אקימידע לשירותכם

../images/Emo41.gif אקימידע לשירותכם ../images/Emo41.gif

משפחות יקרות ספר הזכויות המקוון אקימידע פורסם לאחרונה באתר האינטרנט של אקים אני מזמינה את המשפחות לעיין בספר הזכויות, ורצוי לשמור לעצמיכם במועדפים. כאן תוכלו למצוא תשובות להרבה מאוד שאלות ותהיות בכל הקשור לגידול ילד/ בוגר בעל פיגור שכלי אורית
 
חברים מאוד יקרים וחכמים שימו לב בבקשה../images/Emo124.gif

אם יש משהו שכולכם הייתם צריכים זה בדיוק הקישור הזה. אורית דאגה להביא בפניכם את ספר הזכויות של כל מה שמגיע לכם לפי החוק. אני די המומה שאף אחד למעט סיגל לא הגיב להודעה זאת. מה נסגר אתכם? זאת ההודעה הכי חשובה בעולם מבחינתכם.
 

smo

New member
האלופה נתנה לנו עותק ביד../images/Emo63.gifאצלי מתחת לכרית

 

haya or

New member
יש לי עותק בבית

ואחד לעבודה במקרה ש.... ומציעה לכל אחד שרוצה. אני חייבת לאמר שהרבה דברים שרשומים בו לא היו ידועים לי אמנם לא יישמתי עדיין אבל טוב לדעת שיש אפשרויות. מעולה שיצא ספר כזה ונהדר עוד יותר שעכשיו הוא גם כאן בהישג יד לכל אחד.
 
אורית-תבורכי....../images/Emo13.gif

אין לי עותק,אולם הכנסתי למועדפים...חבל על הזמן-כתוב ברור, ומובן...תודה מכל ה-
אנו מנסים כעת להרחיב חדר עבור מאיה, והועדה לא מאשרת לנו,והאינפורמציה כאן עשויה מאוד לעזור,שוב-תודה רגינה
 
זה בדיוק כמו הספר, נכון ?

אז יש לי אותו. נעזרתי בו מאוד כשרציתי לערער על החלטת ביטוח לאומי לגבי אור. מחר אני שולחת ערעור לביטוח לאומי, כי ביטלו לאור את הגימלה. כנראה שהיא בסדר כבר. לא צריכה לקבל גימלה. מהפה שלהם לאלוהים. הלוואי שהיא באמת לא תצטרך.
 
נכון אורלי יפה שלי,אבל איזו גדולה זאת להביא

פה את זה לכולם גם למי שממש אין את זה ולמי שמאבד, ולמי שלא דואג לעצמו ולמי שפשוט לא יודע,או שכח, או למי שאינו יודע לשאול...אה???? ישנם כל כך הרבה סוגים של אנשים בעולם, אבל לדעתי , {ואולי אני לא אהיה מן הסתם ממש אובייקטיבית}, אבל הסכימי איתי בבקשה, לפחות בנקודה הזאת, שאורית יש רק אחת. אין הרבה אנשים שלפני שחושבים בכלל על עצמם ועל בני ביתם וטובתם האישית , חושבים על טובת הכלל. בעיני זה נדיר, וזאת הנקודה שרציתי להעלות אתמול, ומצטערת שלא הגבתי אמש, פשוט הלכתי לישון. אני אוהבת אותך, וואת יודעת זאת, וחוץ מזה אני קפואה מקור. אנטארטיקה זה כאן.
 
זה נכון שאורית יש רק אחת. ואין כמוה .

אבל גם ארי יש רק אחת. ואין כמוה. והרעיון של להעלות את הספר באינטרנט הוא אדיר, נוח וזמין. המידע בספר חשוב ומועיל ומאוד עוזר. פשוט לא היה לי ברור אם זה ממש כמו הספר, או שזו גרסה שונה או מעודכנת. ולמה את קפואה ?
כי בירושלים חורף? או כי ניסים הדליק מזגן בפול ווליום ? שבת שלום נשמה. מתה עלייך.
 

atypique

New member
מגניב

יותר נוח וקל להתמצאות מהספר המודפס לדעתי, תודה.
 

atypique

New member
לא מתאונן ../images/Emo178.gif

איך המרגש? הבטן החליטה לפצוח בשביתת אש?
 

עמיקםרז

New member
למי שמעוניין גם לקבל את הספר

כל מי שמעוניין לקבל את הספר בדואר לביתו חינם אין כסף (למקרה שבדיוק כשצריך אותו המחשב נפל
) מוזמן להתקשר לקו הסיוע של אקים "הורים למען הורים" בטלפון 1-800-399333 ולהשאיר הודעה עם השם והכתובת אצל התורן או במשיבון. אפילו השיחה חינם
בברכה, עמיקם
 
תודה עמיקם היקר, עוד אז שפירסמת את זה

התקשרנו וקיבלנו את הספר תוך יומיים. כך שבנתיים אני מכירה אותו בע"פ. ועל כך תודה רבה לך. לילה טוב ולידיעתך התגעגעתי אלייך.
מימי.
 
למעלה