בבקשה עזרה בקשר לערכת ביוץ

../images/Emo41.gifבבקשה עזרה בקשר לערכת ביוץ

בערכת הביוץ כתוב כי את הבדיקה יש לבצע כ-3 שעות לאחר ההתעוררות בבוקר. האם החוק תקף גם לגביי שנת צהריים???? בבקשה תעזרו לי- חשוב
 
לא יודעת איזו ערכה אבל השעות

המומלצות הן בין 10-20 , אין קשר לשינה עצמה,אלא לשעות ביום בהן מופרש ההורמון.
 
למעלה