....ארוע, הנאה ואטרקציה ......

../images/Emo41.gif ....ארוע, הנאה ואטרקציה ......../images/Emo41.gif

צריך ללמוד מהבריטים איך משמרים אגדה איך יוצרים באזז קבוע ואיך מגדילים את ההכנסות מענף התיירות......... סוכנות הימורים בריטית מציעה פרס בסך מיליון ליש"ט (כשני מיליון דולרים) למי שיוכיח כי המפלצת האגדית באגם 'נס' (לוך נס) אכן קיימת. עד ל-50 אלף מצלמות יסופקו למשתתפי פסטיבל פופ שייערך באגם בסוף השבוע הבא. הזוכה בפרס יצטרך לתת הוכחות שיספקו מומחים במוזיאון הטבע בלונדון. לאחרונה טען גורדון הולמס, מדען בריטי חובב, כי הצליח לצלם סרט וידיאו של המפלצת. לפי האגדה, המפלצת שוכנת במימי אגם לוך נס, סמוך לעיר אינוורנס שבצפון סקוטלנד. שם היא שוחה לה מתחת לפני הים באגם העמוק והגדול ביותר בסקוטלנד. יש מישהו שמאמין בקיומה של "נסי"?
לחובבי השופינג מצורפת כתבה על מושב בית יצחק עם החנויות המענינות שנפתחו בו . איך מגיעים?...לבאים מתל אביב פונים שמאלה בצומת בית ליד לכיוון נתניה , נוסעים ישר ובפניה הראשונה ימינה. קניה נעימה
דובי זכאי מספר בכתבה מקסימה , על מעין טורקיזי קטנטן ליד בית שאן "עין מודע" , מקווה שתמצאו את הדרך בקלות לי לא היה מזל ..בפעם האחרונה שרצינו להכנס מצאנו שער סגור. אשמח לשמוע דיווחים במידה ותטיילו שם . .
 
אז ככה ...

מי שמגיע מחברי הפורום לבקור/קניות בבית יצחק ולא קופץ לקפה אלי לקפה....מסתכן בנפשו
באזור המעין ישנו מסלול קליל מקסים בנחל הקבוצים, בעבר המאד מאד רחוק עשינו אותו בלילה - מאד מומלץ.
 
בוקר טוב, שוקו, ביקרתי את

נסי לפני 5 שנים אבל היא נהגה בחוסר נימוס מוחלט ולא הגיעה לפגישה ..... את יודעת שהסקוטים אינם שטים בשעות מסוימות באגם משום שנסי עלולה להפוך את הסירה? מכל מקום, עם כל החיפושים האלה היא בטח תתרגז מאד, תטען שחודרים לפרטיות שלה ותלך לחפש אגם אחר ...... מה אתם הייתם אומרים אם היו פולשים כך לבית שלכם?
 
למעלה