דברים טובים לסוף סופ"ש

efroch99

New member
../images/Emo41.gifדברים טובים לסוף סופ"ש../images/Emo41.gif

אוף איזה סופ"ש קצר, אמנם עשיתי המון דברים טובים ומהנים, אבל גם לא הספקתי לעשות עוד המון דברים טובים שרציתי ולא הספקתי. אפשר עוד איזה יום-יומיים-שבוע? ואיזה כיף היה מזג האוויר הקריר-סגרירי-קצת גשום אם כי לא קר מדי?
תעזרו להמתיק את שביזות יום א' המתרגשת עלינו בקרוב, ושרשרו לפה כל דבר טוב העולה על דעתכם (מוזיקה, צחוקים, טיפים, מתכונים...)
 

efroch99

New member
../images/Emo26.gifבישקוטי../images/Emo96.gif

פעם ראשונה בחיי שהכנתי בישקוטי - דווקא ממש פשוט ותוצאה מאוד נחמדה. השתמשתי דווקא בקמח לבן, והייתי צריכה להוסיף בערך חצי כוס מים לתערובת כדי שזה יהפוך לבצק. http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?entryid=1868864&r=1
 
פה סוף השבוע החל ביום חמישי בערב

ויסתיים רק מחרתיים. גם בשבוע הבא היה חג ב-6 בינואר. כיף בספרד.
 

טאסנים

New member
סרט מומלץ שראיתי ב DVD

יום שלישי אחרי החגים/ראדו מונטאן סרט מהזאנר הראליסטי, החלטתי להתמודד עם האתגר, להפתעתי היה קל נמשכתי מאד לסיטואציה, בו עוסק הסרט, סיפור בנאלי וכואב- זוג נשוי עם בת חיי חיי שגרה שלוים, חוץ מהפרט שהבעל בוגד באישתו. משחק מצויין של השחקנים ובימוי חכם החזיקו אותי מהופנטת, הרגשתי והזדהתי עם כל צד שנפגע במערכה, אחת הסיטואציות המביכות מעבירות טוב את מצב התיסבוכת, כשהאישה נפגשת לראשונה עם רופאת השיניים של הבת ללא ידיעה שהיא המאהבת של בעלה. הבעל גם הוא בחדר לא יודע היכן לקבור את עצמו האישה והבת עם היתרון של חוסר הידיעה, שאננות לחלוטין והמאהבת הכואבת מנסה בכוח לשלוט בעצמה. סיטואציה חזקה עשויה מצויין. אהבתי גם את המעבר והשוני בין סצינות המפגשים בין הבעל לאהובתו לבין הסצינות המתארות את המצאות הבעל בקרב משפחתו . מדגיש את השיממון בחיי השיגרה שהבעל/אב בנה לעצמו במסגרת המשפחה. השיח, למשל בינו לבין האישה לא יוצא כמעט מגבול המטלות היומיומיות המשמימות. סרט רגיש לדעתי מומלץ.
 

mantaray97

New member
איזו סדרה ענקית!

שידרו אותה לא מזמן בערוץ 8. איזה תענוג. כל אחד מהם כל כך רהוט, מעניין, אינטליגנטי, יצירתי ומצחיק שאיכשהו נדמה לי שהפגישה בין אנשים מוכשרים כל כך חייבת לנבוע מאיזה קפל ממוזל במרחב-זמן. מומלץ להקשיב בכל פעם לשיר הפתיחה - המילים שלו משתנות וקשורות לנושא של כל פרק. אוי, מונטי פייתון. הם סוג של הורים רוחניים עבורי (בשיא הכנות).
 
"קפל ממוזל במרחב-זמן" שווה ציטוט זה בחיי :)

התענגתי על כל שנייה. בשביל לייצר הומור צריך להיות אינטילגנטים לאללה.... ספרי את זה לאמריקאים שעדיין חושבים שההומור הכי מפיל זה to break wind (:) [סתם, יחי לסלי -מת לחיות-נילסן ז"ל!]
 

mantaray97

New member
יש אנשים שנהנים משני הסוגים

בן זוגי, למשל, אוהב מאוד גם את מונטי פייתון וגם הומור פלוצים (אבל לא דברים ממש נמוכים כמו "אחי, איפה האוטו" וכאלה). אני קצת מקנאה ביכולת הזו, כי זה אומר שהרבה יותר דברים מצחיקים אותו.
מהשורה האחרונה שלך!
 

efroch99

New member
ראיתי רק חלקית

(במקרה עשיתי את הספורט השנוא עליי, הליכון בחדר כושר, היו ימים קשים), והאמת שמצד אחד היה מסקרן נורא, מצד שני - לא רציתי שינפצו לי את תדמית בראש על חבורת המופלאים.. מה אני צריכה לדעת כמה שיכור היה ההוא, ואיזה ריבים היו להם וכו... (אני מקווה שאנחנו מדברים על אותה סדרה?) ולגבי רשימת הדיסקים - אני ממש רוצה לדגום אותם. מקווה שאספיק וזה לא יפרח מזכרוני.
 

Indie62

New member
מישהו קרא לי? ../images/Emo6.gif

בהחלט אבדוק את הכתבה הזו, אגב. אני ממש כמהה למשהו חדש להקשיב לו.
 
סרט../images/Emo202.gif הגירסה של בארני

סרט נחמד שלא ישעמם אתכם לרגע, עם השחקן שכבש אותי ב"דרכים צדדיות",פול ג'אמטי. ובאותו עניין-מעניין אותי מי קרא מפרי עטו של כותב הספר מאחורי הסרט הזה, הסופר המפורסם מרדכי ריכלר והאם הוא טוב לדעתו.
 
למעלה