אקטיבי

../images/Emo41.gif אקטיבי

ממתי יודעים שהילד הוא אקטיבי? הבן שלי מאוד שובב ולא נותן לי מנוחה לרגע בעוד שבוע הוא בן 10 חודשים מאוד פעיל זוחל במהירות עומד והולך עם תמיכה כבר לא אוהב להיות בלול הרוב על הרצפה אבל מאוד משתולל ,חברה טוענת שהוא יכול להיות אקטיבי אבל בגיל הזה אפשר לדעת אם הוא אקטיבי?
 

yoyo10

New member
איבחון של ילד היפראקטיבי נעשה

בגיל הרבה יותר מבוגר מאשר מתן זה נורמלי וטבעי שהוא ככה בסך הכל ילד סקרן שחוקר את הסביבה
 

פלגיה

New member
בגיל הזה כמעט כל הילדים כך

ומה זה יתן לך לדעת? תתני לו ריטלין כבר נעכשיו?
 

lulyK

New member
הוא בהחלט אקטיבי (=פעיל),

וזה מצוין ונהדר.
 

ניליא

New member
גם מאיה שלי כך, אבל מ7 חודשים. אז

מה? אני מאוד מרוצה, שתחקור ,תחפש, זה מפתח מוטוריקה גסה ועדינה, חשיבה קוגניטיבית, כי היא גם מטפסת על המדרגות, וצריך לחשוב מה בא לפני מה, גם רגשית זה מפתח את תחושת ההצלחה. אני ממש לא מבינה. גם הבן שלי היה ועדיין סקרן. ביום הראשון בגן הוא ניגש למכשיר הוידאו, טיפס וניסה לבדוק אותו. כמובן שאיזשהו חלק נשבר. הגננת אמרה שהלוואי שלילדים בגן היה חצי ממידת הסקרנות שלו.לתשומת לבך!
 

T noki

New member
נשמע כמו התנהגות תואמת לגילו

בגיל הזה הם מאד פעילים, מגלים את הזחילה העמידה וההליכה בעזרת חפצים, ולא מעונינים (ובצדק
) להיות בלול אלא להסתובב חופשי. אין להסיק מכך על הפרעת קשב וריכוז או היפראקטיביות בעתיד (אחרת, כמעט כל הילדים היו סובלים מההפרעה הזו....). גם כך לא ניתן לאבחן בגיל כל כך קטן הפרעת קשב וריכוז.
 

כתומה30

New member
וחוץ מכל מה שכתבו לך -

ילדים שמאובחנים כהיפראקטיביים בגילאי בי"ס - מאוד שכיח שיש להם היסטוריה של תינוקות עם רמת פעילות גבוהה. אבל (וזה אבל גדול) לא כל תינוק עם רמת פעילות גבוהה מתפתח לילד היפראקטיבי - כמו שכתבו לך יש הרבה תינוקות פעילים מאוד בגיל הזה, וזה מתמתן מאוחר יותר. בכל אופן אין דרך לברר כרגע, וגם אין טעם בזה...
 
למעלה