אתר התמונות של תפוז מחפש שם

../images/Emo41.gifאתר התמונות של תפוז מחפש שם../images/Emo41.gif

תפוז אנשים מעלים אתר תמונות חדשני, אתר המאפשר לקהל הגולשים לשמור תמונות וקטעי וידאו בתוך אלבומים מקוונים ברשת, להגיב על תמונות פומביות ולהדפיס תמונות נבחרות, שישלחו ישירות לבית הלקוח. המוצר ויתרונותיו:
אחסון תמונות באתר
שיתוף חברים באלבומים הפרטיים
שיתוף קהל הגולשים בתמונות (קטגוריית תמונות פומביות)
הדפסת תמונות נבחרות
אופציה תגובה לתמונה – יצירת שיחה על תמונות (שיתוף גם בתגובה)
אופציית טאגים – מיון אותה התמונה לפי מספר נושאים
גלישה לתמונות מתוך המכשיר הסלולארי
בלעדי באתר שלנו - אחסון קבצי וידאו
העלאת קטעי וידאו ותמונות באמצעות המכשיר הסלולארי וכאן אתם נכנסים לתמונה
מה לדעתכם השם השיווקי הטוב ביותר לאתר? שם שידגיש את הייחודיות, איכות וחדשנות של האתר, שם שיכיל בתוכו וידאו, סטילס ושיתוף.
הפרס-ארוחה זוגית במסעדה. תודה על שיתוף הפעולה צוות תפוז
אנשים
 

גת וייס

New member
יש דרישות מסוימות לשם?

הוא צריך להיות בסגנון של שמות אתרים אחרים שיש לתפוז?
 
שם יחודי לאתר אחסון תמונות

לדעתי שם שיעגן את הרעיון ויקושר לאתר הוא - תמונהפז שם נוסף: פוטופוז. אני יכולה גם לעצב לוגו לשם (גרפיקאית).
 
חידוד הבריף

דיברתי עם אנשי תפוז כדי לנסות ולהבהיר קצת יותר מה הם מחפשים. אז כמו לקוח אופייני, הם לא בדיוק יודעים להגיד מה הם רוצים. זה יכול להיות שם באנגלית אבל גם בעברית. הוא יכול להיות תפוז משהו אבל ממש לא חייב. בקיצור בריף די פתוח. לפי מה שהבנתי זה הולך להיות אתר שדומה במהותו לפליקר ול-myspace (שימו לב לשמות של האתרים האלה, הם יכולים להיות רפרנסים טובים), כלומר אתר שזורם עם גל השיתופיות שהולך עכשיו ברשת ומאפשר לא רק להעלות תמונות וקבצי וידאו, אלא גם לשתף אותם עם החברים, לראות קבצים של אחרים וכדומה. שימו לב שהקטע שהעלאת קבצי וידאו זה סוג של ייחוד לאתר של תפוז. למה אני מספר לכם את כל זה? כדי לפתוח אתכם לאפשרות ששם האתר לא יהיה פונקציונלי, אלא יכול להיות גם שם שמרמז על אווירה או על התחושה של המשתמשים בו. ועוד משהו חשוב. ביררתי ואמרו לי שהארוחה זוגית היא למסעדה שווה באמת ולא פושטית. הזוכים במבצע הקודם מוזמנים להעיד אם הם אומרים אמת או לא.
 

okiri

New member
מתי נשמע תגובות על ההצעות?

אולי מישהו מ"תפוז אנשים" ייכנס וייתן תגובות... מתי מסתיימת התחרות? תודה
 

TIC

New member
הזוכים במבצע הקודם

עדיין לא מימשו את הזכיה, אבל מדובר באחלה מסעדה. אני אדווח שוב אחרי המימוש ואאעדכן אתכם אם היה מצויין, או שאמרו לנו: "אהההה. אתם מההטבה של תפוז? זה כולל הכל חוץ מאוכל, יין ושתיה קלה."
TIC.
 

ShirShir

New member
יש לי../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

"אלבומדיה"
הכלאה של המילים "אלבום" ו"מדיה".
 
כמה שמות:

1. מִקבצים (גם קבצים (של מחשב-וידאו), גם מקובץ (יחד), גם קיבוץ-שיתוף, גם כמו הבקבוקונים של התפוז - יחד) 2. הפרדס (תפוזים, יחד, חלוצים, שיתוף...) 3. עלֶה (גם מלשון להעלות, וגם עלה- של עץ, עם צרה מתחת ללמד, כמובן) 4. ספקטרום מייד חושב על עוד.
 
עוד:

רפלקסיה (או רפלקס, כמו מצלמה, גם תגובה הדדית - רפלקסיבית) פונקטום (מושג מתחום הצילום, הנקודה ה"פוצעת" הנכונה) תָצרֶף (פוטומונטז, פאזל)
 
עֵד (מלשון עד ראייה)

look&feel as is (כמו שזה.. והרבה יותר) allover הלבירינת (ט) (אני ממש נהנה פה)
 

ophler

New member
מנסה

הקטיף \ קטיף fruitapuz E-פלח (בסגול, יעני הפלחים שבתפוז) E-פרי (E-pri) תפוז E (נשמע כמו תפוזי) (tapuz-E תפוז אלקטרוני) ------- זה לבנתיים אופלר
 
למעלה