../images/Emo41.gifבחירות, דראמה ואופרות סבון
חשבתי לי קצת לעצמי אם לפתוח שרשור חדש בנושא והחלטתי שכן. כי מה לעשות, הנושא חשוב. ואם אתם תוהים על מה הדראמה בכותרת, אז תחשבו עליה בתור מראה. אופרת סבון זה מה שמתפתח כאן - ובמקומות אחרים - לאט לאט, בלי פרופורציה וממש שלא לצורך. אז בואו נעשה רגע סדר קטן בדברים: - יש בערך (בערך!) 50 רוכבי סופרמוטו פעילים (יענו מפוצצים גז במגרשים). - כמעט כולם מכירים את כולם. - יש בתוכם מספר לא מבוטל של חברים קרובים. - רוב ה"חברים הקרובים" הם מחלוצי רכיבת הסופרמוטו בארץ. - היותם חלוצים לא מקנה להם שום מעמד למעט היכולת להגיד "היינו שם כשזה התחיל" (שזה נחמד, אבל לא אומר שום דבר). - הסעיף הקודם נועד להסיר רגשי נחיתות ותיאוריות על קליקות וקונספירציות. - מעבר חוק הספורט המוטורי הכניס לנו את התודעה שיש דבר כזה "עמותות" ו"התאחדות" - לפני כן, אף אחד לא רצה התארגנות שכזאת. זה מסורבל ומהווה פתח לקונפליקטים. - רצינו לשמור על זה קטן ופשוט. כיף נטו. - רק (!) מתוך הרצון לא להישאר מאחור, הועלה הרעיון להקמת עמותה שתייצג את ענף הסופרמוטו בהתאחדות הספורט המוטורי. - הייטיב ליטל-מקס לנסח בתגובתו את מטרת הקמת העמותה: "קידום צרכי רוכבי הסופרמוטו מול גופי הממשלה". - וזהו. זה הכל. וזה גם מה שנאמר בפגישה הראשונה. - רק כשדובר על צפי פעילות העמותה בעתיד, נסקרו הנושאים של ארגון מרוצים, הנחות וכיו"ב. הווה אומר: אחרי אישור החוק בכנסת. - כל הרעיונות שהועלו בפורום זה לגבי גיוס חברים, הנחות, אישור מרוצים וכו', הם רעיונות מצויינים. רעיונות קונסטרוקטיביים, הגיוניים ויעילים. - לא הוגן להתרעם על היעדר פעילות בסעיפים הנ"ל בפני היו"ר והוועד שלו שהצהירו על כוונה פשוטה בהרבה - אליך ווייסלר: "קידום צרכי רוכבי הסופרמוטו מול גופי הממשלה". תודה. - עכשיו קחו את התגובות הלגיטימיות בפורום, תוסיפו כמה קצרים בתקשורת, תוסיפו על זה שמועות על "מרד בשפיצרינג" (אופרות סבון, אמרנו), תוסיפו על זה כותרות בפולגז כמו "יו"ר עמותת הסופרמוטו הישראלית, מתפטר" (כרובי, סליחה - אבל זה קצת פרובוקטיבי), ותוסיפו על זה את מקדם ההיסטריה של אתר מוטו עם "קולות צורמים בעמותת הסופרמוטו" (נו באמת...), ומה קיבלתם? נכון, סרט! - העוסקים בסופרמוטו נכנסו לסרט. ועכשיו בנימה האישית: אם אני הייתי יושב ראש עמותת הסופרמוטו, גם אני הייתי רוצה לצאת מהסרט ופשוט לרכב סופרמוטו. אני לא רוצה להכניס מילים לפיו של דני אנגלברג, ואני גם לא יודע את הסיבות המדוייקות להחלטה שלו לפנות את מקומו. אבל אם אני הייתי הוא, זו הייתה הסיבה לפרישה שלי. בלי טריקת דלת ובלי לכעוס על אף אחד. פשוט מוציא מהתחביב שלי את הפוליטיקה ומשאיר רק סופרמוטו נטו. וזו גם נקודה למחשבה לכולכם: אם אתה/את אוהבים סופרמוטו, אז תמשיכו לרכב גם בלי עמותה ובלי חוק ספורט מוטורי. כבר היינו שם וזה אפשרי. כיף אפילו. אם תתרכזו בסופרמוטו, בתחביב, בגז, בג'ננה, תגלו שאין טעם להיכנס לסרט. אין מה להתנצח בפורומים ואין מה להתווכח ואין מה להתבאס. יש את שפיצרינג, יש רכיבות פיראטיות בשבתות, יש את הביקורים מדי פעם באשדוד, יש סופרמוטו. ומה אין? אין את הדראמה הזו שהניחוח שלה עולה סביב. יש עשן, אבל אין באמת אש. בעשרים ואחת לינואר יש בחירות לעמותה. תגיעו, תציעו, תצביעו. הכל בסדר, אין קרע בעם. אה כן, גילוי נאות: אנגלברג הוא חבר קרוב שלי. וחבל שהוא הולך. אבל לרכב הוא ממשיך, עם חיוך. FUNGAS.
חשבתי לי קצת לעצמי אם לפתוח שרשור חדש בנושא והחלטתי שכן. כי מה לעשות, הנושא חשוב. ואם אתם תוהים על מה הדראמה בכותרת, אז תחשבו עליה בתור מראה. אופרת סבון זה מה שמתפתח כאן - ובמקומות אחרים - לאט לאט, בלי פרופורציה וממש שלא לצורך. אז בואו נעשה רגע סדר קטן בדברים: - יש בערך (בערך!) 50 רוכבי סופרמוטו פעילים (יענו מפוצצים גז במגרשים). - כמעט כולם מכירים את כולם. - יש בתוכם מספר לא מבוטל של חברים קרובים. - רוב ה"חברים הקרובים" הם מחלוצי רכיבת הסופרמוטו בארץ. - היותם חלוצים לא מקנה להם שום מעמד למעט היכולת להגיד "היינו שם כשזה התחיל" (שזה נחמד, אבל לא אומר שום דבר). - הסעיף הקודם נועד להסיר רגשי נחיתות ותיאוריות על קליקות וקונספירציות. - מעבר חוק הספורט המוטורי הכניס לנו את התודעה שיש דבר כזה "עמותות" ו"התאחדות" - לפני כן, אף אחד לא רצה התארגנות שכזאת. זה מסורבל ומהווה פתח לקונפליקטים. - רצינו לשמור על זה קטן ופשוט. כיף נטו. - רק (!) מתוך הרצון לא להישאר מאחור, הועלה הרעיון להקמת עמותה שתייצג את ענף הסופרמוטו בהתאחדות הספורט המוטורי. - הייטיב ליטל-מקס לנסח בתגובתו את מטרת הקמת העמותה: "קידום צרכי רוכבי הסופרמוטו מול גופי הממשלה". - וזהו. זה הכל. וזה גם מה שנאמר בפגישה הראשונה. - רק כשדובר על צפי פעילות העמותה בעתיד, נסקרו הנושאים של ארגון מרוצים, הנחות וכיו"ב. הווה אומר: אחרי אישור החוק בכנסת. - כל הרעיונות שהועלו בפורום זה לגבי גיוס חברים, הנחות, אישור מרוצים וכו', הם רעיונות מצויינים. רעיונות קונסטרוקטיביים, הגיוניים ויעילים. - לא הוגן להתרעם על היעדר פעילות בסעיפים הנ"ל בפני היו"ר והוועד שלו שהצהירו על כוונה פשוטה בהרבה - אליך ווייסלר: "קידום צרכי רוכבי הסופרמוטו מול גופי הממשלה". תודה. - עכשיו קחו את התגובות הלגיטימיות בפורום, תוסיפו כמה קצרים בתקשורת, תוסיפו על זה שמועות על "מרד בשפיצרינג" (אופרות סבון, אמרנו), תוסיפו על זה כותרות בפולגז כמו "יו"ר עמותת הסופרמוטו הישראלית, מתפטר" (כרובי, סליחה - אבל זה קצת פרובוקטיבי), ותוסיפו על זה את מקדם ההיסטריה של אתר מוטו עם "קולות צורמים בעמותת הסופרמוטו" (נו באמת...), ומה קיבלתם? נכון, סרט! - העוסקים בסופרמוטו נכנסו לסרט. ועכשיו בנימה האישית: אם אני הייתי יושב ראש עמותת הסופרמוטו, גם אני הייתי רוצה לצאת מהסרט ופשוט לרכב סופרמוטו. אני לא רוצה להכניס מילים לפיו של דני אנגלברג, ואני גם לא יודע את הסיבות המדוייקות להחלטה שלו לפנות את מקומו. אבל אם אני הייתי הוא, זו הייתה הסיבה לפרישה שלי. בלי טריקת דלת ובלי לכעוס על אף אחד. פשוט מוציא מהתחביב שלי את הפוליטיקה ומשאיר רק סופרמוטו נטו. וזו גם נקודה למחשבה לכולכם: אם אתה/את אוהבים סופרמוטו, אז תמשיכו לרכב גם בלי עמותה ובלי חוק ספורט מוטורי. כבר היינו שם וזה אפשרי. כיף אפילו. אם תתרכזו בסופרמוטו, בתחביב, בגז, בג'ננה, תגלו שאין טעם להיכנס לסרט. אין מה להתנצח בפורומים ואין מה להתווכח ואין מה להתבאס. יש את שפיצרינג, יש רכיבות פיראטיות בשבתות, יש את הביקורים מדי פעם באשדוד, יש סופרמוטו. ומה אין? אין את הדראמה הזו שהניחוח שלה עולה סביב. יש עשן, אבל אין באמת אש. בעשרים ואחת לינואר יש בחירות לעמותה. תגיעו, תציעו, תצביעו. הכל בסדר, אין קרע בעם. אה כן, גילוי נאות: אנגלברג הוא חבר קרוב שלי. וחבל שהוא הולך. אבל לרכב הוא ממשיך, עם חיוך. FUNGAS.