בנוגע לפרסום מודעות דרושים

oren*

New member
../images/Emo41.gif בנוגע לפרסום מודעות דרושים

בבקשה, אנשים, אל תפסלו ותקטלו כל אחד שנכנס לכאן ומחפש מעצבים. רק השבוע שני אנשים כאן מצאו עבודה דרך הפורום הזה ודרך הפורום של וואלה!. לא מתאים לכם? אתם עמוסים? נראה לכם מגוחך? - זכותכם, כבר היו לנו בעבר מספר מתחזים ובהחלט זכותנו להיות חשדניים. אבל אל תעשו צחוק או לעג מאנשים רציניים שנכנסים לכאן ומחפשים עובדים תמורת תשלום.
 
למעלה