דברים שלא הייתי אומר בחדר המיטות
L liz_liz New member 22/1/03 #1 ../images/Emo41.gifדברים שלא הייתי אומר ../images/Emo41.gif בחדר המיטות
ש שייכת New member 22/1/03 #5 שמת ../images/Emo23.gif שהיא כל פעם גומרת בדרך אחרת??? תוהה אם לצחוק או לבכות...
L liz_liz New member 22/1/03 #28 אצלי זה יותר ה.... אפצייייייייייייייייייי מדבר .....>בקשר לאורגזמות ...<;- דרך אגב איפה שוליייייי?
ד דניאלההה New member 22/1/03 #31 הכי הכי הכי בעולםםםםם אני שונאת ששואלים אותי איך היה ? באותו הרגע הסקס הופך לגרוע מבחינתי. ובקשר לאפצי´ שלך תחנקי כבררררררר
הכי הכי הכי בעולםםםםם אני שונאת ששואלים אותי איך היה ? באותו הרגע הסקס הופך לגרוע מבחינתי. ובקשר לאפצי´ שלך תחנקי כבררררררר
פ פורטונה הגדולה New member 22/1/03 #3 ../images/Emo3.gifלא הייתי אומר... "..אתמול הייתה לי אחת חבל הזמן, לא משתווה אלייך בכלל...." "לא קוראים דנה ... חנה... רגע מי את?"
../images/Emo3.gifלא הייתי אומר... "..אתמול הייתה לי אחת חבל הזמן, לא משתווה אלייך בכלל...." "לא קוראים דנה ... חנה... רגע מי את?"
מ מיכל31 New member 22/1/03 #21 לא מבינה את שאלותייך מיכל זו את ? (אנחנו מכירים?) איפה היית עד היום ? (תמיד באותו מקום...) לא מבינה... בחיי שלא.
לא מבינה את שאלותייך מיכל זו את ? (אנחנו מכירים?) איפה היית עד היום ? (תמיד באותו מקום...) לא מבינה... בחיי שלא.
L liors2 New member 22/1/03 #22 האמת שהיתה שאלה דברים שלא אומרים בחדר המיטות אז אמרתי סתם שם ?מיכל זו את ואז את ענית לי והיה כייף להמשיך להתכתב איתך רק תעלי נושא וחוץ מזה יש לי סנטימנתים לשם
האמת שהיתה שאלה דברים שלא אומרים בחדר המיטות אז אמרתי סתם שם ?מיכל זו את ואז את ענית לי והיה כייף להמשיך להתכתב איתך רק תעלי נושא וחוץ מזה יש לי סנטימנתים לשם
L liz_liz New member 22/1/03 #30 חחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיכל וליאור ..אני מתה מצחוק ....
חחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיכל וליאור ..אני מתה מצחוק ....