גופיה מתחת למדים, וכומתת בקום.

../images/Emo41.gif גופיה מתחת למדים, וכומתת בקום.

היי לכולם, יש לי שתי שאלות... 1. בקיץ אני חייבת ללכת עם גופיה מתחת למדים ובירכית בפרט?יש כאלה שאמרו לי שאפילו מתחת לירכית צריך לשים גופיה, ויש כאלה שבבסיס שלהם אמרו שלא צריך לשים.... 2. אני משרתת בחכ"ל ונמאס לי מהכומתת בקום, בא לי לגוון והשגתי כומתה שחורה... למיטב הבנתי יצא איזה נוהל חדש שחובה ללכת עם כומתת הבקום המסריחה... האם זה נכון?
מראש
 

merav03

New member
גופיות..

בקשר לגופיות, לא נראה לי שחייבים ללבוש גופיה בכלל,אנשים בוחרים ללבוש גופיות,לא? אז תעשי את הבחירה שלך,חוץ מזהמי כבר יבדוק שאת לובשת גופיה? הרס"ר?! שבת שלום
 

venus girl19

New member
חחחח אם הוא יעשה את זה...

זו הטרדה מינית.... בקיצור את יכולה ללכת בלי גופיה חופשי (זה מה שאני עשיתי כל הקיץ) ובקשר לכומתת בקו"ם - אל תיהי כזאת צעירה ותלכי עם הכומתה השחורה!!!
 

מ ס ט י ק

New member
לגבי הגופיות מתחת למדים...

ממש לא חובה לשים חולצה מתחת למדים אבל זה הרבה יורת נוח, במיודח בקיץ, אם חם במשרד אז אפשר להוריד ולהיות על חצי א' (במידה ורס"ר מאפשר את זה) לא תמיד מרשים את זה...
 
אממ...האמת שאצלנו בבסיס..

אני זוכרת שבקיץ לבשתי את הירכית בלי גופיה מתחת, ואחד ממש"קי המשמעת תפס אותי בש.ג והתחיל להתעצבן עלי למה אין לי גופיה מתחת למדים (איך הוא בכלל ראה?). אז מאז בקיץ לבשתי תמיד גופייה מתחת למדים, אבל זה לא משנה, כי אצלנו עובדים על חצי א'..
 

מ ס ט י ק

New member
באמת?!?

אחת מהפקידות אצלנו הולכת רק עם ירכית (גם עכשיו בחורף - לא נורמלית) והיא לא שמה חולצה מתחת למדים ולא מעירים לה על זה... לגבי המש"קי משמעת אצלנו - הם סתם ניטפלים!
 

kbelousov

New member
קצת כבוד לכומתה השחורה

עם כל הצער שלי על זה שאת צריכה לשים כומתת בקום (ובאמת שמעתי משהו על נוהל חדש) אני מרוצה מאוד. אני טנקיסט וכל הג'ובניקים עם הכומתות השחורות פשוט פוגעים בייחודיות שלנו. כשאני הולך עם כומתה שחורה ברחוב אני מרגיש חצי ג'ובניק (בכל זאת יש לי גלילון על הירך) אני מניח שלא עזרתי לך ממש, אבל רק רציתי לומר מה דעתי.
 

מ ס ט י ק

New member
אמ.. בד"כ בתוך המבנים מאשרים

להיות על חצי א' (בהגבלות מסויימות כמו לא חולצות בטן, לא גופיות שחושפות יותר מידי וכד')... כמו שמותר להיות על חצי ב'... אבל אנחנו לא יוצאים מהביניין על חצי, לא משנה אם זה א' או ב'.
 
לפי הפקודות

את הכומתה השחורה זכאים לחבוש רק שריונרים. לא אף אחד אחר. הבעיה היא שזה לא מזיז להרבה, כולל מפקדי בה"ד 11 ובה"ד 7 שנותנים לכל אחד שעושה שם קורס כומתה שחורה.
 

idos2

New member
ומה עם חירמ"כ למשל?

איזה כומתה הם צריכים לשים? בכלל, צבע שחור משמש את כל החי"ר למעט גבעתי, גולני, נח"ל וצנחנים.
 
צודק.

מה שבטוח זה שלא חימוש ולא קשר ולא שלישות רשאים לפי הפקודות ללכת עם כומתה שחורה (אלא אם כן הם משרתים ביחידה שמזכה - זאת אומרת שזה לא לפי החיל אלא לפי היחידה).
 

idos2

New member
זה אני מסכים איתך.

אבל בדר"כ הם מוצבים ביחידות מזכות...
 
הבעיה היא

שבבה"ד נותנים להם את הכומתה, ואז הם נשארים איתה (למעט אם הם מקבלי צבע יותר "שווה" כמו ירוק, אדום וכו'), מה שלא צריך לקרות.
 

idos2

New member
האמת היא שזה נשמע לי מוזר

כי יש איתי בנות שעברו קורס בחי"ק, והם לא קיבלו שום כומתה בסיום הקורס.
 
למעלה