דיון- אילו ערוצי שיווק עובדים לעסק שלך?

../images/Emo41.gifדיון- אילו ערוצי שיווק עובדים לעסק שלך?../images/Emo41.gif

סוף שנה- זמן לבדיקת איזון רווח-הפסד, בדיקת מלאי, בדיקות וחישובים בתחומים שונים כולל ההשקעה בנושא הפרסום והשיווק. אשמח לקבל כאן עיצות, הערות ונעלה דיון בנושא ערוצי הפרסום השונים: חלוקת פליירים, הפצת מיילים, רשימות תפוצה וניוזלטר, פרסום באינטרנט בתשלום או לא, רשתות חברתיות מקוונות כמו "דה-מרקר" ואחרים, רישות עסקי (NETWORKING), פרסום בתשלום בעיתונות מקומית / ארצית / מגזינים, פרסום מאמרים שלכן, האם יש עוד? מה עבד עבורך בצורה הטובה ביותר? איך קידמת נושא זה? על מה תוותרי בשנה הקרובה ומדוע?
 

אלרן08

New member
אצלי הדבר היחיד שעובד בגדול אחרי שכמעט

ניסיתי הכל זה פרסום בגוגל באודוורדס בתשלום כמובן אבל משתלם מאד. חלי
 

belightful

New member
אצלי השיווק העיקרי הוא דרך האינטרנט

אני משקיעה הרבה באתר, בתכנים, בכתיבת מאמרים ופרסומם, בקידום האתר בגוגל (ללא תשלום), בעבר שילמתי על כך, היום אני עושה את הקידום לבד.
 

פיטי1

New member
הרב דרך הרשת

מקדמת ברשתות חברתיות: פייסבוק זה כלי מעולה! יש לי גם דף וגם קבוצה, וגם מעלה בפרופיל האישי שלי. קפה דה מרקר (קצת פחות בשבילי אבל הוא ממש טוב וגוגל מאוד אוהב אותו), ויש גם את טוויטר אבל לשם עוד לא נכנסתי. השתתפות קבועה בפורומים רלוונטים מאוד יכולה לעזור כי אנשים אוהבים לקנות מאנשים שהם מכירים, גם אם זה רק וירטואלית. ניוזלטר עדיין אין לי אבל אני חושבת בכיוון ויודעת שזה מאוד עוזר. קידום בגוגל, עשיתי ללא תשלום, הכל בעצמי. לא מפרסמת מאמרים, אבל חושבת שגם זה כלי טוב, והכי טוב זה למצא מי שיעשה עלייך כתבה בעיתונות הכתובה, ועוד יותר טוב מכך בעיתונות המקוונת. בינתיים הפייסבוק והפורומים הכי תורמים לי, אבל העסק שלי עובד בקטן בינתיים. חושבת להכנס בקרוב גם לטוויטר.
 
למעלה