הקו של הבזק בבית בעצם איתך בסלולרי בכל מקום (שיש בו WIFI או לחילופין חבילת גלישה סלולרית) אפשר לקבל שיחות למספר הבזק הרגיל שלך, וזה מצלצל בנייד - המתקשר אליך משלם שיחת בזק מקומית רגילה. והשיחות היוצאות, זהות לחלוטין למחירים שאתה משלם בבית בבזק. בינואר, כששיחות מבזק לסלולרי יעלו 14.5 אג' בערך זה מה שמי שיש לו את השירות על הסלולרי ישלם כשהוא מתקשר לטלפונים סלולריים. קישור לשירות http://www.bezeq.co.il/Telephony/ServiceLine/Documents/bphone.htm