אפשר שרשור פנינים לסופ"ש? ...

anny12

New member
מצטרפת לשרשור פנינים . הקטן בן שנתיים וחצי ..

מאוד מעודדים אצלנו בבית חסכון במים ובכלל, מביעים דאגה למצב המים בישראל. אתמול אני מתקלחת, הוא פותח את הדלת בהיסטריה ואומר : "אמא, אין לנו מים בכינרת" - ישראל מתייבשת ... א ס ו ר לבזבז , ואני , עם כל השמפו על הראש .. הא?!?!?! טוב טוב, שוטפת סוגרת יוצאת.. (כולה הייתי 2 דקות...)
 

mAmA MiSiSiPi

New member
הוריי והבטן של אמא

הוריי באה עלי ושם יד על הבטן "יש בבטן תינוקת" אני "מה עושה התינוקת?" הוריי"היא עושה כייף" אני "איזה כייף היא עושה?" הוריי "היא אוכלת אורז ושותה תה" וואו כמה שהילד הזה יודע לכייף! <הוא עוד לא מבין שבבטן יש 2>
 

mAmA MiSiSiPi

New member
אתמול בערב הוא אמר לי

"אמא חמודה" בתוספת ידיים חמות וקטנות על הלחיים שלי , באותו רגע הלב שלי התפוצץ למלא רסיסים והורכב חזרה הרבה יותר טוב.
 

שיר ל 2

New member
"אמא אני אוהב אותך, את האמא הכי חמודה שלי"

טוב לדעת שזכיתי מבין של האימהות שלך...
- "יובל המבולבל דומה לאיש, אבל הוא ילד"... -"מחר אני אהיה גדול ואני אלך לבסספר".. - " אמא תראי איזה בלאגן יש לי בחדר, תסדרי הכל"... - " את רוצה לבוא איתי למשחקים? אז תאספי את כל הלגו"... יש עוד המון... כמובן שלא זוכרת. כיף לקרוא את הפנינים של כולם, זו הפינה האהובה עליי.
 

שיר ל 2

New member
טוב, נזכרתי בעוד קורעים

מדדתי מכנס ועומר נכנס לחדר, מעקם פרצוף ואומר: "מה זה?? למה את לובשת את זה? זה לא יפה בכלל!"
אח"כ החלפתי לג'ינס אז הוא בא ואמר: "כן, זה יפה! את זה אני רוצה!"... עשה לי אותו דבר עם איזו שכמיה שהוא החליט שהיא לא יפה.. יש לי סטייליסט צמוד. כשאני יוצאת לבושה הוא אומר: "אמא את יפה" כפרעליו! - אני במטבח ועומר בחדר, אני קוראת לו לבוא אליי והוא: "נו אבל אמא, מה אני אעשה שם איתך??" אם אני לא מסכימה למשהו והוא מתעצבן ואומר:, אוף חוצפנית".. ואז מיד מתקן את עצמו: "לא אמרתי לך אוף, אמרתי להראל, לא אמרתי לך חוצפנית, אמרתי ל... באמצע האוכל הוא נשנק ואני שואלת מה קרה?.. והוא בקול חנוק ומתנשף: "כלום, כלום, רק נחנקתי"... הוא בשירותים ומתחיל לשיר:" אני עושה קקיייי, איזה ריח יש פההה..."
 

שיר ל 2

New member
והכי הורס אותי כשהוא מדבר לאחיו הקטן:

כשהוא בוכה עומר בא אליו בקול רך: " מה קרה יפה שלי? למה אתה בוכה"?
אתמול הראל נפל ועומר נבהל מאוד בא אליו: " בוא תראה לי איפה קיבלת מכה.. אוי.. מה קרה לך, בוא בוא תראה לי איפה כואב"... חולהעליו! הראל שם חפץ קטן בפה ועומר בא אליו בטון כעוס: "תפתח את הפה מיד! תראה לי מה יש לך בפה! נו תראה לי כבר, תוציא את זה זה אסור! אתה תחנק! ובו בזמן הוא מתכופף אליו ומנסה לפתוח לו את הפה עם הידיים ולא עוזב אותו עד שהחפץ יוצא מהפה... כל פעם שעומר אוכל משהו הוא קובע שלהראל אסור כי הוא קטן וזה מסוכן (סתם תירוץ לא להתחלק איתו) . עומר בן שנתיים ו10 חודשים
נסחפתי...
 

alonaski

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif גם שלי אומרת לי את המשפט הזה לעיתים

בת 2.2
 

נושקולה

New member
יש לי אחד מלפני שניה!!!!

הנושקול שאל אם אני רוצה לאכול אמרתי שלא כי אכלתי יותר מידי (ואייתתי כדי שרותם לא יבין) ש-ו-ק-ו-ל-ד אז רותם אמר לי - אמא מה פתאום לא אוכלים את זה, זה אותיות! אז אכלתי אותו...
 

דידיש

New member
זהו, גם אני יכולה סוף סוף לכתוב בשרשור הזה!!

גילי שלי - בת שנתיים אגב- עם דלקת קלה בעיניים וכשרציתי להסביר לה שאני אשים לה טיפות אז התחלתי בכך שיש פצע בעיניים ואנחנו צריכים לשים תרופה כדי שלא יהיה פצע ולא יכאב לה יותר- אז הקטנטונת הזאת אומרת לי בלי להתבלבל- נשים אקמול לעיניים!! כמעט אכלתי אותה! נדהמתי מהיציאה הראשונה הזאת!!
 

shani74

New member
יש לי יש לי!

הבכורה שלי (עוד חודשיים בת 4) כל הזמן מנסה לתכמן אותי, אבל בינתיים היא עדיין קצת פחות מתוחכמת ממני. הטריק האחרון שלה: כל פעם שהיא אוכלת ממתק או משהו שמאוד טעים לה היא אומרת לי "זה חמוץ, לא כדאי לך לטעום!"
(סוציומטית...).
 

בובית 29

New member
../images/Emo85.gifאיך לקרא לבובה?.

שביטי קבלה (עוד) בובה חדשה, כששאלתי "איך קוראים לבובה?" אחרי מחשבה היא ענתה...."חיים"
השאלה עכשיו אז איך נקרא לחיים הארנב?
 
חחחחח אצלינו יש כבאי ודורה ובובי

וככה קוראים לכללללללללללל הבובות שלנו
 
גם לי יש ../images/Emo13.gif

היינו במשחקיה, ובא ילד אחד ומאד התלהב מתומר (10 ח'), הצביע עליו ואמר: "הנה תינוק, תינוק! תראו, תינוק!". קרין (בת 2.7), בגאווה: "זה שלי!!!" ולהמחשה באה וחיבקה אותו.
שיחקנו בסלון, ותומר זחל למטבח. קרין (תוך כדי שהיא משדרת חרדה אמיתית): "אוי, אמא! נגמר.. נגמר... נגמר..." אני: "מה נגמר?" קרין: "תומר"
 
פניני ../images/Emo212.gif

אתמול היינו אצל אחותי והיא הכינה עוגה. היא אמרה לאחת הבנות שלה "תני למתן את הפרוסה הקטנה הזו" מתן מצמצם עיניים, מכווץ גבות ולא מתבלבל: "לא עוגה קטנה למתן. רוצָה עוגה גדוווול"
 
ילדה אמהית

אתמול היינו אצל שכנים. היו שם עוד כמה ילדים וביניהם גם תינוקת בת חודש. כשאבא של התינוקת ישב איתה על הספה והאכיל אותה, שירה התיישבה לידו עם הבובה ופשוט חיקתה כל תנועה שהוא עשה. כשהוא החליף את הצד שבו החזיק את התינוקת - גם היא החליפה. כשהוא שם לה בקבוק בפה - שירה הצמידה את הכוס שלה לפה של הבובה. כשהוא הידק את השמיכה מסביב לילדה - שירה כיסתה את הבובה בחיתול. היא כל כך התלהבה מהתינוקת. אולי אולי אולי הכול יהיה בסדר כשפיצפיץ תיוולד והיא לא תקנא? בלילה הייתי רעבה (נו, הריון, מותר לי לבלוס). אכלתי בייגלה. שירה התעוררה ב5:20 בבוקר וקצת צרחה, אז נתנו לה לשכב במיטה שלנו. ראתה את הקערית - וישר אמרה "עוד קצת בייגלה" (אין לי מושג איך היא ידעה מה אכלתי, הקערית הייתה ריקה ואלו קעריות שאנחנו אוכלים מהן הרבה דברים). ואז כשבעלי הביא בייגלה - ניסתה להאכיל אותי. בכלל היא מנסה להאכיל אותי כל הזמן. גם ביום שישי כשהיא אכלה אצל סבתא מרק, התחילה להגיד לי "פה גדול" ודחפה לי כפיות מרק לפה. ביום שבת בבוקר היינו אצל חבר שלה מהגן.הם הזמינו גם עוד ילד, האמא המארחת עושה לבד ג'חנון מדהים
הם ישבו על ערסל והתנדנדו, ופתאום הילד המארח נפל על הראש, היה בום די רציני והוא בכה המון. שירה באה אליו וליטפה אותו בבטן ובראש, ואמרה לו "לא נורא, לא נורא..." גידלתי אמאל'ה קטנה ...
 
למעלה