פוצי של מוצי
New member
../images/Emo41.gifבבקשה עזרה בקשר לערכת ביוץ
בערכת הביוץ כתוב כי את הבדיקה יש לבצע כ-3 שעות לאחר ההתעוררות בבוקר. האם החוק תקף גם לגביי שנת צהריים???? בבקשה תעזרו לי- חשוב
בערכת הביוץ כתוב כי את הבדיקה יש לבצע כ-3 שעות לאחר ההתעוררות בבוקר. האם החוק תקף גם לגביי שנת צהריים???? בבקשה תעזרו לי- חשוב